grindcore Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Колеги, макар и да има няколко теми, искам да помоля за помощ (зная , че има доста проведени тестове) тъй като не открих решение на проблема до момента. Купих и вързах термометър за външна температура - датчик, букси, дисплей. От опит , веднага наместих датчика зад предната дясна решетчица - там ми даде около -25 градуса отклонение. След като попрочетох из темите , които открих, а пък и с доста премисляне ( изхождам, че немските инженери би трябвало да са достатъчно добре платени за да изчислят къде се облъхва, колко се отопля от двигателя, какъв сигнал получава за скоростта и тн.) сложих датчика зад предната централна решетка, леко вдясно, има и чоп (по-скоро ухо) за захващане.Толкова за монтажа - пак ми даде -5 при 5 градуса температура. т.е. 10 градуса надолу. Какво да пробвам - смяна на датчика със споменавания термистор 1 кОм, преместване ... логически щом дава изменение , значи отчита, значи трябва да показва правилно... има нещо като пластмаса, да поизрежа да се огрява от двигателя ли, да пробвам с позициониране зад лява решетка, да откача кабела за сигнал от скоростта... дали пък дисплея (и каквото там изчислява вътре) не е както трябва?... Естествено мога да си смятам температурата на ум, но все пак за какво го слагам ако няма да отчита точно а пък зная, че принципно отчита точно. Помагайте с идеи и съвети; благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Не е мястото. Датчика или уреда са повредени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grindcore Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 значи термистор ще елиминира датчика като вариант. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Прегледай също така и за замърсени и клеясали куплунзи. Може да е заради лош контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Вързал ли си сигнал от километража,той мисля че коригираше показанията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Искам да питам в такъв случаай кое определя дали ще показва в целзии или във фаренхайт, при положение, че дисплея е един и същ и за двата стандарта? Аз също ще слагам такова чудо на моята и се чудя кое точно командва какво да покаже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grindcore Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Предполагам, че си е зададено фабрично. В смисъл, за американски пазар - с дисплей във фаренхайт. Защото на моя дисплей се вижда, че означението за скала на градусите си е буквата "C", няма вариант там да е "F". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Може да се променя,когато дисплея е вързан към климатроник.ПП.Опитах да кача клип,но не се получи през телефона Редактирано 22 Март 2015 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Сивия кабел (пин 1)трябва да е вързан към синия от буксата на километража.Провери го.При мен също варираха ,но след това си заковава градусите. Редактирано 22 Март 2015 от Pacidi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lokva Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 колега прегледай тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=67603&page=1entry1005756колегата KCV е доста добре запознат с начина на свързване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Темата там все пак е за А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grindcore Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Свързването ми е по разпространената схема, плюс прегледах още един схеми. Днес замених оригиналния датчик с термо резистор и пак ми даде отклонение 10-11 градуса надолу. Утре ще проверя дали съм запоил качествено сигнала за скоростта... ако и това не е, явно дисплей ще се сменя ПС, това към по-компетентните: ако термистора , който вече си вързах, го сложа вътре в купето за вътрешна температура, как да направя схемата - копче, което да прехвърля от външен на вътрешен датчик, но трябва и същевременно да откача сигнала за скоростта?... Редактирано 23 Март 2015 от grindcore Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване