strakov_m Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 От скоро съм собственик на А6 2.8Q и съм пред поставяне на алтернативно гориво . Много се двоумих между метан или газ и клонях към метан тъй като до сега съм карал на метан . Днес говорих с един приятел занимаващ се с Ауди и ми каза че щяла да изгори леглата и клапаните за има няма 40 000 км. даже ми показа една изгоряла глава от 1.8Т на която наистина леглата бяха мноого нежни просто едно ръбче . Аз си мисля че на моя атмосфер няма да се отрази толкоз пагубно ,но пък ми попари мераците и сега се завъртях към газта . Четох че даже с газ на някой хора колите им вървели повече а разхода същия в литри . Много се чудих на ГИ без делко как се дава аванс ,но на едно място прочетох че компа на газта като е вързан вече с този на колата и може да го променя ?! За сега търся само Кит-ове без поставяне тъй като имам приятел който е газаджия и ще помогне с поставянето . Намерих един ГИ на много атрактивна цена за 6 цил. на марката Tomasetto но пък нямам идея бива ли ги или не стават .http://www.shop.stargasvedrare.com/index.php?route=checkout/cartФобос с монтаж 1120 лв. гледах тука г/д на сипно колко ще излезе но смятах към 550 лв. +/- 100 лв. още за дреболии . Между рейките Gazscontrol и Romano има разлика в цената 220 лв. предполагам Романото ще нещо по-необходимо за турбо двигател , аз бих ли усетил някаква разлика между двете ? За изпарители също гледах има до 200 и 250 кс. много хора казват взимай по-голям , но пък този до 200 е точно предвид каталожните 193кс на двигателя ми и незнам дали има смисъл да слагам части за повече коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Значи,за да не сгрешиш и да не се набуташ,ще ти кажа точно какво да вземеш,пък ти си решаваш след това.Рейките и изпарителите на Gascontrol са турски и ненадеждни,следователно отпадат.Ако се спрем на нещо с висок клас електроника и масовите за рейка и редуктор,ти предлагам следната конфигурация:Електроника:Easy gas green by ФобосИнжектори:Rail Black Body Редуктор:Romano RIS new max 300ксТръба:Фаро 8мм-задължителноВече типа на евросондата зависи от избора ти на бутилка... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 И я кажи с каква цел не искаш да ти монтират ГИ-то в сервиза? Отпадане на гаранция евентуално? Фобос са добре. А за спестяването и слагането на изпарител уж хранещ 200 коня... Като вземеш впредвид, че най-веротяно данните са завишени и реално може би би изхранил 180 коня, като вземеш в предвид, че зимата кпд-то му ще падне и какво правим? Парно ли ще му прекарваме, ще го дупчим ли? Ходи да ти монтират ГИ в сервиз и кажи, че искаш малко по-мощен изпарител. Иначе частите за ГИ-то са 50% от цялостната цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 За изпарителя просто питам защо казват да се слага по-мощен ,иначе търся без монтаж защото както казах имам приятел газаджия и ще помогне ,а от години не съм оставял колата на каквито и да е било майстори да правят нещо защото просто ми е ясно как я карат през просото като не си там да надничаш а никой не обича да го гледаш като работи . Преди 3 години бях закарал Б4 моно да и слагат метан занесен от мене и ми взеха 250 лв. за поставяне на обикновен метан ,след което миналата година правих същата работа не беше никаква философия камо ли за 250 лв. работа . Намерих ГИ от ударена А6 2.4 на 5000 км. още в гаранция на Еммгаз http://olx.bg/gazov-inzhektsion-za-6-tsilindra-na-5000km-i60488744 човека и иска 600 лв. утре отивам да зяпам то не че може нещо да се разбере с гледане ,но ако мога да му бутна още от цената и с уговорка че ако нещо не е в ред ще му я върна . Не ме разбирайте погрешно ,не търся изобщо перфектността с най-скъпи части искам просто ГИ да си пали и върви нормално колата без ровене и настройки постоянно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 И къде ти е келепира? даваш 600лв за ГИ втора ръка, а съм сигурен, че нов е толкова. Свържи се с някоя фирма и питай колко пари ще ти искат за кит-а. Фобос ги произвежда фирма векатех в Пловдив. Намират се в сградата на БАН (до пансиона на техническия). Иди питай там колко пари ще ти искат за кит-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Мерси колега ще отида , аз ако мога да взема за тези пари нов па дори и 100 лв. повече няма изобщо да гледам втора ръка аз и не бях тръгнал но просто реших да прелистя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 колега,ако си се насочил към ГИ втора употреба прегледаи и тази обява: http://olx.bg/gazov-inzhektson-za-6-tsilindrov-avtomobil-i67164042 Този stag 300 в метален корпус си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Аз също бих избрах Stag 2-ра ръка пред нов Фобос. Тръбата не е задължително да е 8-мм, 6-мм е напълно достатъчно ако е Faro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Днес пообиколих да разпитам , този с уж новата за 600 лв. направо отпадна предвид това че намерих уж на 1 година за 300 лв. от снощи блъсната коли още не се е обадил човека да каже каква марка е . А относно новите уредби също съм в дилема ,защото за сега най-добра оферта имам от моя приятел - Комп-Фобос, Дюзи Рейл, изпарител Томасето (за него незнам дали да остане или да видя някой друг ) + бутилка за гумата и монтаж 900 лв. Само за поставяне питах 250 лв. ще струва и нещо взех да се дърпам от това да я слагам сам че ГИ ще ми е за сефте . Ходих до тези в Бан изпратиха ме при едно момче което е в сервиза им но малко го ядосах явно защото исках да ми раздроби всичко и да решавам ,но щеше да се обади за цена ама май няма ,пък и много не го харесах . Колега от форума също чакам да ми даде цена на утедбата но без бутилка с изпарител Романо. Кажете какво ви е мнението за Томасето и в какво точно е по-добро Романото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Порови малко из OLX-a.За 330лв взех романо пълен кит с бутилката.Е верно за четири цилиндара, ама ново си е доста повече.Гледай рейката да е по скъпа да няма калибровка на всеки 20,30 хил. километра,че с нашата хубава газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Къде ще се кара тази кола ? Да не стане, да проимаш бутиков ГИ , за чиито за настройки трябва да ходиш до Сф ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Колата ще се кара в Пловдив . За сега съм се спрял на варианта 900-920 лв. с монтаж само искам да сменя изпарителя да не е Томасето ми нещо друго още не знам кой точно и да я почваме . Рейките не знам какви са тези Рейл ,но всички ми предложиха такива . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Новото си е ново. Момчето при което са те пратили от фобос да не работи на изхода на града(някаква бензиностанция имаше)? Той си разбираше от работата. Аз бих предпочел български кит, защото всичко е съобразено с наща мизерия. За изпарителя... бях с томасето арктик уж подсилен - няма такова дърво. Аварийно в неделен ден го изхвърлих и от нямане на избор взех някакъв подсилен "шарк" за 100лв и останах изненадан. За турбо мотори много хвалят меджик 3...Слагай 8мм тръба и забравяй за ядовете. От цялата работа е най-важно добрия подбор, монтаж и настройка и не те съветвам да се хващаш само ако нямаш парички за проба-грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Нищо сложно няма в монтажа на ГИ.Особено с термопластичните тръби е песен.Настройката се прави в движение(единия кара другия коригира таблицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Мда, за съжаление все още има системи, които се настройват с таблица - тегава работа. Трудно става от един човек (да не кажа невъзможно) и за добра настройка иска повечко опит и повечко каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 (Редактирано) Що да е невъзможно да настройваш сам бе колега karekovski, аз само с това се занимавам, карам със 100 км в час, в лявата ръка държа скенер за бензиновия компютър, и постоянно следя горивните тримове, а с дясната работя на компютъра на седалката до мен, и внасям корекции по таблицата, това ми е професията, и страшно ме забавлява. Редактирано 11 Февруари 2015 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) A волана с какво го държиш при тези километри Редактирано 12 Февруари 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Е са,с какво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Как с какво-с третата ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 След голямо мъдрене и нерви се разбрахме в събота да почваме , рейките рейл 3 ома ,компа Фобос 5 ,изпарителя за който много пазарене падна се разбрахме че слага голямото Томасето до 250 кс. според него никакъв проблем нямало да има а ако има нещо щял да го свали , зареждачка при бензина , кръгла бутилка. Давах му зор да я слагаме че другата седмица ще попътувам малко та да не бухам на бензин ,тамън ще мога да тествам разход и вървене ако има нещо да ходя да оправя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Ще сгрешите с това Томасето (освен ако не го фрезовате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Да четох темата в форума и точно това породи големите ми притеснения ,но газаджията каза никакви проблеми нямало да има с това умрело Алди ако не можел да я храни щял да го сваля да го дупчи или сменя ама това е положението за сега ще видим какво ще стане аз колата си я натискам постоянно не я карам като за предвижване само та ако не е в час ще стане ясно бързо . На брат му колата е Бертоне турбо 190 кс. и го е хранил с този изпарител безпроблемно така че се доверих ,но съм почти сигурен че ще го свалям за отпушване.Ще споделя задължително и може би ще искам помощ за доизскусуряването на настройките . Редактирано 12 Февруари 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Колега заложи за инжектори поне на Apis solo... Баракуда е по-удачния вариант, само като чуя рейл или валтек и лошо ми става. Баракудата е по-тиха от бензиновия инжектор на тръцSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 14 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Днес монтирахме ГИ . Пуснахме автоматична настройка за да заработи и направих едно кръгче да видя как се държи и първото ми впечатление е че колата си върви доста по гъзовера разлика с бензин не усетих за по-добре няма да се изхвърлям за сега има време ,НО водата към изпарителя я вързахме за маркучите които останаха свободни след като смъкнах печката и още преди да я завъртим на Газ видяхме че нещо не може да стопли добре изпарителя по комп достига към 65 градуса на място което е малко . Отваряхме да обезвъздушим уж текна но пак явно въздуха отива там и утре трябва да видим на студен двигател въздух ли ще е проблема или да търсим от друго място вода . Иначе като тръгнах и още водата беше що годе топла и 1-2-3 си ги пълни и то както казах с прилично вървене ,но после явно изстива и почва да прекъсва . Утре ако има време ще я видим ако ли не в понеделник . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Тази сутрин отворих да погледна казанчето да видя как е нивото на студена кола , беше паднало и долях 1 литър антифриз и подкарах след няма 5 минути мина на газ и цял ден съм карал няма никакви ядове за сега върви си нормално и изпарителя вече е топъл . Утре ще отида да погледне пак на компа какви градуси държи и дали всичко е ок . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване