Omega_a Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Здравейте Колеги. Днес забелязах че под колата има мокро петно и установих че е антифриз. Огледах от къде капе ии какво да ви кажа от възможно най забутаното място... една метална върви под тръбичката на ЕГР и вслиза в блока точно под ГНП ( точно от там и изтърва антифриз) Та имам една питанка, някой имал ли е подобен проблем? Тая тръба посредствон някой О-рингче ли се оплътнчва или...? Още несъм я разглобил за да огледам по обстойно ( нямам време в момента) но тия дни ще трябва да я правя и искам да знам за какво иде реч. Не ми стана ясно кой държи тая тръба там ( не се виждат скобички, не видях да има фланец с болтове...) както и какво уплътнява? Ако някой може да сподели мнение, опит, или някоя схема ( от ЕТКА) ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 със о-пръстенче обаче е мн шибано смъкването на тая тръба като предницата е там.ако се надигне само от нея страна ще размърдаш и следващия който не се вижда пада се в дясно. аз ги смених и така стана при мен от единия станаха всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Офф, кофти работа ама ще тряба да я оправям. А тая тръба просто се "нанизва" ( и опръстенчето я държи и уплътнява) или е захваната някак. Ти твоята като я прави какво демонтира за да стигнеш до нея. На пръв поглед ми се струва тръбата на ЕГР-а и тръбичките на дюзите ( ако мине без тях ще е още по добре, но едвали) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 ами явно за някфа друга тръба говорим .. тая за дето говоря е отпред на двигателя челно,не съм те разбрал от първия пост правилно.гледам си със същия двигател като моя но немога да си представя къде е тая тръба до ЕГР.някаква снимка нещо да покажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Тръбата за която аз говоря е точно под тръбичката на ЕГР от лявата страна има същата и на нея е бучнат температурният датчик. При мен проблема е с тази от дясно. Тръбичката тръгва от блока точно под ГНП ( при мен там тече) и върви назад като най отзад се разклонява едната част влиза в главата а другата не съм я проследавал къде отива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Колеги, оправих теча. Опръстенчето се изпекло и протекло, лошото на цялата работа е, че е напъхано на... но с много споменавания на близки роднини ( в частност майка и ) на гадната тръба, и със много чупки в ръце, кръка ,кръст успях да бръкна и да сложа новото опръстенче. Ключов момент в целия ремонт ( освен свалянето и поставянето на но опръстен) е и завиването на едно болтче ( от дясно на глъвата ) то държи 2те тръби да не се мърдат. Тази операция ее мн неприятна поради няколко факта: трябва да уцелиш отворите във ушите на 2-те тръби, след това трябва да се наместят точно срещу отвора за болта в главата, и накрая трябва да насочиш болта под точния ъгъл за да може да подведе резбата и да го завиеш... ИИ всичко това без никаква видимост към самото място Ето снимка на тръбата за която говоря: http://www.megaparts.bg/product/vodna-truba-za-audi-a6-kombi-25tdi-150-ks Общо взето това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване