Jump to content

Проблем с ADR Прекъсва


s.genkov

Recommended Posts

Здравейте колеги

Карам Ауди A4 B5 quattro 1995 година с двигател 1.8 125к.с. ADR и имам следния проблем: когато взех колата след 300-400км започна да прекъсва и да работи на 3 цилиндъра и след смяна на свещите проблема изчезна, но след 300 км се появи пак.. Закачих я на диагностика и единствения проблем беше че една от стойностите на ламбда сондата не се променя а е зациклила на 25. След това свалих бобината и прегледах свещите, но всичко изглеждаше наред. След като сложих отново бобината и подкарах колата, нямаше проблем, но след 200-300 км пак започна да прекъсва. Свалих отново бобината и я прегледах по обстойно и забелязах малки пукнатини по долната страна. След сглобяването прекъсването пак изчезна за около 200 км и пак се появил Колата е с газов инжекцион и на газ прекъсването е много силно и колата едвам се движи. Понеже видях цените на бобините за този двигател и ми се изправи косата не искам да си играя на проба-грешка и да сменям части наред докато уцеля къде е проблема. Обиколих доста сервизи но из северозападна България явно няма свестен диагностик който да ми каже къде точно е проблема, та за това се обръщам към вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз бях писал в една тема за прекъсване на определени обороти. Бобина чисто нова на Беру с отстъпка е 78 лв. 

и щом го прави постоянно проблема смятам че е бобина при теб. при мен проблема почваше на определени обороти и след това набира правиго на други обороти и така.

Проблема беше в датчика на коляновия вал. 

Намери човек за качествена диагностика защото от такива майстори проба грешка може да се разориш.

мен така почнаха да ме мятат ,че стигахме до тръгнал мотор и какви ли не още глупости.

КЪДЕ Е БЕРКОВИЦА????

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен. Намери си бишоп (това е самовулканизираща се електроизолационна каучукова лента). Прилича на изолирбанд, но е по дебело и не лепне, а при опъване и навиване се самозатяга и се вулканизира. Аз навих на моята бобина на лулите и в основата та  бобината където е четвъртитата част като пирамиди от където излизат лулите. Корпуса и беше пукнат на няколко места и пробиваше към маса. Вече година и половина карам и не съм имал никакви проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се е получило. Съжалявам, че тогава не снимах как изглежда корпуса на бобината и процедурата по изолирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ..в германия съм.. и имах същия проблем ... бобина 1000 процента... тук струва 200 евро нова на NGK ...и след смянта работи безупречно..

старата просто сдаде багажа.. не взимай втора ръка не се знае колко е здрава.. аз имам една втора ръка в бг и прекъсва само при преминаване от над 2000 оборота..

Надявамсе да съм ти помогнал :) успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

От 2 зареждания АДР-а почна да прекъсва в интервала 1400-1800 оборота. Явно не е от горивото. Особено се усеща на 3,4 и 5-та. След 2000 оборота проблеми няма. Към кабели/бобини ли да се насочвам или да търся проблема другаде? ВагКом  имам и  Бишоп имам, може да се наложи да я закрепям с него докато минат празниците и остане време за сервиз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Внимавайте какъв Бишоп навивате, че моя не излезе качествен. Добре, че навих само малко за проба. Какъв точно трябва да се търси, до колко градуса да издържа? 

 

8571566h.jpg

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съм го гледал какъв е. Такъв имах такъв сложих. Твоя ми се вижда да е бил от тия дето са грапави така да се каже. Имам и такъв, но аз използвах от гладкия, че по хубаво се опъваше и лепнеше. Опитай и ти ако имаш от този който е гладък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще пробвам и малко с друг. Този направо се е опекъл, но се маха сравнително лесно и не ми е направил проблем. Не вярвам това да ми реши проблема, но все пак ще опитам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е да ги купя. Силно се съмнявам да е в тях проблема, но реших че нищо не ми коства да опитам по този начин. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бобините на 3 и 4 цилиндър обви ли ги с бишоп да пробваш дали има ефект? Става въпрос за корпуса им който потъва на вътре и лулите на свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, само малко сложих, това което се вижда на снимката, за да видя ще издържи ли температурно. Оказа се, че правилно съм се съмнявал в качествата на лентата, която ми беше под ръка. Ще пробвам малко с друга, ако няма проблем тогава може да опитам с корпусите и лулите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера навих само на кабелите хубав бишоп. Не знам дали съм разбутал нещо, което не е контактувало добре или бишопа е свършил работата, но днес не мога да си позная колата. Не само, че изчезна придърпването в ниските, ами такава тяга в целия диапазон от обороти не съм усещал от много време (доколкото това е възможно с АДР-а :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: ). Утре ще погледна картинката след навъртяни над 200 км.  

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко характеристики на видовете бишоп 

 

W 963 и W 962  ми се видяха най-подходящи

 

Лента W 963 - студено-самовулканизираща се лента за напрежение от 1kV до 69kV. Притежава устойчивост на влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи. Използва се за изолация на жилата, възстановяване на най-външната изолация на кабела и влагоизолиране на екструдирани кабели. Навива се със 100% разтягане и 50% припокриване.

Лента W 962 - студено-самовулканизираща се лента за напрежение oт 1kV до 138kV. Притежава устойчивост на масла, влага, корозия, озон, ултравиолетови лъчи. Използва се за изолация на жилата, възстановяване на най-външната изолация на кабела и влагоизолиране на екструдирани кабели. Навива се със 100% разтягане и 50% припокриване.

 

В техническите данни открих важния въпрос за температурата:

 

Operating Temperature

Continuous  90  °C

Overload     130 °C 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

от днес с нови кабелчета Beru към 3-ти и 4-ти цилиндър - идват в комплект с лулите. Пирамидките на бобините за съжаление както подозирах имат пукнатини, навих малко бишоп там, но не съм сигурен доколко ще е ефективен. За тях нови лули не съм купувал. Направих едно контролно кръгче - оборотите се кротнаха на 840 - преди имаше потреперване 840-860.  Ъгъла на дросела закова на 3.9. Друг път стоеше 4.3. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...