bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Ти какъв преходник ползваш, чист ISO към Fakra, нали (не тези с външното фантомно захранване). Да, не трябва да ти дава верига между оплетката и сърцевината. Заради това, RNS-а спира захранването към антенния усилвател и записва "Short to Gound". Виж да не си смачкал вътрешното краче във факра конектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 с това съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Правилния преход е. Кофти обаче, че ти дава верига м/у оплетка и сърцевина. Знам че не са евтини, но пробвай с друг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 (Редактирано) бих го купил веднага но освен от ebey незнам откъде от българия Редактирано 9 Юли 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 И аз съм търсил в БГ, но уви.....Въпреки, че до сега не съм се сещал да отскоча до "стинката" (ТОНИ-СЮД). Той винаги ме е изумявал, какви неща изважда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Ще му звънна утре а и мисля да ида до един жичкаджия да го отреже отпред и да запой друг кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Оправих го колега ,бръкнах с една игла вътре и явно съм разместил пластинките ,защото спре да свири на верига вече . Вече имам радиа . Мерси за помоща и съветите колега. Поздрави и приятен уйкенд от мен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 (Редактирано) Колеги, искам да направя абсолютно същата интервенция на моята кола, като тази от темата. Но нищо не разбирам и бих си платил на някой, който знае какво и как се прави. Може ли да ме насочите към някой, който се занимава с такива неща ? Моето радио е това: Искам да си сложа това: Редактирано 13 Март 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Кое те затруднява в цялата работа? Ако всичко ти е подготвено за преминаване от единичен към двоен дин,остава ти само да прехвърлиш един пин от буксата. С което вярвам ще се справиш,и аз като тебе не разбирам от ток и жица но се справих ,разбира се с насоките от @bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 (Редактирано) Не съм от най-сръчните колега, а и нямам много време да се занимавам. Затова предпочитам да си платя за услугата и някой да ми го направи. Редактирано 13 Март 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) А и освен това, за да премина от DIN1 на DIN2 трябва да се режат поне 2 неща. Баси, трябваше да си взема кола с RNS-E направо. Ама, тук ме заблудихте, че екстри лесно се наслагвали. Лесно се наслагват, ама друг път. Редактирано 14 Март 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 На 10.07.2015 г. at 11:55, bsdnikolov написа: Велик си батка , и постоянно го доказваш !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Да изтупаме малко прахта от темата ... Здравейте, колеги ! Имам едно питане към вас, аз съм с Ауди concert с касетка от хубавите, на които не им се разваля копчето за звука, но искам да сложа ауди concert с CD. Има ли нещо, което да преправям или всичко е plug and play ? Един познат ми каза следното нещо, не знам длаи е вярно : " Първия е нормално връзване, а втория е по Кан шина. Ако го сложиш няма да работи подсветката на копчетата, и като даваш на контакт няма да тръгва и респективно да гасне. Също така след 60 минути работа ще се гаси само. " Не знам дали това е вярно Аз тайно се надявам от концерт с касетка към концерт сд да е по-лесно от колкото от Chorus-a към Concerta. Моля за всякакви мнения по темата ще са ми от полза ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Правилно ти е казал. Разликата в управленията на двете радиа е огромна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 тъжно, тогава може би по-малката разправия е да си взема сд чейнджър за моя концерт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 Здравейте колеги, аз имам същото питане като на колегата plamenkooo. Искам да уточним plug and play ли е задачата или има допълнителни усложнения? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tufata Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 4 страници са, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 1 Август 2016 Доклад Share Публикувано 1 Август 2016 Разбирам колега, но питането ми е дали при преминаване от този по-стар concert към concert ll+ процедурата е идентична както при преминаване от chorus към concertll+ или е по-опростено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 (Редактирано) За преминаване от DIN1 към DIN2 трябва ли да си търся и нова централна конзола, която да е за ДИН2, защото някой колега по-горе беше споменал, че е рязал нещо, за да се напасне ? Разане на климатроника отстрани и пепелника, за да паснат.... справка: Редактирано 12 Август 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 (Редактирано) Панела на климатроника е единственото нещо което може да се отреже с цел да се спести смяната му. P. S. В процедурата има и едно рязане на капака на пепелника. Редактирано 12 Август 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Колеги, намерих concert ll+, но без код. Това е номерът: 8P0 035 186 S - 8P0035186S Въпросът ми е може ли да се подкара, без този код да е наличен, или да не гледам такива без кодове? Поздрави и хубав уикенд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 В е-вау срещу 11 лева ще си купиш кодът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 На 19.02.2015 г. at 9:08, bsdnikolov написа: Радиото ти в момента отзад изглежда така: Едното е антенен вход, а другото (Diversity) е комуникационен изход. Или обяснено по-просто: Колата ти има 4 антени, докато радиото ти има само един антенен вход. Нещо трябва да избере коя антена да подаде радио сигнал към радиото. Това се извършва от Diversity модула, който се намира в петата ти врата. Но този модул сам по себе си не може да реши коя антена приема най-чисто. Това решение може да вземе само радиото. За това, двете са свързани чрез Diversity кабела. По този кабел, радиото казва на избирача в петата врата на коя антена да премине. Обаче, радиото което искаш да сложиш е с 2 антенни входа: Уловката е, че тук вече Dyversity модула вече не се намира в петата врата, а в самото радио. Или: радиото само преценява коя антена е с по-добър сигнал и ползва сигнала от нея. Привет,да повдигна темата с няколко питанки. Смених колата,и правя същата врътка минавам от Concert II към Simphony II+. Тук вече стана по сложно отколкото предния път,тъй като си имам Diversity модул след слагането на Simphony-то радио прием никакъв. Та махнах корите на задната 5-та врата както беше споменато,че се намира там да го видя този Diversity модул но не го открих. Да не би да е на друго място А4 Б6 Авант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Понеже имам антеннен усилвател от А3 не е ли възможно да го сложа на мястото на Diversity модула, и да се закачи за неговия кабел към радиото? Diversity модула вече е излишен и да го махна и да го оставя е все едно,нали така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване