ELMAZ Публикувано 29 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2006 Значи отзад на багажника,нито едно от буквичките тди,не е червено,отпред върху капака,покриващ двигателя, обаче "Т" и "Д" са червени. Това кво значи,че наистина колата си е по-мощна или няма значение! Искам да подчертая,че капака не е сменян,оригиналният си е! Кое е достоверното обозначение,значи казаха ми,че колата си е взета така от Австрия,фабрично! Знам,че имало някъв номер,който указвал колко коня в действителност е колата,но къде да го видя не знам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 29 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2006 Първите 3 букви от кода на двигатела ще свършат работа да разбереш за какво става въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 И тази тема:Ауди Двигателите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 (Редактирано) Понякога и първите две букви от номера на двигателя са това, което търсиш Пластмасата на двигателя отгоре може винаги да бъде подменена, както и буквичките на капака отзад, което е много малко вероятно обаче. TDI без червени букви при 1.9 мотор означава 90к.с. (обикновено 1Z мотор) , с червено I е 110к.с. (обикновено AFN мотор). Моето си няма никакъв надпис отзад, на капака на мотора всички букви са бели, съответно е 90к.с.По аватара ти си мисля, че караш В6, на което май се слагат различни мотори от тези на В5, каквото карам аз, затова провери по буквички в темата, която е постнал брунко Редактирано 30 Ноември 2006 от galaboff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Страхотен линк Има всичко за филтрите и мощността на двигателя. Дори са описани параметрите на филтрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELMAZ Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 И тази тема:Ауди ДвигателитеНикъде не намерих моите обозначения AVB! Няколко пъти се взирах,но уви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 (Редактирано) Никъде не намерих моите обозначения AVB! Няколко пъти се взирах,но уви!тва е защото таблицата е малко старичка !!1.9 TDI AVB 74кв. 100к.с 04/01-07/04 ! Редактирано 30 Ноември 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Демек сменен ти е капака,ако не се лъжа.Иначе и на батко Wizi Бората е с всичките бели от зад ма е 116к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 както и буквичките на капака отзад, което е много малко вероятно обаче. Дори е МНОГО вероятно, всички долни джамбази го правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELMAZ Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 тва е защото таблицата е малко старичка !!1.9 TDI AVB 74кв. 100к.с 04/01-07/04 !Не знам сигурно е така,ама ми се струва бая бърза и пъргава за 100к.с.,но може би наистина е толкова!Капака обаче съм сигурен,че не е подменян,а той е с две червени буквички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Колега,спрямо капака недей се ръководи,или спрямо буквите на задния капак,там може да е сложено всичко,важно е кода на двигатела,и да си 100к.с. кво толкова,щом теб те кефи как върви,джиткай си и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELMAZ Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Колега,спрямо капака недей се ръководи,или спрямо буквите на задния капак,там може да е сложено всичко,важно е кода на двигатела,и да си 100к.с. кво толкова,щом теб те кефи как върви,джиткай си и Най-вероятно е така! Но мой привтел се качи да я пробва и каза,че е невъзможно да е 100к,той има шкода с една червена буквичка и каза,че и срвнение не може да става,мойта била доста по пъргава и бърза! Но ако това е вървенето за 100к,на мен повече не ми трябва,а пък представям си,примерно 150к,ми тя направо трябва да излети в облаците Това лято по магистралата си поддържаше нормално 200км.,но аз избягвам много да я пържа,най-много съм и вдигал 220,но само 1-2 пъти,то и в България няма пътища за такива скорости!А и за да не пълня форума с излишни теми искам да попитам,нормално ли е след смяна на съединител,при по просълйителни маневри на полусъединител и особено при по-дълго маневриране назад,да се появи миризма,неприятна! Подчертавам,че съединителят е чисто нов! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 А и за да не пълня форума с излишни теми искам да попитам,нормално ли е след смяна на съединител,при по просълйителни маневри на полусъединител и особено при по-дълго маневриране назад,да се появи миризма,неприятна! Подчертавам,че съединителят е чисто нов!Нормалное.Ако задържаш по далго на полусъединител и на пред примерно в баир може да позамерише.А за кода на моторо виж в багажника при резервната гума,там има една бележка на която има много букви и цифри.Три от тях са кода на мотора.Чети я внимателно и ще разбереш коиса тези три. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване