galio1 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Здравейте,от извесно време избирам кола и съм се спрял на А6 2008-2011год./мисля, че моделът е A6 (4F,C6)/. Предпочитам да е бензин, 4х4. Харесах 3.0 TFSI, тъй като следващия по обем 2.8 FSI (както и 2.0 FSI) ми се струва слаб за такова голямо купе. Не съм карал нито едно от двете. Забелязвам обаче, че много рядко излизат обяви за продажба на този двигател.Тази -http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423407515075837&slink=96p43zотговаря точно на това което търся като външен вид, интериор, екстри, години. Само че...първо е от Горубляне, второ - мисля, че е италианска (от надписа GAbellini на багажника) и трето - струват ми се много 193 000км за 4 годиншна кола. Още повече - почти 100 процента са върнали и километража. Интересуват ме няколко неща!1. Мнението ви (най-добре от преки впечатления) за този двигател - с какви проблеми сте се сблъсквали.2. Според вас заслужава ли си да търся точно 3.0 TFSI или и по-малките 2.8 и 2.0 FSI са достатъчно пъргави.3. Има ли автосервиз в София, в който работят предимно или само AUDI-та. (освен официалното им представителство)4. Всичко друго, което считате за важно да се има предвид при покупката на такъв автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Това е бензиновия двигател за купето. Вземай смело, но не от тук и не от горубляне. Имат проблеми с охлаждането основно. И аз се заглеждам за същата комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Тази специално я гледахме за един познат, двигателя е пред разпад, вероятно на поне 2но километри. Купето е разбито, предницата пребоядисвана...с 2 думи не струва. Иначе комбинацията купе/двигател не е лоша, но ако се понапънеш за 10-15к повече може да вземе 4G което си е друг автомобил просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Даже се напъни за 30-40 повече да земеш фейса:-) то така с тия напъваници може да стигне РС6-ца накрая:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 А може и нещо друго да стане с напъните ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio1 Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 30-32 хил. лв. максимум. Само че обявите за този двигател са не повече от 15 общо в mobile.bg mobile.de autoscout Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio1 Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Никой във форума ли не кара бензиново ауди 2009-20011г.? Или поне да има впечатленияКакво ще кажете за тази обява - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427733246666632&slink=99tuak Редактирано 1 Април 2015 от galio1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Що ми се струва че е една и съща кола на двете обяви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Ами то колегата от вторият пост ти е отговорил!Това е колата,взимай смело!Какво друго искаш да чуеш? Редактирано 3 Април 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio1 Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Благодаря на sky и DStealth. Що ми се струва че е една и съща кола на двете обяви?Няма как да съм сигурен дали не е същата. Първата има един надпис Gabellini на багажника под A6. Но най-малкото са еднакви като ексти, интериор и външен вид. Ами то колегата от вторият пост ти е отговорил!Това е колата,взимай смело!Какво друго искаш да чуеш? Предвид това, че няма почти никаква информация за този модел всичко, което споделите ще е от полза. Продължавам да търся mobile.bg и mobile.de, но няма голям избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Понеже и аз ги гледам този тип коли. Категорично в Бг няма нито една читава, която да са продава. Високата цена на продажба в Бг не означава, че колата е била хубава и скъпо платена из Европа. Разчитат на това, че скъпа означава гледана и някой ще клъвне. А това е огромна печалба за търговеца. Тъжно но факт.В началото на годината на IsAuto ни предлагаха А6 2010 г 3.0 TDI за 34 000 лв. внос от Германия на 180 000 км.След бърза проверка се оказа, че колата е продадена и карана в Италия, внесена в Германия и с немски документи вкарана в Бг. Последно влизане в фирмен сервиз е било 6 месеца преди нашия оглед и колата е била на 485 000 км (четиристотин осемдесет и пет хиляди). От Германия се намират хубави екземпляри 3.0TFS за не по-малко от 16500-17000 евро.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-tfsi-quattro-tiptronic-wipperf%C3%BCrth/207883244.html?origin=PARK- една, която гледах вчера. Ти си преценявай, но в нашата родина всеки първи ще ти каже, че си луд да дадеш 40 000 лв. за екстрова А6 фейс с 3.0 TFSI на малко пробег и с проверена история. : ))Аз лично не плащам този данък "разбирачи на коли" и си ги гледам. Още не съм се отказал на 100% от идеята да я реализирам. Просто не съм сигурен дали ми е необходима, абе направо не ми е необходима такъв тип кола, за моя пробег под 10 к км на година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) Интересно, е че доста автокъщи, които се бият в гърдите, че продават читави коли на реални километри правят тези мизерии.ИсАуто, Върнати от лизинг автомобили и подобни , а България е малка и всичко се разбира. Редактирано 14 Април 2015 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Този трик с талянските Германки "нов внос " с пълна сервизна история е точно за шараните, които вярват, че в Германия хората купуват нови коли, които подържат безупречно в реномирани сервизи, не дават и прашинка да падне върху тях и после с удоволствие ги продават в източна Европа за цена под пазарната, на търговци, които имат и включена печалба в нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 МногоАма много коли се вкарват от Италия у Немско и после айде на германката.Истината,поне за мен е ШвейцарияНо там дизел е трудно,карат си бензин хората.Писах и в други теми,но има и читави коли и търговци.Моят 4Ф 3.0ТДИ е доставен на клиента в Италия на 1 Август 2010г.Взех колата от Автокъща в Бургас.Още с първите думи ми казаха,че ми пращат ВИН номера,който ми беше отказан от повечето търговци в София.Човека ми каза да гледам каквото и както поискам.Колата се оказа на 190к км обслужвана по часовник,с правен ъпдейт на мотор в Ауди и беше 258кс без промяна в нютоните.Човека ми каза ,че е пръскал предна броня.Прегледах я основно в Ауди и я взех.После направих едни бързи 1000км за един ден и после пак в Ауди ,никакви грешки или каквото и да било.Навито беше сменено с последна версия на ММИ 3Г за около 6к пари от собственика там.Колата вътре и вън няма разлика от нова.ЕНяма ксенон,ама какво да се прави Скоро я мапнах и колата извади около 320кс без да съм барал ДПФ/ЕГР и тнКутията не се усеща как сменя.Та.....Има читави коли ,има и гробове.Навсякъде вече - Германия,Австрия ,Италия всичко е почти 1:1 ,навсякъде въртят едни и същи номерца,а има и читави коли.Да не говорим ,че като изключим официалните представителства на Ауди у немско,риска да се попадне на някои мурджовци ,нямащи нищо общо с Германия е мноооого голям.Иска си проверка колата,ако е възможно по номер и молитви да е влизала редовно за обслужване и тн.Предполагам никой не вярва вече на сервизни книжки,които както един колега в друга тема писа,на снимките на около 20коли в една и съща автокъща ,са с един почерк и вид печат.Така,че колега,ако можеш проверявай,после сервиз и атакувай.Ако колата е читава,макар и за повече пари,помисли че това ти спестява доста при за евентуални бъдещи проблеми и ремонти.Скоро ми казаха за случай на покупка от частно лице в Германия на С6 5.2 435кс нямаща разлика от такава в ново състояние.Километраж 89000км,колата закупена от корабен инженер ,който въпреки че има възможност не я проверява в Порше,а го прави едва в България ,след което е имал нужда от свестяване.Пълна сервизна и подробна история водена до 680 000км.После разправии,заплахи и върнати едни 10 000лева от частника в немско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Отплеснахме се от темата. Комбинацията на А6 с 3.0 TFSI е много добра комбинация на вървеж/разход/динамика/поддръжка. Търсиш, проверяваш и взимаш. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Скоро ми казаха за случай на покупка от частно лице в Германия на С6 5.2 435кс нямаща разлика от такава в ново състояние.Километраж 89000км,колата закупена от корабен инженер ,който въпреки че има възможност не я проверява в Порше,а го прави едва в България ,след което е имал нужда от свестяване.Пълна сервизна и подробна история водена до 680 000км.После разправии,заплахи и върнати едни 10 000лева от частника в немско.Да разбирам ли, че са му върнали част от парите на този човек, а колата е останала негова собственост и в момента я продава или някой друг и се радва в България? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Подробности не съм се интересувал.Само разбрах,че е върната сума.Какво е станало после нямам идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 (Редактирано) To всичко е до късмет, виждал съм десетки пъти чисто нови коли купувани и обслужвани както трябва, а пък двигателите дават фира след 20 или 80хил.км. пробег, случки с прецакани ск.кутии и турбини също много. За това купуваш каквото ти е по-джоба без изхвърляници и си свиркаш без да се притесняваш Редактирано 15 Април 2015 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssaasshhoo Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Колега преди 6 месеца си взех такава,италянка,както каза колегата по-горе слабата част им е охлаждането.Писал съм във форума изхвърли ми антифриза и един месец бях пред инфарктно състояние.Размина се безобидно термостат,но преди това чух всякакви версии.Та съвета е провери историята в някой сервиз ако е имало нещо сериозно като ремонт мотор почти задължително ще излезе в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Да използвам темата на колегата.Понеже не успях да открия в нета и вероятно няма ... А6 3.0ТФСИ quattro с Ръчни скорости има ли и произвежда ли се въобще?Другото ми питане е мотора 1.8ТФСИ quattro в А4 В8 и Ръчни скорости - надежден ли е?Има ли болежки като мотор с ФСИ-технология спрямо стария тръц? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 (Редактирано) Този мотор го няма в комбинация с ръчна кутия, в т.ч. и в новата А6.В А4 В8 има цивилна версия, с 272 кс., а не S4, но и при нея е само автомат. Редактирано 4 Май 2015 от brabusGTI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 В А4 Б8 го има но след феиса.А там цените вече са.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване