Ricardo Carvalho Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Колега не искам да съм лош пророк, но щом е замръзнала, значи антифриз нямаш в системата. Аз съм карал с 1 литър антифриз в системата и останалото вода, и до -15 няма никакво замръзване, и маркучите са си меки и водата си шурти в казанчето. Моя съвет е да не палиш колата, а ако имаш възможност да я откараш в някой гараж на топло да се размръзне. След това да следиш нивото на маслото, и чак тогава да я палиш.Може да ти протече я казанче, я маркуч. Но за да прецакаш главата, трябва доста стабилно да е замръзнала.*Сега можеш да използваш момента, ако наистина е замръзнала както казваш, да изкараш маркуча за 2-ри кръг, който е след термостата, и да провериш дали има вода/лед. Ако няма, значи имаш въздух в системата, но ако има, проблема ти е някъде другаде, за да не отваря 2-ри кръг.Най-добре пробвай без-термостат да видиш дали всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 След смяна на термостат двг не може да се напълни само от казана. аз като съм сменял термостат винаги пълня двг през главата да се напълни сичко до помпата. свалям дебелия маркуч на главата на тройника който отива в горната страна на радиатора и пълня от там и пълня и казана. напълни ли се така не съм имал проблем нито с 1.8DZ нито с 2.3NG нито с 1.8 20V ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 любчо,ко стана ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Казвай, че не можем да си легнем тая вечер! Разтуши ли колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 (Редактирано) След смяна на термостат двг не може да се напълни само от казана. ..Ако помпата и капачката са в ред и няма запушване на всичкото Б3 с 1,8 двигател системата се обезвъздушава сама.Все пак темата е за 1,8 Б3. Пълниш през казанчето, натискат се дебелите маркучите да поеме повече.Затваря се капачката.Пали се да включи перките.И е обезвъздушена.За тази цел капачката е с клапан. Редактирано 13 Февруари 2015 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 14 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 (Редактирано) Така да споделя първо, че имаме положителна развръзка по случея Днес пак беше около 0-лата, но реших да пробвам със гореща вода да я доразмразя, хубавото е че в радиаторчето на парното излезе доста синкава вода което ме навежда на мисълта, че поне малко антифриз е имало и надали е замръзнало изцяло. Прекарах и през водния радиатор и казанчето доста вода докато не потече само бистра.Свързах всички маркучи и налях догоре системата с вода да видя ще загрее ли навсякъде и имаме ли пробив, в този момент почна да сълзи и да прави доста капки отново тялото на термостата, смених го с друго което си имам 2-ра ръка отново същия проблем. Реших да видя гумичката на термостата гледам 1:1 със старата и тече и това е, направи ми впечетление че новата обаче не се мачка за разлика от старата която беше смачкана но същата дебелина и диаметър, което няма как да си обесня. Реших да махна тази гумичка и да ползвам такава за АЦЕ мотор, стегнах всичко налях системата и чакам гледам пробив нямаме. Тук мисля е било разковничето на предните ми проблеми, явно не съм хванал теча и е дърпала постоянно въздух оттам...Доволен на незапалена кола с духане в казанчето обезвъздуших изпарителя след това и радиаторчето на парното. Последва връщане на алтернатора, стойката на хидравликата и монтиране на хидравличната помпа с всички болтчета както си е (вече нямам стържене на умряло), ремъци обтягане на алтернатора и помпата проверка на всичко по трасетата. Паля кочината парно няма, почва се 50 60 70+ малкия кръг топъл, стигна 97-8 вече яко надува маркучи и точно се бях попредал отвори термостата загря си големия кръг както трябва, след 2-3мин се включиха и перките и парното лека полека си дойде. Направих 1 кръгче на 1ва 2ра 3та парното си стана сауна както си беше едно време, температурата 90-95 постоянно оставих я на място и пак на 97-8 си включи перките и няма прегрявания и проблеми.Към момента считам проблема ми за решен, благодаря на всички за съвететите, отново имам вървящ OFFROAD ANIMAL , остана само да източа вода и да налея концентрат, че правих цялото упражнение с вода да не се вътря с антифриз отново Редактирано 14 Февруари 2015 от LUDsAUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Тея 95 градуса постоянно ми се струват много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 От тези градуси се филмираме а те понякога лъжат.Във всеки сервиз имат термометър и може да се провери показанията на таблото.С една скорост ли са вентилаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 За тази цел капачката е с клапан.С каква цел е този клапан и каква работа върши той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Да подържа нужното налягане в охладителната система.По този начин се вдига темп. на кипене на водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Тея 95 градуса постоянно ми се струват много... Ако са каране из кварталните улички са си съвсем нормални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Така да споделя първо, че имаме положителна развръзка по случея Днес пак беше около 0-лата, но реших да пробвам със гореща вода да я доразмразя, хубавото е че в радиаторчето на парното излезе доста синкава вода което ме навежда на мисълта, че поне малко антифриз е имало и надали е замръзнало изцяло. Прекарах и през водния радиатор и казанчето доста вода докато не потече само бистра.Свързах всички маркучи и налях догоре системата с вода да видя ще загрее ли навсякъде и имаме ли пробив, в този момент почна да сълзи и да прави доста капки отново тялото на термостата, смених го с друго което си имам 2-ра ръка отново същия проблем. Реших да видя гумичката на термостата гледам 1:1 със старата и тече и това е, направи ми впечетление че новата обаче не се мачка за разлика от старата която беше смачкана но същата дебелина и диаметър, което няма как да си обесня. Реших да махна тази гумичка и да ползвам такава за АЦЕ мотор, стегнах всичко налях системата и чакам гледам пробив нямаме. Тук мисля е било разковничето на предните ми проблеми, явно не съм хванал теча и е дърпала постоянно въздух оттам...Доволен на незапалена кола с духане в казанчето обезвъздуших изпарителя след това и радиаторчето на парното. Последва връщане на алтернатора, стойката на хидравликата и монтиране на хидравличната помпа с всички болтчета както си е (вече нямам стържене на умряло), ремъци обтягане на алтернатора и помпата проверка на всичко по трасетата. Паля кочината парно няма, почва се 50 60 70+ малкия кръг топъл, стигна 97-8 вече яко надува маркучи и точно се бях попредал отвори термостата загря си големия кръг както трябва, след 2-3мин се включиха и перките и парното лека полека си дойде. Направих 1 кръгче на 1ва 2ра 3та парното си стана сауна както си беше едно време, температурата 90-95 постоянно оставих я на място и пак на 97-8 си включи перките и няма прегрявания и проблеми.Към момента считам проблема ми за решен, благодаря на всички за съвететите, отново имам вървящ OFFROAD ANIMAL , остана само да източа вода и да налея концентрат, че правих цялото упражнение с вода да не се вътря с антифриз отново Когато температурата на водата "играе" на тоблото, много ниска държи 70оС, бяга над 110оС имай едно наум че датчика може да не е в ред....... да плаче за нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 20 Август 2022 Доклад Share Публикувано 20 Август 2022 Здравейте! Знам, че темата е стара но като се зачетох, се оказа, че проблемът ми е подобен. Но не съвсем... Колата е В3 РУ двигателя, карбуратор 75 коня. Февруари месец смених радиаторчето на парното - старото беше задръстено и течеше под таблото. Постоянно губих антифриз до тогава и нямах парно. След смяната нямах драми с обезвъздушаването - мачках големите маркучи, парното тръгна и само веднъж долях антифриз и така до сега нивото в казанчето не е мръднало. В началото на месеца при прибиране от морето (~240km път, от които съм минал 220км някъде )на 20км от града ми взе да придърпва на газ все едно газта свършваше. Колкото по натискам газта и почва да спира все едно натискам спирачка. Прехвърлих на бензин и се прибрах. Заредих газ и се оказа, че имам поне още 10л в бутилката! Имах 1 излизане след това извънградско и като загреее добре колата - до тогава върви - и пак почва да придърпва на газ. Смених на бензин и се прибрах но давеше колата - при спиране на двигателя не мога да запаля и дави свещите та сложих други стари да се прибера. Отдадох го на задръстен газов клапан - сложих нов ловато, задръстен въздушен филтър - смених го както и маслото и последно смених тампона под карбуратора - старият беше видимо здрав и нямаше прокъсано и не изглеждаше крив/деформиран. Тръгвам след това на път и на първия баир почва да прекъсва направо на газ и да гасне. Едвам издрапах и спрях на равно - изпарителят обледен, горния маркуч (самият изпарител е монтиран вляво под карбуратора и двата маркуча за него идват директно от блока) е топъл а долния леден... Гледам казанчето за антифриза - не е мръднал антифриза, пипам двата големи маркуча от двигателя до охладителния радиатор - врели но меки и се стискат без усилие. Маркучите към радиатора за парното - горещи но и те меки... Почнах да стискам големите маркучи и леко отворих капачката на казанчето - първо каза фъс и после взе да надига нагоре течността. Леко задържах и малко дори преля отвън.. Двигателя изгасна и само стисках горещите маркучи. Като отворих пак леко капачката и течността спадна до където си стои но маркучите още меки. Така се прибрах - позатопли изпарителя, вече и долния маркуч стана топъл, колата не прекъсваше но бях само по надолнище с малко газ на 5-та... Датчика доста време стоя над 95С докато спадна под 90С.... В какви филми влязох? Как при всичко обезвъдушено и каране доста км това лято ми замръзва изпарителя, давя на бензин (богати смеси) и маркучите меки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Август 2022 Доклад Share Публикувано 20 Август 2022 @Korekom Ако отоплението на изпарителя е хванато от тънките маркучета на карбуратора и колектора се запушват тръбичките и така се получава. Най-добре е да се хване от радиатора на парното с тетки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 Най-вероятно ще се окажете прав - на долния маркуч от изпарителя има муфа, след която е оригиналния маркуч на ауди от блока на 90 градуса. Това с муфата мога да пробвам да го сменя с цяло парче маркуч - не знам обаче водните маркучи за към изпариятеля със същото вътрешно фи ли са като оригиналния маркуч, който излиза от блока. Качвам видео да видите как е системата: https://www.vbox7.com/play:ebfb85b646 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване