raffa Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 По-вероятно датчик (този на главата), друг вариант е уреда на таблото. За това време при работа на място трудно ще качи тези градуси, а и сам казваш, че парното не духа топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Причините може да са няколко, термостат, водна помпа, гарнитура на главата или някой датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 направи ми впечетление , че единия от маркучите за вход и изход към радиатора беше загрял повече от другия , дали ще е от термостата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Превъртяла турбина на водната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Повреда в уреда или датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Залагам на термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Имайте в предвид, че колегата каза че няма парно при 100 гр. Това трябва да ви говори нещо. Парното се появява след като стрелката отлепи, ако всичко по парното е наред. Според мен колата има балон който пречи на циркулацията. Не е лошо колегата да каже има ли газова уредба, каква точно 2-ка е мотора, как е било парното преди тоя случай, за да не гадаем напразно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Аз имах същия проблем - оказа се сивия датчик. Пробвах няколко нещата се оправиха след като сложих някакъв "Делфи". Аз също нямам парно, но при мен са клапите Към колегата автор на темата: - преди да забележиш проблема имаше ли парно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Според мен е за смяна на гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Няма как за 5 мин работа на място, да вдигне над 100 градуса, провери си датчика . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор) Провери дали отваря термостата, това значи като позагрее "малкият" кръг, трябва термостатаът да отвори кръга през радиотаро... това можеш да направиш сам...Ако и двата кръга загряват, значи не е теромстатът иди ивижж да смениш датчика за температура на охладащата вода, този при главата, който "гледа" надолу. Първо го откачи и на таблото теромемтъра трябва да тръгне надолу. Просто купуваш нов.... 7 лева или нещо такова.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Колеги нямах хубаво парно и преди тва , а иначе закарах колата и се оказа , че е гарнитура на главата. А мотора е АБК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 браво колега окорs оказа се прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Или пък "майстора" си е търсил работа. След смяната на гарнитурата ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 (Редактирано) Взех колата вчера . След смяната и шлайфането вече няма никво пушене, парното ми работи по-добре и като , че ли има разлика и във вървежа. Да видим как ще е за по напред Редактирано 29 Март 2015 от raffa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Дано да е решен проблема.По-горния коментар го написах, защото навъртях повече от 3 000 км. с издухана гарнитура и термометъра не вдигна повече от 90 градуса. Та в този ред на мисли, сигурно си имал проблеми отдавна, за да се стигне до тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Да да имах някви малки проблеми, но не предполагах , че може да е от гарнитурата . Поне сега съм доволен и парното сравнително повече топли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Колега колко ти излезе смяната на гарнитурата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 15 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 210 лв ми излезна , иначе питах и други майстори и като ми казаха 300-400 лв се уплаших , явно зависи и от майстора , но сам доволен за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Казали са ти 300-400лв, защото може и ревизия на главата да са включвали, беш ли ги. Доста често смяната на гарнитура е съпроводена с ревизия на главата, защото така или иначе се отваря мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване