Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

От тази пролет имам проблем с климатроника. Бях с 260 г фреон, но след пълненето отново не тръгна - грешка в А/С pressure/temperature sensor - G395 (No signal/communication). Смених го с нов и отново не тръгва... До колкото разбрах, не при А4, А5 и Q5 е по-често срещан този проблем и се дължи обикновено на окабеляването. Някакви идеи, или препоръки, кой би могъл да го пребори в рамките на 1 ден, защото колата ми трябва? Предполагам е някоя жичка... майсторът който смени сензора беше прозвънил всички до входа на купето...

 

Благодяря и поздрави!

Редактирано от bvelichkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кжете как да монтирам правилно духалките /задни/ на страничните колони. При мен не са ги монтирали /наместили / правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 2-3 месеца колата беше в порше, защото заби на bootloadera.След като я оправиха там, спряха да функционират бутоните на волана.Видях кодинга, беше правилен.Случвало ли се е на някого? Някакви идеи как да се реши проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кжете как да монтирам правилно духалките /задни/ на страничните колони. При мен не са ги монтирали /наместили / правилно.

Слагаш и трябва да щракнат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пипкава работа е, там с коланите и духалките и тн, има си пиниз ама по никакъв начин не мога да го обясня по форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
имам няколко "Малки питанки" относно моята кола, за които потърсих във Форума, но не успях да открия нищо (трябва да отбележа, че не бях много упорит, но все пак...).
Първо, от както съм я купил тази кола не ми свети крушката в багажника и все ме мързеше да я сменя... както и да е.. момента дойде и когато я отворих се оказа, че крушката е здрава, а кабела не е свързан към нея. Свързах го, но така и не светна и зарязах тая работа. Преди седмица разбрах, че съм имал и осветление в краката, което също не свети и се взех да мисля защо (а и не знам дали има връзка между него и това в багажника). Вчера проверих всички бушони и са си ОК. С един приятел я закачихме и поне дотам до където разбираме излиза, че веригата е някъде прекъсната. Някой сблъсквал ли се е с това? Къде да се съсредоточа да търся проблема и има ли връзка с осветлението на багажника? Второто нещо е, че и отоплението на шофьорската седалка не работи и като направихме тест се оказа, че пак някъде нещо е прекъснато. Има ли някое по-специално слабо място, което да проверя? Третото нещо е за онова скрито меню, което се отваря с "car"+"setup" - като ги натисна и нищо не става. Как да си го отключа за да бръникам повечко?  :dance:  И последно с риск да съм досаден - на скоро сменях лагер главина, селенови втулки и външен накрайник, но продължава да има някакво много дразнещо потропване отпред и по специално в дясно и то като минавам през съвсем малки неравности (през по-големи дупки не се чува), а като я карам по така наречените "майстрои" нищо не откриват и казват, че всичко е 6. Някой може ли да сподели нещо от личен опит? 
Предварително благодаря!  ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потропване със сигурност не е нормално колкото и малко да е. Със сигурност има някой тръгнал шарнир, който със лостове може и трудно да му хванат луфта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че потропването не е нормално, но със сигурност няма да тръгна да сменям носач на сляпо без да съм сигурен, че е от него, но все пак за това търся и мнението на други колеги  ^_^ . Иначе за грешките за съжаление не мога да ги покажа защото няма да мога скоро да взема пак кабелчето и софтуера. Към първи Май сигурно пак ще се виждам с този приятел и ще направя няколко print screen-a и ще покажа. Съжалявам, че не мога да дам повече инфо, но не се усетих да снимам. Надявах се, че и някой друг се е сблъсквал с подобен проблем  :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не мога да намеря (някъде беше обсъждано из темите) каталожния номер на кората под двигателя и назад, ако има друга.

Или пък, ако знаете да се продава - направо да си я взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам нужда от помощ. Една седмица не си карах колата и днес като се качих ми светна малфъкшиън на ръчната. Свети на таблото и изобщо не я задейства. От какво може да е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че имаше начин и ръчно да се отпуснат моторчетата при проблем. Огледай около моторчетата дали има нещо за ръчно завъртане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мит са големите драми с ръчната. Две са причините да не работи прекъснат кабел или неработещо моторче. По-често е прекъснат кабел.

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не са мит. Буксата се къса и прекъсва кабела, самия тъп кабел гние. В тъпо направеното моторче влича вода и мръсотия и запича. След запечено моторче може да ти изгори и кабела, грешките са от дразнещи по-дразнещи, мига пиука и пречи тъпата грешка. Моторчетата от фейслифт-а, където проблема с мръсотията е решен не стават и тн. и тн. и тн. Не може всеки да ти го направи, новия кабел от Порше си е скъп, да го смениш се маха от интериора части и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...