Jump to content

Помощ при избор на ГИ за 2.8 193кс.


Recommended Posts

От скоро съм собственик на А6 2.8Q и съм пред поставяне на алтернативно гориво . Много се двоумих между метан или газ и клонях към метан тъй като до сега съм карал на метан . Днес говорих с един приятел занимаващ се с Ауди и ми каза че щяла да изгори леглата и клапаните за има няма 40 000 км. даже ми показа една изгоряла глава от 1.8Т на която наистина леглата бяха мноого нежни просто едно ръбче . Аз си мисля че на моя атмосфер няма да се отрази толкоз пагубно ,но пък ми попари мераците и сега се завъртях към газта . Четох че даже с газ на някой хора колите им вървели повече а разхода същия в литри . Много се чудих на ГИ без делко как се дава аванс ,но на едно място прочетох че компа на газта като е вързан вече с този на колата и може да го променя ?! За сега търся само Кит-ове без поставяне тъй като имам приятел който е газаджия и  ще помогне с поставянето . Намерих  един ГИ на много атрактивна цена за 6 цил. на марката Tomasetto но пък нямам идея бива ли ги или не стават .

http://www.shop.stargasvedrare.com/index.php?route=checkout/cart

Фобос с монтаж 1120 лв.  гледах тука г/д на сипно колко ще излезе но смятах към 550 лв. +/- 100 лв. още за дреболии . Между рейките Gazscontrol и Romano има разлика в цената 220 лв. предполагам Романото ще нещо по-необходимо за турбо двигател , аз бих ли усетил някаква разлика между двете ? За изпарители също гледах има до 200 и 250 кс. много хора казват взимай по-голям , но пък този до 200 е точно предвид каталожните 193кс на двигателя ми и незнам дали има смисъл да слагам части за повече коне :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи,за да не сгрешиш и да не се набуташ,ще ти кажа точно какво да вземеш,пък ти си решаваш след това.

Рейките и изпарителите на Gascontrol са турски и ненадеждни,следователно отпадат.Ако се спрем на нещо с висок клас електроника и масовите за рейка и редуктор,ти предлагам следната конфигурация:

Електроника:Easy gas green by Фобос

Инжектори:Rail Black Body

Редуктор:Romano RIS new max 300кс

Тръба:Фаро 8мм-задължително

Вече типа на евросондата зависи от избора ти на бутилка...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И я кажи с каква цел не искаш да ти монтират ГИ-то в сервиза? Отпадане на гаранция евентуално? Фобос са добре. А за спестяването и слагането на изпарител уж хранещ 200 коня... Като вземеш впредвид, че най-веротяно данните са завишени и реално може би би изхранил 180 коня, като вземеш в предвид, че зимата кпд-то му ще падне и какво правим? Парно ли ще му прекарваме, ще го дупчим ли? Ходи да ти монтират ГИ в сервиз и кажи, че искаш малко по-мощен изпарител. Иначе частите за ГИ-то са 50% от цялостната цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изпарителя просто питам защо казват да се слага по-мощен ,иначе търся без монтаж защото както казах имам приятел газаджия и ще помогне ,а от години не съм оставял колата на каквито и да е било майстори да правят нещо защото просто ми е ясно как я карат през просото като не си там да надничаш а никой не обича да го гледаш като работи . Преди 3 години бях закарал Б4 моно да и слагат метан занесен от мене и ми взеха 250 лв. за поставяне на обикновен метан ,след което миналата година правих същата работа не беше никаква философия камо ли за 250 лв. работа . Намерих ГИ от ударена А6 2.4 на 5000 км. още в гаранция на Еммгаз http://olx.bg/gazov-inzhektsion-za-6-tsilindra-na-5000km-i60488744 човека и иска 600 лв. утре отивам да зяпам то не че може нещо да се разбере с гледане ,но ако мога да му бутна още от цената и с уговорка че ако нещо не е в ред ще му я върна . Не ме разбирайте погрешно ,не търся изобщо перфектността с най-скъпи части искам просто ГИ да си пали и върви нормално колата без ровене и настройки постоянно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде ти е келепира? даваш 600лв за ГИ втора ръка, а съм сигурен, че нов е толкова. Свържи се с някоя фирма и питай колко пари ще ти искат за кит-а. Фобос ги произвежда фирма векатех в Пловдив. Намират се в сградата на БАН (до пансиона на техническия). Иди питай там колко пари ще ти искат за кит-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега ще отида , аз ако мога да взема за тези пари нов па дори и 100 лв. повече няма изобщо да гледам втора ръка аз и не бях тръгнал но просто реших да прелистя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,

ако си се насочил към ГИ втора употреба прегледаи и тази обява:

 

http://olx.bg/gazov-inzhektson-za-6-tsilindrov-avtomobil-i67164042

 

Този stag 300 в метален корпус си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих избрах Stag 2-ра ръка пред нов Фобос.

 

Тръбата не е задължително да е 8-мм, 6-мм е напълно достатъчно ако е Faro. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пообиколих да разпитам , този с уж новата за 600 лв. направо отпадна предвид това че намерих уж на 1 година за 300 лв. от снощи блъсната коли още не се е обадил човека да каже каква марка е . А относно новите уредби също съм в дилема ,защото за сега най-добра оферта имам от моя приятел - Комп-Фобос, Дюзи Рейл, изпарител Томасето (за него незнам дали да остане или да видя някой друг ) + бутилка за гумата и монтаж 900 лв. Само за поставяне питах 250 лв. ще струва и нещо взех да се дърпам от това да я слагам сам че ГИ ще ми е за сефте . Ходих до тези в Бан изпратиха ме при едно момче което е в сервиза им но малко го ядосах явно защото исках да ми раздроби всичко и да решавам ,но щеше да се обади за цена ама май няма ,пък и много не го харесах . Колега от форума също чакам да ми даде цена на утедбата но без бутилка с изпарител Романо. Кажете какво ви е мнението за Томасето и в какво точно е по-добро Романото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порови малко из OLX-a.За 330лв взех романо пълен кит с бутилката.Е верно за четири цилиндара, ама ново си е доста повече.Гледай рейката да е по скъпа да няма калибровка на всеки 20,30 хил. километра,че с нашата хубава газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще се кара тази кола ? Да не стане, да проимаш бутиков  ГИ , за чиито за настройки трябва да ходиш до Сф ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се кара в Пловдив . За сега съм се спрял на варианта 900-920 лв. с монтаж само искам да сменя изпарителя да не е Томасето ми нещо друго още не знам кой точно и да я почваме . Рейките не знам какви са тези Рейл ,но всички ми предложиха такива .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото си е ново. Момчето при което са те пратили от фобос да не работи на изхода на града(някаква бензиностанция имаше)? Той си разбираше от работата. Аз бих предпочел български кит, защото всичко е съобразено с наща мизерия. За изпарителя... бях с томасето арктик уж подсилен - няма такова дърво. Аварийно в неделен ден го изхвърлих и от нямане на избор взех някакъв подсилен "шарк" за 100лв и останах изненадан. За турбо мотори много хвалят меджик 3...Слагай 8мм тръба и забравяй за ядовете. От цялата работа е най-важно добрия подбор, монтаж и настройка и не те съветвам да се хващаш само ако нямаш парички за проба-грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо сложно няма в монтажа на ГИ.Особено с термопластичните тръби е песен.Настройката се прави в движение(единия кара другия коригира таблицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, за съжаление все още има системи, които се настройват с таблица - тегава работа. Трудно става от един човек (да не кажа невъзможно) и за добра настройка иска повечко опит и повечко каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е невъзможно да настройваш сам бе колега karekovski, аз само с това се занимавам, карам със 100 км в час, в лявата ръка държа скенер за бензиновия компютър, и постоянно следя горивните тримове, а с дясната работя на компютъра на седалката до мен, и внасям корекции по таблицата, това ми е професията, и страшно ме забавлява. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След голямо мъдрене и нерви се разбрахме в събота да почваме , рейките рейл 3 ома ,компа Фобос 5 ,изпарителя за който много пазарене падна се разбрахме че слага голямото Томасето до 250 кс. според него никакъв проблем нямало да има а ако има нещо щял да го свали , зареждачка при бензина , кръгла бутилка. Давах му зор да я слагаме че другата седмица ще попътувам малко та да не бухам на бензин ,тамън ще мога да тествам разход и вървене ако има нещо да ходя да оправя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да четох темата в форума и точно това породи големите ми притеснения ,но газаджията каза никакви проблеми нямало да има с това умрело Алди :hilezh:  ако не можел да я храни щял да го сваля да го дупчи или сменя :unsure:  ама това е положението за сега ще видим какво ще стане аз колата си я натискам постоянно не я карам като за предвижване само та ако не е в час ще стане ясно бързо . На брат му колата е Бертоне турбо 190 кс. и го е хранил с този изпарител безпроблемно така че се доверих ,но съм почти сигурен че ще го свалям за отпушване.Ще споделя задължително и може би ще искам помощ за доизскусуряването на настройките .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега заложи за инжектори поне на Apis solo... Баракуда е по-удачния вариант, само като чуя рейл или валтек и лошо ми става. Баракудата е по-тиха от бензиновия инжектор на тръц

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирахме ГИ . Пуснахме автоматична настройка за да заработи и направих едно кръгче да видя как се държи и първото ми впечатление е че колата си върви доста по гъзовера разлика с бензин не усетих за по-добре няма да се изхвърлям за сега има време ,НО водата към изпарителя я вързахме за маркучите които останаха свободни след като смъкнах печката и още преди да я завъртим на Газ видяхме че нещо не може да стопли добре изпарителя по комп достига към 65 градуса на място което е малко . Отваряхме да обезвъздушим уж текна но пак явно въздуха отива там и утре трябва да видим на студен двигател въздух ли ще е проблема или да търсим от друго място вода . Иначе като тръгнах и още водата беше що годе топла и 1-2-3 си ги пълни и то както казах с прилично вървене ,но после явно изстива и почва да прекъсва . Утре ако има време ще я видим ако ли не в понеделник . :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин отворих да погледна казанчето да видя как е нивото на студена кола , беше паднало и долях 1 литър антифриз и подкарах след няма 5 минути мина на газ и цял ден съм карал няма никакви ядове за сега върви си нормално и изпарителя вече е топъл . Утре ще отида да погледне пак на компа какви градуси държи и дали всичко е ок .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...