Jump to content

Мнения за AUDI A6 3.0 TFSI 2008-2011г.


Recommended Posts

Здравейте,

от извесно време избирам кола и съм се спрял на А6 2008-2011год./мисля, че моделът е A6 (4F,C6)/. Предпочитам да е бензин, 4х4. Харесах 3.0 TFSI, тъй като следващия по обем 2.8 FSI (както и 2.0 FSI) ми се струва слаб за такова голямо купе. Не съм карал нито едно от двете. Забелязвам обаче, че много рядко излизат обяви за продажба на този двигател.


отговаря точно на това което търся като външен вид, интериор, екстри, години. Само че...първо е от Горубляне, второ - мисля, че е италианска (от надписа GAbellini на багажника) и трето - струват ми се много 193 000км за 4 годиншна кола. Още повече - почти 100 процента са върнали и километража. 

Интересуват ме няколко неща!

1. Мнението ви (най-добре от преки впечатления) за този двигател - с какви проблеми сте се сблъсквали.

2. Според вас заслужава ли си да търся точно 3.0 TFSI или и по-малките 2.8 и 2.0 FSI са достатъчно пъргави.

3. Има ли автосервиз в София, в който работят предимно или само AUDI-та. (освен официалното им представителство)

4. Всичко друго, което считате за важно да се има предвид при покупката на такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е бензиновия двигател за купето. Вземай смело, но не от тук и не от горубляне. Имат проблеми с охлаждането основно. И аз се заглеждам за същата комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази специално я гледахме за един познат, двигателя е пред разпад, вероятно на поне 2но километри. Купето е разбито, предницата пребоядисвана...с 2 думи не струва. Иначе комбинацията купе/двигател не е лоша, но ако се понапънеш за 10-15к повече може да вземе 4G което си е друг автомобил просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Никой във форума ли не кара бензиново ауди 2009-20011г.? Или поне да има впечатления

Какво ще кажете за тази обява - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427733246666632&slink=99tuak

Редактирано от galio1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то колегата от вторият  пост ти е отговорил!

Това е колата,взимай смело!

Какво друго искаш да чуеш?  :nixweiss:

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на sky и DStealth.

 

Що ми се струва че е една и съща кола на двете обяви?

Няма как да съм сигурен дали не е същата. Първата има един надпис Gabellini на багажника под A6. Но най-малкото са еднакви като ексти, интериор и външен вид.

 

Ами то колегата от вторият  пост ти е отговорил!

Това е колата,взимай смело!

Какво друго искаш да чуеш?  :nixweiss:

 

Предвид това, че няма почти никаква информация за този модел всичко, което споделите ще е от полза. Продължавам да търся mobile.bg и mobile.de, но няма голям избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Понеже и аз ги гледам този тип коли. 

Категорично в Бг няма нито една читава, която да са продава. Високата цена на продажба в Бг не означава, че колата е била хубава и скъпо платена из Европа. Разчитат на това, че скъпа означава гледана и някой ще клъвне. А това е огромна печалба за търговеца. Тъжно но факт.

В началото на годината на IsAuto ни предлагаха А6 2010 г 3.0 TDI за 34 000 лв. внос от Германия на 180 000 км.

След бърза проверка се оказа, че колата е продадена и карана в Италия, внесена в Германия и с немски документи вкарана в Бг. Последно влизане в фирмен сервиз е било 6 месеца преди нашия оглед и колата е била на 485 000 км (четиристотин осемдесет и пет хиляди).

 

От Германия се намират хубави екземпляри 3.0TFS за не по-малко от 16500-17000 евро.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-tfsi-quattro-tiptronic-wipperf%C3%BCrth/207883244.html?origin=PARK- една, която гледах вчера.

Ти си преценявай, но в нашата родина всеки първи ще ти каже, че си луд да дадеш 40 000 лв. за екстрова А6 фейс с 3.0 TFSI на малко пробег и с проверена история. : ))

Аз лично не плащам този данък "разбирачи на коли" и си ги гледам. Още не съм се отказал на 100% от идеята да я реализирам. Просто не съм сигурен дали ми е необходима, абе направо не ми е необходима такъв тип кола, за моя пробег под 10 к км на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, е че доста автокъщи, които се бият в гърдите, че продават читави коли на реални километри правят тези мизерии.

ИсАуто, Върнати от лизинг автомобили и подобни :stupid::nixweiss: , а България е малка и всичко се разбира.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този трик с талянските Германки "нов внос " с пълна сервизна история е точно за шараните, които вярват, че в Германия хората купуват нови коли, които подържат безупречно в реномирани сервизи, не дават и прашинка да падне върху тях и после с удоволствие ги продават в източна Европа за цена под пазарната, на търговци, които имат и включена печалба в нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много

Ама много коли се вкарват от Италия у Немско и после айде на германката.

Истината,поне за мен е Швейцария

Но там дизел е трудно,карат си бензин хората.

Писах и в други теми,но има и читави коли и търговци.

Моят 4Ф 3.0ТДИ е доставен на клиента в Италия на 1 Август 2010г.

Взех колата от Автокъща в Бургас.

Още с първите думи ми казаха,че ми пращат ВИН номера,който ми беше отказан от повечето търговци в София.

Човека ми каза да гледам каквото и както поискам.

Колата се оказа на 190к км обслужвана по часовник,с правен ъпдейт на мотор в Ауди и беше 258кс без промяна в нютоните.

Човека ми каза ,че е пръскал предна броня.

Прегледах я основно в Ауди и я взех.

После направих едни бързи 1000км за един ден и после пак в Ауди ,никакви грешки или каквото и да било.

Навито беше сменено с последна версия на ММИ 3Г за около 6к пари от собственика там.

Колата вътре и вън няма разлика от нова.

Е

Няма ксенон,ама какво да се прави :lol:

Скоро я мапнах и колата извади около 320кс без да съм барал ДПФ/ЕГР и тн

Кутията не се усеща как сменя.

Та.....

Има читави коли ,има и гробове.

Навсякъде вече - Германия,Австрия ,Италия всичко е почти 1:1 ,навсякъде въртят едни и същи номерца,а има и читави коли.

Да не говорим ,че като изключим официалните представителства на Ауди у немско,риска да се попадне на някои мурджовци ,нямащи нищо общо с Германия е мноооого голям.

Иска си проверка колата,ако е възможно по номер и молитви да е влизала редовно за обслужване и тн.

Предполагам никой не вярва вече на сервизни книжки,които както един колега в друга тема писа,на снимките на около 20коли в една и съща автокъща ,са с един почерк и вид печат.

Така,че колега,ако можеш проверявай,после сервиз и атакувай.

Ако колата е читава,макар и за повече пари,помисли че това ти спестява доста при за евентуални бъдещи проблеми и ремонти.

Скоро ми казаха за случай на покупка от частно лице в Германия на С6 5.2 435кс нямаща разлика от такава в ново състояние.

Километраж 89000км,колата закупена от корабен инженер ,който въпреки че има възможност не я проверява в Порше,а го прави едва в България ,след което е имал нужда от свестяване.

Пълна сервизна и подробна история водена до 680 000км.

После разправии,заплахи и върнати едни 10 000лева от частника в немско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отплеснахме се от темата. Комбинацията на А6 с 3.0 TFSI е много добра комбинация на вървеж/разход/динамика/поддръжка. Търсиш, проверяваш и взимаш. Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ми казаха за случай на покупка от частно лице в Германия на С6 5.2 435кс нямаща разлика от такава в ново състояние.

Километраж 89000км,колата закупена от корабен инженер ,който въпреки че има възможност не я проверява в Порше,а го прави едва в България ,след което е имал нужда от свестяване.

Пълна сервизна и подробна история водена до 680 000км.

После разправии,заплахи и върнати едни 10 000лева от частника в немско.

Да разбирам ли, че са му върнали част от парите на този човек, а колата е останала негова собственост и в момента я продава или някой друг и се радва в България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To всичко е до късмет, виждал съм десетки пъти  чисто нови коли купувани и обслужвани както трябва, а пък двигателите дават фира след 20 или 80хил.км. пробег, случки с прецакани ск.кутии и турбини също много. 

 

За това купуваш каквото ти е по-джоба без изхвърляници и си свиркаш без да се притесняваш  :zustimm:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега преди 6 месеца си взех такава,италянка,както каза колегата по-горе слабата част им е охлаждането.Писал съм във форума изхвърли ми антифриза и един месец бях пред инфарктно състояние.Размина се безобидно термостат,но преди това чух всякакви версии.Та съвета е провери историята в някой сервиз ако е имало нещо сериозно като ремонт мотор почти задължително ще излезе в системата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата.
Понеже не успях да открия в нета и вероятно няма ... А6 3.0ТФСИ quattro с Ръчни скорости има ли и произвежда ли се въобще?
Другото ми питане е мотора 1.8ТФСИ quattro в А4 В8 и Ръчни скорости - надежден ли е?
Има ли болежки като мотор с ФСИ-технология спрямо стария тръц?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор го няма в комбинация с ръчна кутия, в т.ч. и в новата А6.

В А4 В8 има цивилна версия, с 272 кс., а не S4, но и при нея е само автомат.

Редактирано от brabusGTI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...