Arokh Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Колеги, става въпрос за Audi A3, 1.8, 125кс AGN 1996г, с метан с проблем при палене на студен двигател (гаснеше на бензин, непостоянни обороти и пукотевици от ауспуха).Почистих дроселната клапа и дебитомера със следния спрей:Докато работеше на бензин, за ужас на съседите пръснах няколко пъти от спрея във клапата, при дръпнато жило за газта и от ауспуха излезе на няколко пъти доста внушителен облак от дим, саждите които са били в системата предполагам.След сглобяването на чарколяците откачих клемата на плюса на акумулатора за 20 минути, за да изчистя евентуални грешки които са се създали при голямото поемане на нефилтрирания въздух.След това следваше 40 минути каране с горе-долу постоянна скорост за адаптиране на дросела.На следващата сутрин (днес), колата запали от първия път на бензин, без проблеми.Забелязах обаче, че климатика, или поне иконката със снежинката вече не работят. След като го пусна, иконката изгасва веднага.Също така чувам лек съскащ звук от дросела при подаване на газ от жилото, може би дърпа въздух от някой калпав маркуч.Очаквам предположения какво може да се е случило с климатика преди да я закарам на диагностика и да ми кажат какво мисли Vag-Coma.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Koмпресора на климатика не се пуска под определена температура. За съскащият звук виш тръбичката на сервото и уплътненията на всмукателните колектори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 (Редактирано) Съскащия звук не го чуваш от дросела вероятно и вероятно винаги си го е имал и не си обръщал внимание. Има някъв клапан на колекторите. Не го знам кво прави и каква е идеята, но се намира след дросела и е с кръгла форма. Вероятно е от него. Ако не е то тогава не знам. Дросела е по добре да се адаптира с Ваг-Ком. Грешки не се трият с откачане на акумулатора. И последното но не по важност е.... не си чисти повече дебитомера с тоя спрей, че ще пишеш друга тема след това ПС: Колегата по горе е прав. Пробвай през деня когато е по топло (над нулата примерно) и ще ти тръгне снежинката. Чиста проба съвпадение е станало. Редактирано 13 Февруари 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arokh Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Благодаря за отговорите, дебитомера най-вероятно е на доизкарване, чистих го със спрей за почистване на ел. контакти, ефектът беше минимален. С този спрей ефектът е в пъти по голям, + почистването на дроселовата клапа, резултатът за сега е че колата пали доста по-лесно на студен двигател. До колко съм адаптирал дроселовата клапа с каране не знам, но за сега няма проблеми във вървежа и разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Когата се чисти дросела е желателно и EGR ...като се прави обучение след това и на двата,но не с каране само....А спрея който си ползвал...има доста по-добри от него....дебитомера зациклили се никакво чистене не помага...директно нов....А и още нещо,иди да ти донастраят метановата уредба... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arokh Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Колега, какво точно представлява почистването на ЕГР клапан на A3, 1.8, 125кс AGN и има ли някакви специални препарати? Честно казано не знаех че има такъв калапан дори на тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 (Редактирано) Твоя двигател няма ЕГР!Опиши си проблемите и ще се опитам да ти помогна Редактирано 10 Юни 2015 от borkata86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arokh Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Проблемът е в работата на бензин (придърпвания и гаснене на ниските обороти, пукотевици в ауспуха при висока скорост), а най-вече в паленето на бензин, след като не е палена повече от 6-8 часа. Опитал съм повечето неща от тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=150216 но сега ми предстои ходене на газаджия и силно се надявам че ще мога да бъда по-конкретен в проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Закачи колата на vag/vcds и качи данни от 1,4,5,6,8,13 и 16 канал на загрял двигател и то на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване