biskazz Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) Благодаря ви много! Между другото как го стягате тоя болт така че компресора да не се върти с него? Къде захващате, на ролката или на плочката? Редактирано 12 Март 2019 от biskazz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 (Редактирано) Здравейте, нормално ли е като се бръкне с рака до ролката на компресора в предната му част дето е този съединител да се мъдра плочката и да почуква? Питам защото майстор ми каза че съм за нов компресор и се чудя дали проблема не е само в тази част? Как да установя дали компресора е за смяна или само тази част. шум компресор.m4a Редактирано 1 Септември 2021 от sp100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 Не е нормално, тази "плочка" може да се смени. Разтраква се защото се разбиват нитовете, ако е тази де: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 има гумени тампончета те се смачкват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 1 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2021 как да разбера дали само плочката е за смяна или целия компресор, защото ако сменя само плочката + пълнене на фреон и ако пак не тръгне ще е голяма греда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 А фреон всъщност има ли? Какъв точно е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Ами симптомите на колата бяха че от време на време спираше да духа студено особенно на дълго каране, после пак тръгваше. До момента в който вече бутона Eco стой постоянно включен и не може да се пусне климатика. Ходих на майстор който каза заминал е компресора и фреон нямаш. В допълнение на това мисля че по едно и също време започна странно да подрънква нещо от към ролките и затова се насочих към ролката на климатика и тази пластина. Възможно ли е от нейното прецакване да ми изчезне фреона и да скапе компресора? Та се чудя дали да пробвам първо с пластината или по добре да взема компресор на старо и да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2021 Е свали го най-накрая тоя компресор, нещата ще си лъснат, от съединител компресор не се "скапва". Няма вечни части/възли по тия кошници, 'се някога им идва времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 3 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2021 (Редактирано) Не ми се сваля защото използвам колата всеки ден. Редактирано 3 Септември 2021 от sp100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване