Jump to content

Смяна на Chorus към Ауди Concert ?


svoenraven

Recommended Posts

Ето сравнение между буксата на RNS-E (какъвто адаптер ти притежаваш) и буксата на Concert II+

 

image.png

 

Както забелязваш, единствената разлика между тях е пин 16. При RNS-E той не се използва, докато при Concert II+ той трябва да е захранен с постоянен +

 

Тъй като при теб не се ползва пин 11 (той е за фабричен телефон и на оригиналната букса с която е дошло радиото е празен), ще го извадиме от прехода и ще го поставиме в гнездото на пин 16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето и какво искам да направиш:

 

Това е прехода сега.

 

Step00.jpg

 

Пин 11 съм го заградил в червено. Него трябва да извадиш.

 

Step01.jpg

 

Ето така трябва да изглежда вече буксата:

 

Step02.jpg

 

Изваденото кабелче го срежи някъде по-далече от буксата. В ръката ти ще остане нещо такова:

 

Step03.jpg

 

Заголи изолацията.

 

Step04.jpg

 

От този пин излизат двата червени кабела, нали?

 

Step05.jpg

 

Избери си единия и му заголи изолацията. Най-лесно става със запалка. Нагряваш докато се размекне и с нокти заголваш. Трябва да получиш нещо такова:

 

Step07.jpg

 

Превържи към него кабела, който измъкна от пин 11 (да не забравиш после да го изолираш :hilezh: )

 

Step08.jpg

 

Виж сега пин 16, който е ограден с червено. В него трябва да влезе извадения пин.

 

Step09.jpg

 

И накрая, буксата на прехода трябва да изглежда така:

 

Step10.jpg

 

 

За сега това, а като се прибера в къщи, ще обърнем внимание и на AUX-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуден.

По-късно ще погледна из основи. Нека обсъдиме AUX-a, дали искаш да го извеждаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом можем,защо пък да не го изведем този  AUX  :ja: 

 

По скоро имам интерес към това дали може да се сложи,и дали е някаква философия?

http://www.bury.com/.../cc-9068-1.html

 

http://www.dashmount...9068-*new*.html

Редактирано от svoenraven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен честито!  :zustimm:

 

По скоро имам интерес към това дали може да се сложи,и дали е някаква философия?

http://www.bury.com/.../cc-9068-1.html

 

http://www.dashmount...9068-*new*.html

 

Попрегледах ги тези двете. Ако решиш да слагаш такива, по-добре пусни нова тема. Там е доста по-сложно от това тук. Да не отклоняваме тази тема.

 

Относно AUX, гледам сложил си вече радиото, ако ти потрябва тогава. Още веднъж, честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че преправяте и премествате пинове по буксите.

 

Да попитам дали е възможно от: Mini ISO да се свърже към IP-BUS

mini-iso-8-pin-mp3-player-caa.jpg ---> ipbus.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай още малко инфо. 

Какво с какво ще връзваш?

 

IP-BUS се ползва в Pioneer, нали?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.
IP BUS се ползва в Пайнер и понеже в момента съм със CD Pioneer (Pioneer DEH-P5700MP) и адаптер на Pioneer за (mp3)(Pioneer CD-UB100)

Ми се искаше като сложа RNS-D вместо да купувам разните му там адаптери имитиращи чейнджъра в багажника да си вържа адаптера на Pioneer който не само има умопомрачаващ капацитет от песни но и ID3 Tags.

 

На самия адаптер му е нужно ( + ) и ( - ) както и сигнал който върви по IP BUS но при RNS-D сигнала към дигиталните устройства имитиращи чейнджър е по mini ISO ако не греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, забрави за ID3 Tags. Няма да ги получиш. При радиата до 2007-2008 година, това е възможно единствено през RDS. 

За свързването, най-лесно е да се направи адаптер. Но, дали ще си "говорят" коректно RNS-D и CD-UB100, това трябва да се провери. Аз имам протокола, с който работи VAG радиото, но Pioneer-а с какъв протокол е, не знам.

Ще трябва да се чете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.

Но казваш през RDS тоест RNS-D има RDS но не може да чете през него,докато RNS-E пак има RDS но там си ги чете от карти памет и си има ID3

Интересна работа ... 

 

 

Имам Manual за въпросния адаптер на Pioneer но къде да чета и гледам е въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго имах предвид с RDS-а, но наистина няма значение. Сега ме мързи за обяснявам, но няма да можеш да прокараш ID3 Tags до навито, не и през 8-pin конектора.

 

Също така, не мисля че в User manual на Pioneer ще е описано кой протокол ползват за връзка с радиото. Принципно, по мое мнение вероятността протокола да е един и същ е над 50%, но не мога да бъда сигурен. Най-лесно е с проба. Рискът нещо да изгори е минимален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Привет колеги аз смених симфония 2 с рнс е. Проблема е че спря да работи радиото. Гледал съм начина на смяна от тук. Някакви идей защо не иска да работи http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383289-DIY-Symphony-II-to-RNS-E-(OEM-DVD-based-Navigation)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си разменил местата на двата факра конектора? Само едното е антенен вход а другото е управляващ сигнал към диверсити усилвателя. 

 

Screen_Shot045.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма как да се разменят,освен да са разменени от там където са ми пратени .Довечера ще погледна ,като на тази снимка ли трябва да бъдат колега? Интересното е че вчера като се прибирах от работа ми се появи радиото но с шум и после изчезна ,все едно че няма антена така прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи колата с VCDS и виж какви грешки ще ти даде на радиото. Така ще разбереш кое не е наред. Например:

---------------------------------------------------------------------------

"номер грешка" - Radio Antenna
            Short to Ground или Open Circuit

---------------------------------------------------------------------------

"номер грешка" - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier
            Short to Ground или Open Circuit

---------------------------------------------------------------------------

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6-щата по спомен имаше 4 антени. За да имаш този страхотен радио прием, диверсити усилвателя определя от коя антена да подаде сигнал към радиото. Тази, с която имаш най-добър прием в момента, от нея ще получиш сигнал към радиото. За това е и втория Radio ZF Output. Чрез него радиото общува с диверсити усилвателя и му казва от коя антена е най-силен сигналът и съответно го кара да остане превключен на нея, докато не засече по-добър сигнал от друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих този преходник и го замерих с мултицета на верига.Получи се нещо интересно средата на единия край писука когато допра средата в другия край,но го опрах и в периферията и пак писука мултицета. Мисля че трябва да писука само среда с среда и периферия с периферия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...