bsdnikolov Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Придполагам нямаш фабричен телефон, навигация и т.н. За това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Значи,поразгледах кабелите,при мен тази червената букса е слагана допълнителноВързана е към кабела на тази букса Явно човека преди мен е ползвал телефон към Chorusа,имаше кабел с една тонколона под жабката която махнах(грозна работа),и ето тази джаджа която още си стои на плафона,кабела и отива отзад към радиото Та въпроса е ,сега на Concerta може ли да се подкара телефон и какъв е начина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Жълтия кабел е поставен в гнездото: Telephone Mute --------------------------------------------------- Тук в тази буксата имаш поставени кабели за:1. Постоянни +12V2. Маса (GND)3. L-комуникационна линия---------------------------------------------------- Такова животно никога не съм срещал на Ауди плафон!Предполагам и то е добавяно.---------------------------------------------------За телефон имаш поне 3 варианта. Ти през Bluetooth ли предпочиташ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Да хвърля една лека диаграма с оборудването ти и къде се намира. Не че ти трябва сега, но не вреди. Махнах нещата, които ги нямаш. За това от точка 3, скача на точка 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ще ти дам и нещо, което ще ти е доста по-полезно.Audi Chorus II pinout: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ми не знам,не съм се замислял за вариантите,понеже не ги и знам.Но да кажем,да този с Bluetooth,вероятно е най функционален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Варианта без Bluetooth те задължава към точно определен модел GSM (обикновено 10 годишна Нокиа).За това, и на мен Bluetooth модула ми се струва най-удачен.И сега изборите са два:1. ОЕМ Bluetooth модул2. Афтърмаркет Bluetooth модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Хм,вероятно намирането на ОЕМ Bluetooth модул,ще е трудна работа.Затова може би Афтърмаркет Bluetooth модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Пристигнаха двата прехода,разгледах буксите.Единствено тук са еднакви Тук от новия преход двата маркирани пина ги няма на моята букса,дано се вижда. Тук от моята остава един свободен пин,а от новата двта маркирани остават свободни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Хич да не те притеснява това! Пиновете, които съм задраскал вече са ненужни!Единия е за L-линията, която при Concert II+ вече е отпаднала, всичко вече минава по CAN.Другата е за BOSE система, която ти не притежаваш.Третата е за фабричната алармена система, каквато ти нямаш инсталирана. Този пин който съм задраскал с червен хикс, трябва да е празен! Предполагам и той е игра на предишния собственик!А двата пина на новия преходник са, ако колата е с BOSE. Ти не си и логично да не ги ползваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ясно,разбрах Значи остана сега да отида в някой сервиз да отворят Concerta и да променят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Уоуууууууу. Не си ме разбрал!!!!!!!!!Недей съсипва концерта!!!Преходника се преработва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Качи ми снимка на QUADLOCK буксата, за да ти кажа как да я ребилднеш.Пример: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ето я буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) То аз си знам,че не съм те разбрал, за това си питам,понеже всичко това ток,жица,ми е пълна мъгла Редактирано 21 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Елементарно е: Със синьо съм оградил пинът, който трябва да се извади от буксата. При RNS-E той е свързан на маса, но при Concert II+ не се използва.За сметка на това, пинът под него (този който съм посочил със червена стрелка и съм оградил с червено) се ползва при Concert II+, но той трябва да е с постоянен + (12V).Добрата новина е, че в съседство до него (пинът, ограден в жълто), имаме кабел именно с постоянен + (12V).И сега, същинската част. Изваждаш ограденият със синьо пин от буксата. Отрязваш кабела някъде през средата. На теб ти е нужна тази половина, която е била откъм QUADLOCK буксата. Заголваш отрязания и край.Сега, виждаш ли оградения с жълто пин. От него излиза кабел. На сгодно място заголи изолацията му и превържи там парчето, което ти остана от извадения от синьото кабел. След като превържеш хубаво и после изолираш (задължинелно), погледни свободната дупка, оградена с червено. Пъхни там извадения от синьото гнездо и превързан към жълтото гнездо пин. Ето и лека диаграма със стъпките, доста некадърно начертана от мен! Стъпка 1:Стъпка 2:Стъпка 3:Стъпка 4: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 22 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) Така обяснено дори и аз, го разбрах Захващам се,вземам скалпела и почвам. Редактирано 22 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Радиото пристигна,изпратили са ми го заедно с оригиналната букса,та имам пак една чуденка.Това е оригиналната букс при нея се вижда,че мястото оградено с червено също е неизползваемо,и на мястото над пина със синьо има и друг пин Та за да няма изненади, ребилда на буксата същия ли остава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Браво, че си го загледал. От шибаните огледални изображения при букси и касетофони. Сори!!!Сега ти начертавам отново. Ето го поправено! Още веднъж се извинявам за грешката. Евала, че си го видял!!!Вадиш пина, режеш кабела, по стрелката го местиш в празната дупка и го връзваш за съседния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 За съседния до него,не този под него,нали така?И до него,и под него,и двата пина са с по 2 кабела,заголвам и двата и вързвам,или само на единия от двата става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Само секунда!Опитвам се да осмисля какво казваш.Сега го чертая, без грешки. Когато съм готов, поствам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) Който е прочел поста, който написах преди малко: да го забрави. Има нужда от лека корекция!!! Редактирано 23 Февруари 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Трябва да докараме прехода до тук: За да има съвпадение с оригиналния: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ясно,мисълта ми беше кабелът на пина към който трябва да превържа отрязания е двоен,и двата ли да заголя или единияЕто тези двата червените излизат от този пин,към който трябва да се превързва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Задръж малко. Подготвям го по-подробно. И пина няма да е този, че ще ни трябва за пускане на усилвателя в багажника. Я ми дай снимка от зад, та да се виждат цветовете.Малко бавно върви, но да не стават пак грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване