Jump to content

Помощ при избор на ГИ за 2.8 193кс.


Recommended Posts

На тази кола с алхимични подходи може само да налучкваш някакво подобие на настройка, и е несериозно да очакваш приличен разход, докато не закачиш VAG-кома, и следейки неговите данни не постигнеш минимални разлики от няколко процента в горивните тримове, при всички режими на натоварване, единствено ще се самозаблуждаваш че правиш нещо. 

 

Малко по-нагоре се опитах да обясня как се прави това, но всички "мозъци" побързаха да ме оплюят, типично за простия човек обаче, сега не им се пише какво да направиш, и предпочитат да си траят, и да ти гледат сеира как се мъчиш безуспешно, но това е тя простотията, ходи по хората !!!

 

Дотук всички опити са ти плачевни приятелю, откажи се от алхимията, опитай се да направиш нещо по-научно издържано !   :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...  докато не закачиш VAG-кома, и следейки неговите данни не постигнеш минимални разлики от няколко процента в горивните тримове, при всички режими на натоварване, ...

 

Послушайте човека, щото е адски прав в твърдението си.

:zustimm:

Стигнах до същите заключения по трудния път,

сам с комп-а в купето и на празната, следобед-привечер, магистрала.

В един прозорец е отворен VAG-COM в другия Софт-а на ГИ.

И се стремиш да постигнеш точно това, което ви се обяснява вече няколко пъти ( повдигнатото в цитата ).

 

А на колегата с имагинерния разход по борд - не му вярвай,

борда се влияе за показанията си от ламбда корекциите

и когато показанията са ти отрицателни ( богати смеси ),

почва да те лъже с нисък разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съм я зареждал като 3/4 от гориовото беше изразходено с старата настройка ,а другата с новата и разхода си го засекох аз беше 14 точно колкото показваше борда , занулих средния разход и трипа и карах 20 км градско и това е разхода . Признавам си че съм още много бос в настройките на ГИ но направих това което ми искаше програмата и получих този резултат ,колата върви както си трябва нямам никакви ядове с обороти и гори за мен направо малко .

 

П.П. Не го разбирам това с изравняването на тримовете СОРИ , какво точно ще рече това и как точно да го направя ? Също така още преди да сложа газта ми даваше грешка на едната сонда ,ако това би дало отражение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че ще даде отражение, ламбда сондите са очите на бензиновия компютър, ако той ти казва че с едното око е сляп и не вижда, това означава че три от шестте ти цилиндъра ще дозират неправилно, или по запаметена таблица, без фина корекция по сонда, плюс дебаланс между двата дяла на шестака, и в някаква степен тресене на мотора на празен ход.   :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква точно грешка дава ламбда-сондата,  на бензин как ти е разхода? Ако не работи коректно не е зле да я свалиш и почистиш. После ги адаптирай с Ваг-кома. 

По принцип при правилна настройка би трябвало бензиновите времена да не се променят от стойността, при която работи двигателя на банзин като като превключиш на газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава ми Malfunction като временна грешка , като я изчистя не я набива веднага . Разхода на бензин извън градско е под 10 в града 13 мисля че е напълно нормален . Ламбдата изобщо не мога да я видя даже толкоз е набутана . Еми аз мисля че понеже дюзите са по-малки и им трябва повече време ,но пък както казах няколко пъти върви и гори перфектно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...