jus7user Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, В събота реших да си регулирам чистачките и при един от опитите ми да видя как са, едната се закачи за капака и ми изгоря бушона. Смених го и като дадох на контакт, изгоря отново. Смених го отново и отново същото. Съответно реших да разглобя предните чистачки. Свалих захранването и разкачих акумулатора, за да се зачисти програмата за въртене. Пробвах и всичко си работеше. След това тръгнах с колата и си пуснах чистачките, тъй като валеше. Всичко беше наред. По едно време реших да пусна и задната да видя, дали всичко работи и отново ми изгоря бушона. Реших, че проблемът е в задните. На другия ден отново разглобих колата - отново "рестартирах" системата и закачих само задните чистачки. Всичко си работеше. Закачих и предните и отново всико беше наред. Оставих ги да поработят малко и нямаше проблеми, при което сглобих всичко. Тъй като не установих къде точно е проблема, реших да оставя само предната с цел да изолирам проблема и да мога да си карам колата в дъжд. Днес тръгвам с колата и си пускам чистачките да си почистя прозореца, всичко точно. Спрях ги и след време реших пак да си почистя чистачките и установявам, че бушонът отново е изгорял. Сега поне знам, че проблемът е в предните чистачки. Имам съмнение, че или имам проблем с релето или в моторчето на предните.Бих се радвал, ако някой може да ми даде някакви насоки за проблемът и неговото отстраняване. Поздрави Грешно формулирах темата. Бушонът за предните и задните чистачки е един и същ. Редактирано 16 Март 2015 от jus7user Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 (Редактирано) Колега, Мисля че проблема е механичен. Просто имаш по-голямо триене поради несмазани оси на чистачките. В програмата за поддръжка се препоръчва да се смазват на всеки 20 хиляди километра, но много хора не го правят. По-голямото триене кара електромотора на чистачките да дърпа повече ток и затова гори бушона. P.S. След като прочетох по-внимателно виждам че проблема е започнал след като едната чистачка се е затъкнала. Ако е така има вероятност изолацията на кабела да се е стопила преди да успее да ти изгори бушона. В следствие на това като караш при определен вид вибрация дава на късо и ти гори бушона. Редактирано 17 Март 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване