topi78 Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Здравейте колеги, незнам дали мястото на темата е тук, за което се извинявам, но я пускам с цел да бъда полезен на някого.Та всичко започна с леко тракане от компресора на климатроника. Колата е А4 1,9 тди 130 к.с..Въпросното тракане ту се появяваше ту изчезваше, до момента в който просто започна да вие на умряло и така дойде време за ремонтчето.Ето го и въпроснията компресор.Изпалзвайк хубавото време започнах разкачането в следния ред- първо източване на фреона;- махане на кората под двигателя;- сваляне на ремъка;- развиване на трите болта държащи компресора;При развиването на болтовете компресора увисва и при наличието на ударен винтоверт процедурата може да се извърши и без точене на фреон и махане на тръбопроводи, но аз бях решил да се заровя по-дълбоко и затова го свалих.При свалянето проблема се оказа в плочката, коята е в средата на ремъчната шайба.На следващата снимка се вижда в увикнало положение.Въпросната плочка влиза на шлици на оста на компресора, при мен тези шлици се бяха загладили и плочката се клатеше и дрънчеше и свирешеСвяля се чрез развиване на болта в средата на шайбата.Тук вече сваленаПод нея се намира гумен тампонСлед внимателен преглед се отказах да сменям лагера, тъй като нямаше нито шум нито луфт.Ето я и новата плачка струва 46,00 лв.Тук вече поставена Междувременно източих старото масло, което беше идеално бистро, налях ново 180 мл.някакво американско беше но забравих името.После качване на компресора по обратния път.Свалих и дехидратора и поръчах нов, който ще дойде след два дни на HELLA - 40,00 лв.Следва поставяне на ремъка и чакане на дехидратора, зареждане с фреонче и лятото може да идва.Надявам се темата да ви бъде полезна. Ако имате въпроси съм готов да отговоря доколкото мога.Забравих модела на компресора DENSO 7SEU16C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Колеги,като пълен лаик на климатиците питам каква е ролята на този дехидратор и той явявали се като консуматив.Т.е.нужна ли е подмяната му на определен период или пробег? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Щом е дехидратор,значи обира влагата. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Това,че обира влагата по пътя на логиката го разбрах но нужна ли е смяната на определен период? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Не няма нужда да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Освен, ако не се задръсти, но тогава не тръгва компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 И при мен положението е същото ,износени са шлиците .Моля автора на темата да даде някякви координати откъде е купил въпросната плочка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topi78 Публикувано 29 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Колега, купих я от "Косер" за 42 лв. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 мерси за инфото колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Самото име"филтър дехидратор" подсеща че това е консуматив.Смяната е наложителна на 100% когато системата е била отворена известно време или ако компресора е блокирал и разхвърлял стружки из цялата система.Случвало се е и при работеща система с годините да се скапе самия елемент вътре в филтъра и да се запуши,тогава по наляганията на манометрите се разбира че му е време за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Колеги имам б7 и копчето econ не иска да изгасне. Какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 може би няма фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Често дефектира датчика за налягане на фреона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Благодаря колеги. А дали този датчик, ако е дефектирал ще го даде на ваг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Колеги даде ми грешка датчика на компресора. От къде мога да го намеря и каква е цената му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Как да разбера кой е Райно. Някакви координати можеш ли да ми дадеш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Преди 6 часа, sdimitrov94 написа: Как да разбера кой е Райно. Някакви координати можеш ли да ми дадеш ? @Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Здравейте ! Ще ползвам темата на колегата за един въпрос.Колата е а4 131 б6 куатро. Когато я купих климатроника си работеше и изведнъж спря, закачих я на ваг. и ми изписа g 65 и грешка 00819 hight pressure sensor, open or short to plus , въпросът ми е: кой от двата датчика е това и налага ли се изпускане на фреона , къде се намира този датчик и дали в него е проблема? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 G65 e пресостата,датчик високо налягане,намира се до левият фар,монтиран е на климатичният радиатор,ако съчмата не е заяла ,не се налага източване,щом изписва тази грешка значи проблема е свързан с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1koo0 Публикувано 4 Август 2018 Доклад Share Публикувано 4 Август 2018 Колеги и аз плача за нов компресор на климатроника някой може ли да ми каже от къде мога да го купя по евтинко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biskazz Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Здравейте, Интересувам се от размера на болта, който държи плочката понеже моя изпадна. За този болт по средата става въпрос. Много ще съм благодарен ако ударите едно рамо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) Резбата е М6, дължина 12 или 16мм.не си спомням точно. Задължително му капни осигурител за резба като го завиваш,да не се развие пак. Редактирано 12 Март 2019 от герги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Qnek Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Колеги при мен проблема е, че тази шайба вече я купувам за 3-ти път... постоянно пада. Последния път я намерих на кората под двигателя, от какво може да е проблема. При монтиране на нова слагаме лепило на болта сложихме и по дълъг болт 16mm, и сега постоянно си я претягам периодично за да не взимам пак нова. Малко помощ ако може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) изчистете резбата с метчик и я обезмаслете. Сложете федершайба задължително, естествено и КАЧЕСТВЕНО "лепило" за резбата, ако и тогава се развие, имаш свръхестествена Намеса! Редактирано 12 Март 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване