gonnzzo Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Здравейте , не бях доста време в редиците защото продадох кораба /100ца/ ама нещо все ме влече и се оглеждам да взема някоя олимпийска надежда .Искаше ми се първо да поровя в търсачката за инфо да не дублирам теми най-вероятно ама незнам коя модификация точно е този автомобил. По същество в мобиле се появи /незнам дали е тип В5 ако не е кажете каква е/ която поне по нета прави впечатление. на http://www.mobile.bg/11426267738333490е колата да я погледнете и да си кажете мнението - с по набито око и знаещи какво да гледате. Какъв е мотора и отзиви за него /предполагам, че най-вероятно ще са противоречиви ама все е инфо/ и на старта след покупката какви харчове се задават за обслужване/ ангр. комплект , пистови ремъци - ролки трябва ли нетрябва ли да се сменят , водна помпа , филтри и нещо ако пропускам съществено да кажете/.С ГНП как стоят нещата -читави ли са ,турбото и то с какви пари би могло да ме сюрпрезира ,окачване какви парички ,съединител и ако решите и други съществени неща да нахвърляте ще съм благодарен.Също да попитам регистрационната табела с която е автомобила каква е /италианска ,немска или,,,,,/ ,че това пак ми се струва от значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 здравеи колега до колко сам запознат с тез двигатели са 116 коня помпа диуза не сам чувал лоши отзиви за тях но не може да се кара с олио или трансформаторно масло цхе са по капризни в това отношение но мисля цхе цената е напално наиска на снимките не се личи но пот пласмасовия капак дали има двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 цената е криминално ниска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 По-скоро вместо "евро" са пляснали "лв.".гоннззо, ако това са левове наистина, по-добре си задай въпроса къде е проблема, в колата, в продавача или и в двете.Няма начин фейслифт в добро здраве да се предлага на такава цифра, освен ако не е без двигател например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Нико,ако всичко е наред и евра са и малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gonnzzo Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 За регистрационният номер -какъв е.До известна степен найстина цената на първо четене е ниска , обаче включвайки последващите разходи /които доколкото се ориентирам отиват на около 1500-1700лв./ + стартовата цена си станха 3000-3200лв. и то ако няма изненади /малко вероятно е мисля/ и като се поогледа човек за тези пари коли от класа бол.Това което ми се върти в главата / може на някои да му прозвучи несериозно/ е ако въобще се стигне до покупка да вкарам за начало само разходите за регистрация ,еко такса , ГО да ги закрепим на около 500 лв. /да се върже на около 2 бона/ да си поджиткам да речем 5-6 месеца да се навъртят някакви 2-3х. км. и ако си заслужава да се доинвестира. По скоро ме интересуваше като агрегат как е / да не е като 2,5 дизела / ,че занего знам бегай и не се обръщай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Мотора е много приятен за каране,имал съм такъв.Това 4/100 не му вярвай,няма как да стане.Дюзите са по 100тина лева втора ръка,всичко друго си е като на 1,9ТДИ.Евентуално турбина,дебитомер и такива болести.Ако е европейска да 500лв става с номера,но ако е от Швейцария са повечко разходите,там по запознати колеги да коментират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyan_17 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 До колкото съм запознат швейцарските нямат махагон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gonnzzo Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Мотора е много приятен за каране,имал съм такъв.Това 4/100 не му вярвай,няма как да стане.Дюзите са по 100тина лева втора ръка,всичко друго си е като на 1,9ТДИ.Евентуално турбина,дебитомер и такива болести.Ако е европейска да 500лв става с номера,но ако е от Швейцария са повечко разходите,там по запознати колеги да коментират.Това за Швейцария не го знам - какъв смисъл са повечко разходите / при регистрация или еко такса ,проблемна подръжка ли имат там..../ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Имат мита ДДС и тем подобни,но както писах по-запознати колеги да споделят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване