Jump to content

"HOT Start Fix: решаване проблем с топлото палене"


Recommended Posts

Чудих се къде е мястото за тази тема и понеже въпроса е свързан с услуга,предлагана от сервиз май това ще да е раздела.

Из форума има доста теми с проблеми при топъл старт при най-различни мотори.Определено и почти всички проблеми са от различно естество:При някои колеги имаше проблем с помпи,при други виновникът беше акумулатор,при трети стартер с износени четки,при други въздух в системата,даже си спомням и при един колега с 2,0тди май проблема беше от термично изменени елементи/пети/на вала и т.н.

При едни решението беше смяна на елементи,при други акумулатор,трети минаваха с т.нар.прекодиране на автомат,понеже стартера трябвало да завърти с незнам си колко си оборота при едните,а при кодиране за ръчни били други и т.н.И изведнъж,попадннах на следната панацея за решаване на проблема:

 

 

 

 "HOT Start Fix: решаване проблем с топлото палене на двигатели- важи за VAG групата
- EDC15 – 150 лв
- EDC16 – 220 лв"

 

Как мислите,тези в този сервиз за какво точно искат тези пари и какво по-различно биха направили от това прекодиране на автомат?Какъв е този магически фикс?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз за прекодирането съм прочел,прочел съм и останалите решения,питал съм и майстори и затва да питам,може пък неправилно да съм схванал нещо.Просто ми прозвуча като тези saving fuel лампи за запалки,а и не мисля,че някой трябва така безочливо да сапунисва хората.Като се посъберат мнения,ако се съберат,ще постна и сервиза - после всеки сам решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е, че пичовете дето го предлагат, не са го упоменали като услуга в сайта си, а само във форумите го спускат.

http://alexdevil.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В паметта на ECU-то на колата има качени. 2 или повече таблици за подаване на гориво, за автоматик, ръчни и прочие. В случая за ръчните, при загрял двигател, подаването започва при сравнително високи обороти. В таблиците за автоматика започва при значително по-ниски. Това, което правят при прекодирането за автоматик е, че карат компютъра да ползва таблицата за автоматик и така се оправя. Според мен това, че колата пали за 4ри, а не за 1 оборот няма никакво значение и само по себе си не е проблем. Ако паленето е наистина трудно, значи има друг проблем, който само се скрива така.

Това, което тия пичове правят сигурно е да променят таблицата за ръчни скорости, на което може да се гледа и като на ремап, само че без да повишава мощността. Това е по-сложна операция и ако се извършва от неопитни хора или такива с неподходящо оборудване е рисковано за компютъра на колата и в тази светлина се явява ненужна интервенция и пръскане на пари на вятъра. За сравнение, има места, които правят чиптунинг на цена 300лв и за които съм чувал добри думи, където заедно с това могат да оправят и горния "проблем".

Така че ако на някой му пречи или да се "прекодира за автоматик" и да му придърпва колата на не-помня-колко-оборота, или да търси проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлото палене идва от няколко проблема,но най масово се праеи с настройка на горивната карта за палене,не с прекодиране защо- колегата е описал в горният пост,в по новото поколение компютри този проблем е отстранен в тази карта.Поздрави.

Sent from my C6903 using Tapatalk

Редактирано от blajetoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУК горе долу обясняват какво се прави. За толкова действия ми се струват нереално много исканите пари  :nixweiss:

Нямате разрешение да разглеждате този форум.

 

??????????

Ко толкова сте скрили !?  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по-сложна операция и ако се извършва от неопитни хора или такива с неподходящо оборудване е рисковано за компютъра на колата и в тази светлина се явява ненужна интервенция и пръскане на пари на вятъра. За сравнение, има места, които правят чиптунинг на цена 300лв и за които съм чувал добри думи, където заедно с това могат да оправят и горния "проблем".

 

Доколкото знам,конкретният сервиз се занимава предимно с ПСА групата,по конкретно с Пежо.И в тази връзка,освен една снимка с монтирано АГУ на Ауди 4,2 аз лично не виждам връзката с ВАГ.Освен,че и ПСА и ВАГ имат по 4 гуми,врати и т.н.Доколкото съм наясно точно въпросните манипулации при едните и другите са различни,с различни програми,едното е КР,а другото ПД.Странно е,че тази услуга се предлага само и единствено във форума на Пежо - или казано по друг начин,понеже там хората не ги вълнува ваг и по-скоро ще грабнем нещо в бързината.Ако Сервиз,занимаващ се с ПСА започне да обяснява тук например как ще хот фиксне колата ви и ще ви реши проблема за бързинка малко по-знаещите тук какво ли биха сътворили като коментари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Пишете пълни глупости,зареждането на автоматична е най - тъпото решение на този проблем,и мисля че хоарат който искат 150 леа не го правят така.Просто свалят софта променят картата за мг гориво и до там,автоматика не е решение а обричане на колата за бавно и сигорно умиране,тя променя всички карти не самл за запалването,а авотмата няма нищо общо с ръчка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

 

https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/474991-hot-start-with-vcds

 

Try this
engine
login : 12233
adaptation chanel 05
write value max 33268
save changes
tested on galaxy 1.9 diesel 1998y. via vcds, works.
 

 

 

 

Ето поста на колегата в Шкода форума защотооо ... защото така. Видяхме какво стана с дизел форума. Мен пък ме баннаха от VW форума преди няколко месеца където имаше такава тема. Въобще изобщо. 

 

Pepino

  • PepinoRacingTeam
  •  
  • Pepino
  • Модератор
  • team_staff.png
  •  
  • 1409 мнения
  • Населено място:София
  • Гараж:
    Škoda Fabia SDI 64hp GSM 0888 900 960

Колеги, ако имате проблем при паленето на топъл двигател на 1.9TDI (НЕ помпа дюза) и компютъра на колата ви е поколение EDC15 (Октавия 1, Голф 4, Ауди А3 и др.), можете бързо и лесно да отстраните проблема чрез Ваг-Ком.

Необходимо е да влезнете в режим на диагностика, избирате [01 - Engine], след това [Login - 11], въвеждате код 12233 и след това [Do It!].

Отивате на [Adaptation - 10], избирате Channel 5, на който стойността по подразбиране трябва да бъде 32768. Променяте я на 33268, запаметявате и готово.

Не пипайте другите канали освен 5 канал. Те са за други параметри. Особено държа да подчертая да не се пипат канал 4 и канал 18! Tе нямат отношение към запалването. Ако някой иска да си коригира оборотите, естествено че трябва да промени стойността на канал 2, но това няма нищо общо с решение на проблема "топъл старт".. Да не се пипа канал 18, защото няма да може да се възстанови предишната му стойност (поне не толкова лесно). Канал 18 е ограничител на скоростта. Ако се намали, няма да може да се възстанови след това, а също не може и да се увеличи от стандартната стойност.

Чрез канал 5 се променя инжектираното количество гориво от ECU-то при стартиране на мотора. Промяната му може да се коригира в доста голям диапазон. Ако някой има желание може да експериментира на воля. Аз достигнах до стойността, която съм написал като оптимална, но всичко е относително - в зависимост от хардуера на автомобила.

 

 

Ако не знаете какво точно правите и не сте сигурни, че следвате точно тези стъпки, не ви съветвам да опитвате. По-добре потърсете съдействие от някой, който може да ви помогне. Успех!

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...