Jump to content

ГАЗ на ауди А4 ADR?


Recommended Posts

Здравейте,

потърсих из форума теми по този въпрос, но не намерих.

Изчетох доста теми за тая газ но уви.. Никаде не се стига до консенсус за марката и сервиза.

Става въпос за София и Ауди А4 1.8 125к.с. АДР матора.

 

ще съм благодарен на всеки който изкаже мнение и помогне в избора на инжекциона

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаде не се стига до консенсус за марката и сервиза.

И в тази тема също няма да се стигне до консенсус нито за марката нито за сервиза.

Избора на марки е доста голям и разнообразен и може би за това няма еднозначен отговор и не може да се каже еди коя си марка е най-добре.

За сервизите има доста изписано в този и в други форуми, няколко дни четене и няма начин да не добиеш представа.

Аз лично избрах българското от към електроника (Fobos 1), полски инжектори Barracuda и италиянски (но май почти български изпарител) R-Due. При мен мотора е 1.8т, така, че от някои неща може да се спести при теб.

Доволен съм, мотора работи добре, вече съм изминал няколко хиляди километра без никакви ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си я монтирах сам. За някои неща ми оказаха съдействие колегите vaninio и Муцев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Ландиренцо и съм много доволен карам около 120 000 км нямам ядове също имат доста сервизи в страната в които можеш да отидеш ако се наложи за обслужване през гаранционния и извънгаранционен период

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за Фобос1, добро съотношение между цена и качество, работя с тази марка от много години, и нямам забележки към качеството на системите. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

+1 За Ландиренцо две години карам същия мотор на Б5.Газта е слагана в Италия и до тук нямам проблем с нея минал съм около 25-30 000 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Видях един двигател от Пасат 4 пак АДР с плочка на въздушния поток преди дросела.На пасата водата на изпарителя беше вързана по различен начин,

Мисълта сега ми е да монтирам плочката на Аудито,но маркучите не са по същия начин.На Аудито металната тръба по която минава топлата вода от радиатора е под въздушния колектор,а на Пасата над него.После на Аудито от разклонението към шофьора отива в долния край на дросела,от горния край на дросела в масления охладител,докато на Пасата е по-различно и се чудя кое от двете изпълнения е най-удачно за по-добра работа на двигателя.

Въпроса ми е кой е най-добрия начин за връзване на изпарителя при АДР двигателите без турбо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта си я слагах аз. Компа е беларуски LOGOgaz- SMART10. Рейката е Valtek редуктора е Gas Kontrol може би е турски н знам. Всичко работи екстра. Дюзите са 2мм или 2.1 не помня вече, а налягането около 1.06 +/-. Водата я хванах някъде от маркучите около дросела не от парното. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Допуснал съм грешка, като си мислех, че пасатовото изпълнение е по - добро за монтаж на газта :unsure: Оказа се че плочката е за газ и на АДР е монтирана обикновена газова инсталация, като на въздушния поток се подава газта преди дросела, което за мен е страхотна глупост. Интересното е че на колектора има изпускателен клапан,но не обърнах внимание дали колата е с турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...