Jump to content

Смяна на Chorus към Ауди Concert ?


svoenraven

Recommended Posts

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи,поразгледах кабелите,при мен тази червената букса е слагана допълнително

20150220_120932_4ec4b_31797339.jpg

Вързана е към кабела на тази букса

20150220_120507_b4206_31797335.jpg

 

Явно човека преди мен е ползвал телефон към Chorusа,имаше кабел с една тонколона под жабката която махнах(грозна работа),

и ето тази джаджа която още си стои на плафона,кабела и отива отзад към радиото

20150220_120751_880bf_31797337.jpg

 

Та въпроса е ,сега на  Concerta може ли да се подкара телефон и какъв е начина?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20150220_120932_4ec4b_31797339.jpg

 

Жълтия кабел е поставен в гнездото: Telephone Mute

 

---------------------------------------------------

20150220_120507_b4206_31797335.jpg

 

Тук в тази буксата имаш поставени кабели за:

1. Постоянни +12V

2. Маса (GND)

3. L-комуникационна линия

----------------------------------------------------

20150220_120751_880bf_31797337.jpg

 

Такова животно никога не съм срещал на Ауди плафон!

Предполагам и то е добавяно.

---------------------------------------------------

За телефон имаш поне 3 варианта. Ти през Bluetooth ли предпочиташ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хвърля една лека диаграма с оборудването ти и къде се намира. Не че ти трябва сега, но не вреди. Махнах нещата, които ги нямаш. За това от точка 3, скача на точка 7. 

 

Avant.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам,не съм се замислял за вариантите,понеже не ги и знам.

Но да кажем,да този с Bluetooth,вероятно е най функционален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта без Bluetooth те задължава към точно определен модел GSM (обикновено 10 годишна Нокиа).

За това, и на мен Bluetooth модула ми се струва най-удачен.

И сега изборите са два:

1. ОЕМ Bluetooth модул

2. Афтърмаркет Bluetooth модул

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигнаха двата прехода,разгледах буксите.

Единствено тук са еднакви

20150221_112941_7f7c7_31797358.jpg

 

Тук от новия преход двата маркирани  пина ги няма на моята букса,дано се вижда.

20150221_113242_f5ba9_31797362.jpg

 

Тук от моята остава един свободен пин,а от новата двта маркирани остават свободни.

20150221_113026_42bcb_31797363.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич да не те притеснява това!

 

Prehod_1.jpg

 

Пиновете, които съм задраскал вече са ненужни!

Единия е за L-линията, която при Concert II+ вече е отпаднала, всичко вече минава по CAN.

Другата е за BOSE система, която ти не притежаваш.

Третата е за фабричната алармена система, каквато ти нямаш инсталирана.

 

Prehod_2.jpg

 

Този пин който съм задраскал с червен хикс, трябва да е празен! Предполагам и той е игра на предишния собственик!

А двата пина на новия преходник са, ако колата е с BOSE. Ти не си и логично да не ги ползваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уоуууууууу. Не си ме разбрал!!!!!!!!!

Недей съсипва концерта!!!

Преходника се преработва.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blush: То аз си знам,че не съм те разбрал, за това си питам,понеже всичко това ток,жица,ми е пълна мъгла :lupe:

Редактирано от svoenraven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е:

 

Reb2.jpg

 

Със синьо съм оградил пинът, който трябва да се извади от буксата. При RNS-E той е свързан на маса, но при Concert II+ не се използва.

За сметка на това, пинът под него (този който съм посочил със червена стрелка и съм оградил с червено) се ползва при Concert II+, но той трябва да е с постоянен + (12V).

Добрата новина е, че в съседство до него (пинът, ограден в жълто), имаме кабел именно с постоянен + (12V).

И сега, същинската част. Изваждаш ограденият със синьо пин от буксата. Отрязваш кабела някъде през средата. На теб ти е нужна тази половина, която е била откъм QUADLOCK буксата. Заголваш отрязания и край.

Сега, виждаш ли оградения с жълто пин. От него излиза кабел. На сгодно място заголи изолацията му и превържи там парчето, което ти остана от извадения от синьото кабел. След като превържеш хубаво и после изолираш (задължинелно), погледни свободната дупка, оградена с червено. Пъхни там извадения от синьото гнездо и превързан към жълтото гнездо пин.

 

Ето и лека диаграма със стъпките, доста некадърно начертана от мен!   :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

Стъпка 1:

Trans01.png

Стъпка 2:

Trans02.png

Стъпка 3:

Trans03.png

Стъпка 4:

Trans4.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обяснено дори и аз, го разбрах  :ja:  

Захващам се,вземам скалпела и почвам.

Редактирано от svoenraven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото пристигна,изпратили са ми го заедно с оригиналната букса,та имам пак една чуденка.

Това е оригиналната букс

20150223_145227_1c8c7_31798320.jpg

 

 

при нея се вижда,че мястото оградено с червено също е неизползваемо,и на мястото над пина със синьо има и друг пин 

 

 

Reb2.jpg

 

Та за да няма изненади, ребилда на буксата същия ли остава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, че си го загледал. От шибаните огледални изображения при букси и касетофони. Сори!!!

Сега ти начертавам отново.  :zustimm:



Ето го поправено! Още веднъж се извинявам за грешката. Евала, че си го видял!!!

Вадиш пина, режеш кабела, по стрелката го местиш в празната дупка и го връзваш за съседния. 

 

Quadlock.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съседния до него,не този под него,нали така?

И до него,и под него,и двата пина са с по 2 кабела,заголвам и двата и вързвам,или само на единия от двата става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само секунда!



Опитвам се да осмисля какво казваш.



Сега го чертая, без грешки. Когато съм готов, поствам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е прочел поста, който написах преди малко: да го забрави. Има нужда от лека корекция!!!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,мисълта ми беше кабелът на пина към който трябва да превържа отрязания е двоен,и двата ли да заголя или единия

Ето тези двата червените излизат от този пин,към който трябва да се превързва

20150221_193445_9c6dc_31797622.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задръж малко. Подготвям го по-подробно. И пина няма да е този, че ще ни трябва за пускане на усилвателя в багажника. 



Я ми дай снимка от зад, та да се виждат цветовете.

Малко бавно върви, но да не стават пак грешки.  ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...