Jump to content

Най накрая тишина от предницата


niki76

Recommended Posts

Колата е кабрио, а историята 3г мъка по майстори.Почнах с амортисьори и тампони на упорите- плюс ударни и прашници.Колата потропва, сменям втулки на носачите и преглед на всичко, остава тропането, смяна на тампони стаб.щанга......пак потропва.Минава една година и повече, потропването се гарнира и от хлопане. Пак оглед на всичко, майстора каза пак амовете са за смяна- на мен не ми се вярваше Билщайн да роди на моето внимателно каране и за 25х.км ама взимам едни Монро и сваляме. Оказа се, че Билщайна си е наред, майстора се чуди кво да каже-вика то така не се усеща, като са на колата тогава тропат,......викам си добре сменяй, смени ги, обаче пак леко тропане,,,,след седмица си беше като преди тропането. Мислих....мислих,,,викнах тампоните от Голф 4, смяна ....хлопането изчезна, много по добре се усеща колата...ама има пак едно потропване. Тогава ми казва, от рейката е....а рециклиране и транспорт излиза 250лв поне- и ако пак не е.... Похвалиха ми един дето бавно действа ама намира кво е заминало. Оставих я, цял ден се занимава, като отидох да я взимам , ми вика всичко е от кормилните щанги. Даже ги е сменил без да ми се обади ,за да си избера каква марка или друг вариант- после намерих пловдивска фирма дето изработва само тия втулки ,а не да сменяш целите щанги. Обаче бях доволен и не ми се караше с човека.Така, че имайте предвид и това, защото след многото прегледи, майстора дето ходя от години не го хвана, все викаше - не може да е от това всичко е здраво. Поздрави и нека бъде тишина....

Редактирано от niki76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези тампони от голф 4, тампони на какво? От какъв гоУф 4? При мен колата се промени много като смених носачите със s2-ови. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да става дума за http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=133886 и аз съм с такива тампони, много съм доволен и изобщо не заобикалям по дребните дупки

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм с такива тампони (от голф4) колата се държи мн. по-добре с тях  но си остана едно досадно топуркане по малки неравности... бях дигнал мерника на рейката но ще проверя тия кормилни щанги,сменил съм  биалетки,тампони на ст. щанга фтулки на носачите и пущината пак потропва ....

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях амортисьор на едно В3 1987 г. на 350 000 км.Тампоните на носачите са оригиналните и не са мръднали.Тампона на лагера на макферсъна също е оригиналния,не беше смачкан и имаше същия луфт като на нов лагер,понеже имах такъв за сравнение.Маншона на карето също е оригиналния леко нацепен,но не и скъсан.Преди доста време моето окачване беше по същия начин,откакто го смених,станах редовен клиент на магазините за авточасти.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата пуснал темата - тези тампони са обсъждани вече във форума и е доста лесно да се види , че са заминали. С Разклащане на кормилните щанги , просто си хлопат , а като се откачат от рейката и се изкарат на земята  , се вижда за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа....сега. първо става въпрос за тампоните на упорите-сменени с такива от Голф 4. Мисля, че всички се усетиха за какво става въпрос. После едва ли не ви е ясно , че съм опитал всичко и с няколко човека- наложи се някой да ги убеждавам какво да проверяват- отговора беше < Ти много четеш по тия форуми, не може да е това и край. Ся не ми се слушат мухабети що не смени майстора и подобни- след дъжд качулка. Идеята ми е , ако някой е ял подобен Х..Й. да се усети и да провери тия кормилни щанги, и ако са заминали тези втулки да си ги поръча от Гуматрейд по 5 лв и да си реши проблема. Ако всеки може да си позволи оригинални част, а и да си ги сменя когато му е кеф, тая тема нямаше да я има. И пак да натъртя, сега колата наистина е страхотна за каране...с почти всичко ново то няма как да не е де.Поздрави и безаварийни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само да уточня, за да не объркам колегите- фирмата в Пловдив е ДБК-Димитров. Объркал съм понеже разглеждах няколко подобни производителя, правят и по поръчка на ор.номер или изпратен елемент.

Редактирано от niki76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази фирма си купих тампони за носачите за В4 и опорен лагер с тампона за В4 куатро http://www.dbk-dimitrov.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера още не съм го сложил. Тампоните не са мръднали за 8000 км, но това все още не е гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И доволен ли си?

Не http://vbox7.com/play:8970154094 това е на десния носач, левия още е добре, но сега поръчвам http://www.polyurethan.me/

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е че не скърцаха. Преди малко говорих с производителя. Той ми каза, че понякога като няма на склад томпони, вземали от колеги от магазини. Вероятно това е причината само един тампон да е заминал. Преди време си сложих лемфьордер и те изкараха година и половина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Смених носачите със С2-кови и сякаш съм на съвсем друга кола! Нищо общо с преди, никакъв шум, никакво 'лопанье и т.н. ( на макферсони съм с Лемфьордер вече 20к км ) ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...