Cucurko Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Дръж я в по-сух гараж...Направо и озонатор на въздуха да й сложа Хич не отива на Ауди да избиват такива ръжди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bvelichkov Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 (Редактирано) Здравейте,От тази пролет имам проблем с климатроника. Бях с 260 г фреон, но след пълненето отново не тръгна - грешка в А/С pressure/temperature sensor - G395 (No signal/communication). Смених го с нов и отново не тръгва... До колкото разбрах, не при А4, А5 и Q5 е по-често срещан този проблем и се дължи обикновено на окабеляването. Някакви идеи, или препоръки, кой би могъл да го пребори в рамките на 1 ден, защото колата ми трябва? Предполагам е някоя жичка... майсторът който смени сензора беше прозвънил всички до входа на купето... Благодяря и поздрави! Редактирано 17 Април 2015 от bvelichkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Чувал съм добри отзиви за тези: www.ddtrade.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Колеги, кжете как да монтирам правилно духалките /задни/ на страничните колони. При мен не са ги монтирали /наместили / правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farmasi Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Здравейте, преди 2-3 месеца колата беше в порше, защото заби на bootloadera.След като я оправиха там, спряха да функционират бутоните на волана.Видях кодинга, беше правилен.Случвало ли се е на някого? Някакви идеи как да се реши проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Колеги, кжете как да монтирам правилно духалките /задни/ на страничните колони. При мен не са ги монтирали /наместили / правилно.Слагаш и трябва да щракнат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Абе пипкава работа е, там с коланите и духалките и тн, има си пиниз ама по никакъв начин не мога да го обясня по форума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bepcho Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Здравейте,имам няколко "Малки питанки" относно моята кола, за които потърсих във Форума, но не успях да открия нищо (трябва да отбележа, че не бях много упорит, но все пак...).Първо, от както съм я купил тази кола не ми свети крушката в багажника и все ме мързеше да я сменя... както и да е.. момента дойде и когато я отворих се оказа, че крушката е здрава, а кабела не е свързан към нея. Свързах го, но така и не светна и зарязах тая работа. Преди седмица разбрах, че съм имал и осветление в краката, което също не свети и се взех да мисля защо (а и не знам дали има връзка между него и това в багажника). Вчера проверих всички бушони и са си ОК. С един приятел я закачихме и поне дотам до където разбираме излиза, че веригата е някъде прекъсната. Някой сблъсквал ли се е с това? Къде да се съсредоточа да търся проблема и има ли връзка с осветлението на багажника? Второто нещо е, че и отоплението на шофьорската седалка не работи и като направихме тест се оказа, че пак някъде нещо е прекъснато. Има ли някое по-специално слабо място, което да проверя? Третото нещо е за онова скрито меню, което се отваря с "car"+"setup" - като ги натисна и нищо не става. Как да си го отключа за да бръникам повечко? И последно с риск да съм досаден - на скоро сменях лагер главина, селенови втулки и външен накрайник, но продължава да има някакво много дразнещо потропване отпред и по специално в дясно и то като минавам през съвсем малки неравности (през по-големи дупки не се чува), а като я карам по така наречените "майстрои" нищо не откриват и казват, че всичко е 6. Някой може ли да сподели нещо от личен опит? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 По тези улици е нормално леко да тропва, според мен да не се притесняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Ако се чува тропкането отзад - спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Дай да видим грешките от комфорт модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Потропване със сигурност не е нормално колкото и малко да е. Със сигурност има някой тръгнал шарнир, който със лостове може и трудно да му хванат луфта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bepcho Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 И аз мисля, че потропването не е нормално, но със сигурност няма да тръгна да сменям носач на сляпо без да съм сигурен, че е от него, но все пак за това търся и мнението на други колеги . Иначе за грешките за съжаление не мога да ги покажа защото няма да мога скоро да взема пак кабелчето и софтуера. Към първи Май сигурно пак ще се виждам с този приятел и ще направя няколко print screen-a и ще покажа. Съжалявам, че не мога да дам повече инфо, но не се усетих да снимам. Надявах се, че и някой друг се е сблъсквал с подобен проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Колеги, не мога да намеря (някъде беше обсъждано из темите) каталожния номер на кората под двигателя и назад, ако има друга.Или пък, ако знаете да се продава - направо да си я взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Колеги, имам нужда от помощ. Една седмица не си карах колата и днес като се качих ми светна малфъкшиън на ръчната. Свети на таблото и изобщо не я задейства. От какво може да е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 (Редактирано) Погледни кабелите към моторчетата да не е прекъснат някой. Редактирано 20 Април 2015 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 А ти на ръчна ли я беше оставил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Най-вероятно съм направил така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Аз всеки път я оставям на ръчна, даже е слагам преди да си пусна крака от спирачката и да се преместя нa P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 И аз така правя с ръчната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Мисля че имаше начин и ръчно да се отпуснат моторчетата при проблем. Огледай около моторчетата дали има нещо за ръчно завъртане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Има тема за ръчната и тъпите драми с нея... Приготви се за изнервяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 За 6 години не съм имал никакви драми с ръчната, но и никога не съм я минавал през ГТП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) Мит са големите драми с ръчната. Две са причините да не работи прекъснат кабел или неработещо моторче. По-често е прекъснат кабел. Редактирано 21 Април 2015 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Хич не са мит. Буксата се къса и прекъсва кабела, самия тъп кабел гние. В тъпо направеното моторче влича вода и мръсотия и запича. След запечено моторче може да ти изгори и кабела, грешките са от дразнещи по-дразнещи, мига пиука и пречи тъпата грешка. Моторчетата от фейслифт-а, където проблема с мръсотията е решен не стават и тн. и тн. и тн. Не може всеки да ти го направи, новия кабел от Порше си е скъп, да го смениш се маха от интериора части и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts