Jump to content

Recommended Posts

Значи отзад на багажника,нито едно от буквичките тди,не е червено,отпред върху капака,покриващ двигателя, обаче "Т" и "Д" са червени. Това кво значи,че наистина колата си е по-мощна или няма значение! Искам да подчертая,че капака не е сменян,оригиналният си е! Кое е достоверното обозначение,значи казаха ми,че колата си е взета така от Австрия,фабрично! Знам,че имало някъв номер,който указвал колко коня в действителност е колата,но къде да го видя не знам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите 3 букви от кода на двигатела ще свършат работа да разбереш за какво става въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога и първите две букви от номера на двигателя са това, което търсиш :steinigung:

Пластмасата на двигателя отгоре може винаги да бъде подменена, както и буквичките на капака отзад, което е много малко вероятно обаче. TDI без червени букви при 1.9 мотор означава 90к.с. (обикновено 1Z мотор) , с червено I е 110к.с. (обикновено AFN мотор). Моето си няма никакъв надпис отзад, на капака на мотора всички букви са бели, съответно е 90к.с.

По аватара ти си мисля, че караш В6, на което май се слагат различни мотори от тези на В5, каквото карам аз, затова провери по буквички в темата, която е постнал брунко :unsure:

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен линк Има всичко за филтрите и мощността на двигателя. Дори са описани параметрите на филтрите. :steinigung:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не намерих моите обозначения AVB! Няколко пъти се взирах,но уви!

тва е защото таблицата е малко старичка !!

1.9 TDI AVB 74кв. 100к.с 04/01-07/04 !

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек сменен ти е капака,ако не се лъжа.

Иначе и на батко Wizi Бората е с всичките бели от зад ма е 116к.с. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и буквичките на капака отзад, което е много малко вероятно обаче.

Дори е МНОГО вероятно, всички долни джамбази го правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва е защото таблицата е малко старичка !!

1.9 TDI AVB 74кв. 100к.с 04/01-07/04 !

Не знам сигурно е така,ама ми се струва бая бърза и пъргава за 100к.с.,но може би наистина е толкова!

Капака обаче съм сигурен,че не е подменян,а той е с две червени буквички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,спрямо капака недей се ръководи,или спрямо буквите на задния капак,там може да е сложено всичко,важно е кода на двигатела,и да си 100к.с. кво толкова,щом теб те кефи как върви,джиткай си и :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,спрямо капака недей се ръководи,или спрямо буквите на задния капак,там може да е сложено всичко,важно е кода на двигатела,и да си 100к.с. кво толкова,щом теб те кефи как върви,джиткай си и :steinigung:

Най-вероятно е така! Но мой привтел се качи да я пробва и каза,че е невъзможно да е 100к,той има шкода с една червена буквичка и каза,че и срвнение не може да става,мойта била доста по пъргава и бърза! Но ако това е вървенето за 100к,на мен повече не ми трябва,а пък представям си,примерно 150к,ми тя направо трябва да излети в облаците :unsure: Това лято по магистралата си поддържаше нормално 200км.,но аз избягвам много да я пържа,най-много съм и вдигал 220,но само 1-2 пъти,то и в България няма пътища за такива скорости!

А и за да не пълня форума с излишни теми искам да попитам,нормално ли е след смяна на съединител,при по просълйителни маневри на полусъединител и особено при по-дълго маневриране назад,да се появи миризма,неприятна! Подчертавам,че съединителят е чисто нов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и за да не пълня форума с излишни теми искам да попитам,нормално ли е след смяна на съединител,при по просълйителни маневри на полусъединител и особено при по-дълго маневриране назад,да се появи миризма,неприятна! Подчертавам,че съединителят е чисто нов!

Нормалное.Ако задържаш по далго на полусъединител и на пред примерно в баир може да позамерише.

А за кода на моторо виж в багажника при резервната гума,там има една бележка на която има много букви и цифри.Три от тях са кода на мотора.Чети я внимателно и ще разбереш коиса тези три.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...