Jump to content

помощ! точно отчитане на външна т-ра


grindcore

Recommended Posts

 Колеги, макар и да има няколко теми, искам да помоля за помощ (зная , че има доста проведени тестове) тъй като не открих решение на проблема до момента.

 Купих и вързах термометър за външна температура - датчик, букси, дисплей. От опит , веднага наместих датчика зад предната дясна решетчица - там ми даде около -25 градуса отклонение.

 След като попрочетох из темите , които открих, а пък и с доста премисляне ( изхождам, че немските инженери би трябвало да са достатъчно добре платени за да изчислят къде се облъхва, колко се отопля от двигателя, какъв сигнал получава за скоростта и тн.) сложих датчика зад предната централна решетка, леко вдясно, има и чоп (по-скоро ухо)  за захващане.

Толкова за монтажа - пак ми даде -5 при 5 градуса температура. т.е. 10 градуса надолу.

 Какво да пробвам - смяна на датчика със споменавания термистор 1 кОм, преместване ... логически щом дава изменение , значи отчита, значи трябва да показва правилно... има нещо като пластмаса, да поизрежа да се огрява от двигателя ли, да пробвам с позициониране зад лява решетка, да откача кабела за сигнал от скоростта... дали пък дисплея (и каквото там изчислява вътре) не е както трябва?...

 Естествено мога да си смятам температурата на ум, но все пак за какво го слагам ако няма да отчита точно :) а пък зная, че принципно отчита точно. Помагайте с идеи и съвети; благодаря предварително!

post-53844-0-40564000-1426986786_thumb.j

post-53844-0-53009400-1426986787_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай също така и за замърсени и клеясали куплунзи. Може да е заради лош контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам в такъв случаай кое определя дали ще показва в целзии или във фаренхайт, при положение, че дисплея е един и същ и за двата стандарта? Аз също ще слагам такова чудо на моята и се чудя кое точно командва какво да покаже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че си е зададено фабрично. В смисъл, за американски пазар - с дисплей във фаренхайт. Защото на моя дисплей се вижда, че означението за скала на  градусите си е буквата "C", няма вариант там да е "F".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се променя,когато дисплея е вързан към климатроник.

ПП.

Опитах да кача клип,но не се получи през телефона

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивия кабел (пин 1)трябва да е вързан към синия от буксата на километража.Провери го.

При мен също варираха ,но след това си заковава градусите.

Редактирано от Pacidi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Свързването ми е по разпространената схема, плюс прегледах още един схеми. Днес замених оригиналния датчик с термо резистор и пак ми даде отклонение 10-11 градуса надолу. Утре ще проверя дали съм запоил качествено сигнала за скоростта... ако и това не е, явно дисплей ще се сменя :(

 ПС, това към по-компетентните: ако термистора , който вече си вързах, го сложа вътре в купето за вътрешна температура, как да направя схемата - копче, което да прехвърля от външен на вътрешен датчик, но трябва и същевременно да откача сигнала за скоростта?...

Редактирано от grindcore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...