Jump to content

Помощ при избор на ГИ за 2.8 193кс.


Recommended Posts

Всичко Ок вече сутринта при първото палене след 1 км мина на газ и през дена след престой 3-4 часа си запали на газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дано шибаното томасето се представя по-добре при атмосферен мотор, а не както при турбо моторите. Да ти е честита газовата и много безаварийни да и навъртиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е невъзможно да настройваш сам бе колега karekovski, аз само с това се занимавам, карам със 100 км в час, в лявата ръка държа скенер за бензиновия компютър, и постоянно следя горивните тримове, а с дясната работя на компютъра на седалката до мен, и внасям корекции по таблицата, това ми е професията, и страшно ме забавлява. :zustimm:

Е точно за това - защото колегите вече те питаха, с коя ръка държиш волана, а аз ще питам и с кое око гледаш пътя? И ако и да е възможно за професионалист, който прави това от години, макар и на цената на много голям риск за колата на клиента, живота и здравето на настройчика и живота и здравето на останалите участници в движението (а и техните ламарини), то за непрофесионалист, който настройва сам собствената си кола от дъжд на вятър, е абсолютно невъзможно да съчетае тези неща дори и при този изключително неоправдан риск. Истината е, че таблицата е дървена история, а все още има "съвременни" системи, които се настройват само така.

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно луди, които съм виждал да се опитват да го правят (колко успешно - друг въпрос, затова и съм писал "трудно, да не кажа невъзможно"). А щом съм виждал, значи спокойно мога да допусна, че поне част от това е вярно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://olx.bg/diagnostichen-kabel-za-diagnostika-fobos-megadzhet-kabel-fobos-megadjet-kabel-za-fobos-megadjet-i64189322

 

Колеги какво мислите за този кабел ,човека казва че праща и драйвари та ще мога ли с това комплектче да се заиграя да правя центровка . Моя човек все си има работа и не ми ще да хода винаги при него а и не сме направили настройка в движение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти толкова избира, подбира, даде едни параи на някого, и сега търсиш кабел за настройка. Усещам, че нещо не са ти свършили работа като хората. Ако не си наясно с принципа на работа на газовия инжекцион и какво и как се настройва, по -добре дай тези 30лв. на някой който е в час с тези неща и да ти е мирна главата. Например колегата по-горе "eurogas" къде обясни как настройва в движение, може да се шегуваме, но той си разбира от работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еурогас показа точния начин на настройка за умееш човек.Не знаещите по точно лаиците го апострофираха и правилно човека спря да им отговаря,защото му са под нивото и напълно правилно според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както споделих привършихме в 8 вечерта с една автоматична настройка и студен изпарител и сме се разбрали в понеделник пак да я погледне ,иначе тези дни карах извънградско 70 - 120 даде ми разход 20 шв 250 км. но просто ми се ще да направи пак една настройка а и да мога сам да се заигравам . Просто ми харесва много а и не обичам да съм зависим и ако не ми харесва нещо да хода при някой двуг .

П.п. Та да се върнем на въпроса , кабелчето става ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото може от снимка да се каже, да - така ги правят кабелите, с кутийка, и моя е такъв, но купен от другаде. Не ми стана ясно от какво не си доволен, ако разхода ти е 20 л газ за 250 км, това е 8 л/100 км, в такъв случай сериозно те съветвам да не бараш нищо по настройките. Използвай си кабела само за диагностика и ако имаш някакъв проблем. И записвай всички настройки винаги във файл. 

Редактирано от JohnP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това ми е разхода между селско каране и малко магистрала , ще запаметя сегашната настройка и ще пусна нова. Ще пиша какво се е получило :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разхода е нисък, предполагам, тогава те притеснява, че не "върви" на газ както на бензин. На моите първи настройки настройки - автоматични, моята харчеше относително малко газ и вървеше прилично, но за съжаление ги изтрих, без да ги запаметя. Сега пускам един пример с ръчни настройки по таблицата за максимална икономия при относително прилично вървене. По принцип са направени малко в противоречие с официалната теория за настройките, но са изпробвани в движение и наистина разхода е 18/100 в града, 10/100 извън, с газ от ОМВ, така от три месеца не съм пипал нищо повече.

 

034920791.jpg?r=0

 

 

пусни и ти една снимка на твоите сегашни настройки, да обменим опит.  

Редактирано от JohnP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има някой неща които ме дразнят и си мисля че може би една нова настройка ще оправи нещата . Колата върви прилично , разхода градско с леко натискане е 16/100 обаче ако да кажем е топла и е седяла 30 мин 1 час като я запаля оборотите за около 1 минута ми се клатят и после всичко е ок бяз ядове. Ако съм карал относително бавно известно време и реша да я натискам върви повече от колкото ако я натискам постоянно (може и да има някакво внушение тук но .....) и също съм за свещи и ще пробвам с настройка и ако пак в 1000-1200 оборота на 5 като дам газ и леко приритва ще ги сменям . Ще изчакам да си взема кабела и сам да се разровя и ще кача снимка .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабел е добре да имаш при всички случаи, аз моя го всех около 40 лв, доколкото помня, може и повече да е бил, не съм сигурен, но иначе където са ти монтирали уредбата по-добре да си дооправят нещата. Принципа за настройване е следния: горе в таблицата от ляво надясно са оборотите, а вляво отгоре надолу - милисекундите на впръскване на горивото. За настройване на празния ход са оборотите в първите две колонки 500 - 1000, а милисекундите за настройване на празен ход без товар са в рамките на 2.5-3.5,може и следващите,  ще видиш на какви работи на празен ход-където е нестабилен вдигаш леко коефициентите с 0.2-0.5. Над 4.5 мс са при натоварване, т.е. при движение; там вече, при оборотите, където придърпва и няма мощност леко увеличаваш. Най-голямо значение за разхода и за "вървенето" имат оборотите между 1500-3500, т.е. при ускоряване. Над 4000 оборота вече леко могат да се намаляват коефициентите. Препоръчвам ти да си свалиш от сайта на Фобос указанията за различните менюта и възможности за настройка на програмата, относително добре е обяснено. 

Голямо значение за рразхода и за вървенето имат и диаметъра на дюзите и налягането на изходящата газ от изпарителя. 

Редактирано от JohnP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е забавно, когато споделиш с някого как правиш нещо успешно, той естествено веднага те оплюва по бай Ганьовски, казва  ти че това е невъзможно, опасно, безразсъдно, а после продължава да си блъска главата със същия проблем, и мисли как аджеба да постигне това което си направил, което вече си му казал как се прави, без да допуска че може и да си му казал ИСТИНАТА, за да му ПОМОГНЕШ, с най-добри чувства.... ??? :zustimm:

 

Всеки наш клиент, който е присъствал на настройка на колата му, може да потвърди как правиме настройки, с лявата ръка държа скенера и волана едновременно, с дясната ръка работя на компютъра, и всичко е въпрос на навик, освен това никъде в закона не пише че е забранено да работиш на компютър докато караш кола, има забрана за говорене по телефон !!! :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мерси за поясненията колега това ще ми бъде полезно ,а дюзите са с размер 1,9 мм и да усещам понякога лек пад на мощността в определени обороти и това искам да оправя в сайта на ФОБОС има кабел и е 48 лв. този който е от продавалника поддържа софтуер до 0,83 а най-новата която дръпнах от сайта е 1.9.1 има и 0.83.1 може и Фобос кабел да взема утре ще го измисля .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си кабел и направих настройка на място и 3000 оборота с натоварване , за сега поне това което карах и настройвах колата върви по-добре определено предвид натовареното движение на околовръстното успях да я изцеда до 3-та и нямаше никакви смущение ами си пълнеше нормално и без падове . Още не съм много в час как да правя настройки по графики ,но иначе запаметих първоначалната настройка само че не мога да я кача тя е в формат .fob . След като завърши настройката ми препоръча да направя размера на дюзите 2.2 при размер 1.9 сега но не съм сигурен дали си струва да ги отварям ,че да не почнат някакви падове на налягането и да лапа повече . Сегашното вървене ме устройва утре имам пътуване и ще мога да преценя вървене и разход дали са си в норми ако всичко е точно няма да пипам нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че са малки дюзите, но не винаги това, което ти казва програмата е реалистично, в случая 2.2 е в разумните граници, но ако и така върви добре и харчи нормално не си струва. Моите първо бяха 2.5, после по съвет на Жоро - Eurogas, ги смених с 2 мм, при диференциално налягане около 1280 мб. Настройките от файла fob можеш да си ги копираш като снимки с клавиша PrtSc - Print Screen на компютъра, като първо влизаш в меню тестов прежим на програмата на Фобос в началната страница е, зареждаш fob-файла, отиваш на таблицата, копираш екрана, след това го пействаш в някаква програма за обработка на снимки, или в документ - майкрософт уърд, тъкмо можеш да сравняваш разликите в таблиците с един поглед. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разхода е нисък, предполагам, тогава те притеснява, че не "върви" на газ както на бензин. На моите първи настройки настройки - автоматични, моята харчеше относително малко газ и вървеше прилично, но за съжаление ги изтрих, без да ги запаметя. Сега пускам един пример с ръчни настройки по таблицата за максимална икономия при относително прилично вървене. По принцип са направени малко в противоречие с официалната теория за настройките, но са изпробвани в движение и наистина разхода е 18/100 в града, 10/100 извън, с газ от ОМВ, така от три месеца не съм пипал нищо повече.

