Jump to content

Помогнете . Прегрява колата


raffa

Recommended Posts

Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно датчик (този на главата), друг вариант е уреда на таблото. За това време при работа на място трудно ще качи тези градуси, а и сам казваш, че парното не духа топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи ми впечетление , че единия от маркучите за вход и изход към радиатора беше загрял повече от другия , дали ще е от термостата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че колегата каза че няма парно при 100 гр. Това трябва да ви говори нещо. Парното се появява след като стрелката отлепи, ако всичко по парното е наред. Според мен колата има балон който пречи на циркулацията. Не е лошо колегата да каже има ли газова уредба, каква точно 2-ка е мотора, как е било парното преди тоя случай, за да не гадаем напразно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем - оказа се сивия датчик. Пробвах няколко нещата се оправиха след като сложих някакъв "Делфи". Аз също нямам парно, но при мен са клапите :)

Към колегата автор на темата: - преди да забележиш проблема имаше ли парно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор)

Провери дали отваря термостата, това значи като позагрее "малкият" кръг, трябва термостатаът да отвори кръга през радиотаро... това можеш да направиш сам...

Ако и двата кръга загряват, значи не е теромстатът иди ивижж да смениш датчика за температура на охладащата вода, този при главата, който "гледа" надолу. Първо го откачи и на таблото теромемтъра трябва да тръгне надолу. Просто купуваш нов.... 7 лева или нещо такова.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Взех колата вчера . След смяната и шлайфането вече няма никво пушене, парното ми работи по-добре и като , че ли има разлика и във вървежа. Да видим как ще е за по напред

Редактирано от raffa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е решен проблема.

По-горния коментар го написах, защото навъртях повече от 3 000 км. с издухана гарнитура и термометъра не вдигна повече от 90 градуса. Та в този ред на мисли, сигурно си имал проблеми отдавна, за да се стигне до тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да имах някви малки проблеми, но не предполагах , че може да е от гарнитурата . Поне сега съм доволен и парното сравнително повече топли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

210 лв ми излезна , иначе питах и други майстори и като ми казаха 300-400 лв се уплаших , явно зависи и от майстора , но сам доволен за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казали са ти 300-400лв, защото може и ревизия на главата да са включвали, беш ли ги. Доста често смяната на гарнитура е съпроводена с ревизия на главата, защото така или иначе се отваря мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...