Jump to content

Проблем с неработещ цилиндър на Ауди ADR


Audi_adr

Recommended Posts

Колеги , имам следния проблем . Колата е Ауди А4 АДР 96 година. 

Леко тресе в ниските и прекъсва едвам доловимо. Върви що годе добре. Гори много - около 12-13/100 бензин извънградско с нормално каране. Та проблема е че при изваждане на бобината на цилиндър номер 2 не се случва нищо - двигателя си работи по същия начин. Има искра на бобината, смених 3 свещи - резултат никакъв. Колата не гори масло грам. Накъде да се насоча - евентуален проблем с бобината , въпреки че има искра? Или клапан? Гарнитура на глава. Моля за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на ВАГ КОМ би трябвало да ти излезе ако нямаш работа на въпросния цилиндър.

закачал ли си я за преглед на грешките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го направя, защото двигателя е с блок бобина и няма как да се замени бобината, освен целия блок. Искра има.  Но не работи. Може ли искрата нещо да е слаба примерно? Или отиваме на изгорели клапани от газта. Колата има поне 200 000 на газ. 

Марто на кой канал да гледам на вак - кома? И какво може да покаже той? Двигателя не си променя работата когато махна лулата, а искра има.

Редактирано от Audi_adr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсва ли като подаваш газ? Повишила ли е разхода (според мен е доста) ? Чува ли се нещо като боботене през аспуха,като я запалиш сутрин? Мирише ли на бензин като подаваш газ(като на задавена)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,така е по лесно. Имах го същия проблем преди нова година и втори цилиндър само се "возеше"  :hilezh:  Ако има симптомите които му писах,да запчва опелото .

На мен ми стъпа под 400 лв ремонта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два издухани клапана на втори цилиндър. Само че аз я карах така над 15 000 км.  :hilezh: и майстора като я видя ,направо не повярва.

Шлайф на глава,ревизия на гумички,препасване на клапани,два нови клапана,може да смениш и  термостата (задължително оригинален)ако не е сменян отдавана,понеже така отваряш двигателя,ревизирай го целия  и антифриза , гарнитури на капак и глава- 380 лв. 

Успех  :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако не е бобината, това ще да е . Говорих с един познат майстор. Накара ме първо да пробвам с една бобина, после ако не се оправи да премеря компресията. Виж аз карам така от сигурно 20 000 км.  Проблема просто се задълбочаваше с времето. Интересно че след 2000 оборота върви като змей. Само на ниските клати и си върви на 3 цилиндъра. Иначе преди три дена на магистралата спокойно си карах с 150. Мерси за инфото . И при мен е втори цилиндър.

Редактирано от Audi_adr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е ,защо само втори цилиндър издухва  :gruebel:  Не си играй да сменяш бобини,а мери компресията и се стягай за ремонт,че така правиш дисбаланс на двигателя и може скоро нов да търсиш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , на втори цилиндър компресия - 5. На другите е добра. Ще се отваря. Най вероятно са клапаните проблема. Мерси за инфото и насоките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колега а колко ти излезе ремонта ако не е тайна ? защото и аз трябва да сменям клапн но на 3-ти цилиндър :unsure:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един клапан е 14 лева. Гарнитури на главата и на капака и свещите. Нови болтове за главата. За части общо 150 лева с отстъпките. Сега за работа колко ще ти вземат зависи. Може и 100 лева , може и 500. Общо от 250 до 650 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 28.02.2015 г. at 16:21, Audi_adr написа:

Оказа се един испускателен клапан на втори цилиндър сцепен като майска роза. Благодаря за насоките.

 

След ремонта усещате ли  разлика в разход и вървеж ? Че и на мен като махна лулата на 3-ти цилиндър все едино го няма. При подаване на газ понамирисва на бензин и при изкачване няма мощност.

Редактирано от aladin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При издухан клапан проблема е че прекъсва в ниските. След 2-3 хиляди оборота по не се усеща. При мен вдигаше до 5 компресия. Другите цилиндри си бяха в норма. След смяна вървежа се подобри осезателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При мен грам не прекъсва и работи равномерно.  Но другите симптоми си ги има.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги

 

имам подобен проблем с АДР-а.

 

От вчера сутрин работеше на 3 цилиндъра на бензин. С ГИ БРЦ съм и когато премине на газ всичко е наред!

Не работи първи цилиндър откъм радиатора, свещите са перфектни, чистих си дюзите с ултразвук макар, че и те бяха ок. За всеки случай размених тази на 1-ви и 2-ри, но пак 1-ви цилиндър не работи на бензин. Изваждането на буксата на дюзата не оказва никаква разлика.

мерих, че имам 12 волта на нея и на другите също..

 

Какъв би бил проблемът, на газ колата върви както трябва!

Редактирано от krasi85_
Известие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушена/изгоряла бензинова дюза или скъсан О-пръстен на самата дюза ако всичко останало е наред.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...