 

034920791.jpg?r=0

 

 

пусни и ти една снимка на твоите сегашни настройки, да обменим опит.  

Това е абсурдно!Няма такава карта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картата е такава, колега, тъй като има специфични обстоятелства, в случая - моя двигател има проблем с празния ход на бензин, при който държи по-високи обороти, съответно по-виоки бензинови времена на отваряне на дюзите, затова така съм я направил и това е един вариант оптимален за икономия на гориво, ако се вдигнат с 10-15% коефициентите ще върви по-добре, но и разхода ще е доста повече. Не става за копиране на друг двигател  1:1, тъй като няма да върви въобще. Типичната карта почва с коефициенти примерно от малко под 1 в ниските обороти, достига до 1.1-1.2 в зоната до около 3500-4000 оборота и оттам почва пак да пада във високите. Най-доре да се тръгне от автоматичните настройки, където има придърпване при ускоряване се увеличават, ако върви добре, но харчи повече,се намаляват умерено постеренно и така до достигане на оптимален вариант. Целия процес може да проъдлжи доста време, не става за 2-3 дена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като си я оставил така по-бедна, дали бензиновият компютър няма да си я коригира според ламбда сондата и след определен пробег да ти развали кефа от икономията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=303728e79e

 Това е файла който съм запаметил ,ако някой може да му изкара графики да пуска .А днес явно съм направил нещо с настройките защото колата върви по-добре това клатене на оборотите изчезна а разхода по борд падна . Таблицата като тази горната като карах бях влезнал там не знам защо ама показваше на всичко 0 :nixweiss:  За сега приключвам с ровенето всичко ми се струва 6 :dance: Вие може да продължавате с дискусиите ще бъде полезно да видим кой как настройва и какво постига . :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като си я оставил така по-бедна, дали бензиновият компютър няма да си я коригира според ламбда сондата и след определен пробег да ти развали кефа от икономията?

Не знам колега, по принцип не съм я активирал тази функция да си коригира сам таблицата бензиновия компютър. 

 

По темата на колегата strakov_m - това е таблицата:

034930423.jpg?r=0

 

Малко са високи коефициентите и равни, независимо от оборотите. Пишеш, че върви добре, но вероятно ще повиши разхода. 

Добре е да пуснеш и предишните настройки, за сравнение, тогава ще стане ясно каква е разликата между двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега JohnP тази градика ако си я изкарал от файла който бях качил това е първоначалната настройка сега направих нова . Ще пробвам да я намеря в менютата и да я кача .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e056a761ed6b37c28da8999136a2aab6.jpgae800149a1dbda6171641d5189e074b1.jpgна втората снимка искам да потам , времената на 123 цил са различни от на 456 да ги изравнявам ли или да си седят както си са ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...