lpoik Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Колеги колата е Ауди а3 8Л 125.96.Направих диагностика и ми излезе грешка МАФ сензор ниска стоиност,излезоха още две грешки ламбсонда и температурен дат4ик G62 дава променливи стоиности.Та въпроса ми е как мога да ги проверя да ли са изправни защото колата много прекъсва при набиране на скорост.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Като за начало можеш да споделиш точната грешка която ти е записало в компа. После можеш да извадиш буксата на дебитомера и да видиш дали колата ще се справя по добре от описаното от теб. След това като споделиш мнението тук ще видим какво да правим. Също така можеш да помислиш за смяна на въпросният датчик G62 - струва 40лв. Препоръката ми е да бъде сменен с термостата заедно. Термостата е около 20лв. Имай в предвид че може поради неизправен термостат да ти набива грешки на G62 и да се окаже, че след смяната му G62 да си възвърне нормалната работа и да излезе работещ. Също така имай в предвид че заради прецакан дебитомер може да ти набива грешки в ламбда сондата и това да блокира нормалната и работа. Така, че най добре провери това което ти казах в началото и най важното е да видим записаните грешки в компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Наблегни на проверката на дебитомера. Както каза колегата - откачи дебитомера и виж каква промяна има на празен ход и при ускорение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Благодаря колеги за отговорите.Опитах се да измеря термодат4ика G62 при около 30 градуса измерих 1400 ома загрях двигателя на 70 градуса замерих дат4ика мултицета не реагира все едно е прекъснал,загрявам до 90 показа ми 240 ома.Колеги знаете ли за какво е другия дат4ик вграден в G62 .Замерването го направих на 1 и 3 на 2 и 4 е другия тук съпротивлението е с 300 ома по малко от другия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Едната част е за компа, а другата за таблото. Ако е прецакан предполагам, че на таблото ти градусите се побъркват да скачат от 60 на 90 и обратно. Ако е прецакана другата част на датчика ти побърква компа и е нормално да прави мизерии. Затова ти казах след проверката на дебитомера по гореописания начин мисли за смяна на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Благодаря Иване,Утре продължавам с меренето ще споделя и грешките от вагкома.За термостата където си писал не мисля 4е е тои защото като загрява двигателя до 80 градуса долният марку4 на радиатора си е студен зопо4ва да загрява след 80 и на 90 ве4е е горещ.МАФ сензора по аутодатата на 3 кра4е му дават 4е е маса на другите две не дават нищо какво се мери на 1 и 2 кра4е аз измерих окло 3 Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Щом G62 е набил грешка, значи вече е фира. Изхвърляй го и слагай нов!!! Какво му мислиш и го мериш с мултицет. И да ти припомня темата, която си пуснал на 30 апр 2014: Проблем с температурата на двигателяТам, още в първия пост си написал:"Като дам контакт температурата показва 70 а двигателя е студен.моля помогнете.благодаря." Още тогава е трябвало да смениш датчика, а не година по-късно, още да се чудиш как да спестиш едни 40 лева!!! Редактирано 30 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Извинявай колега, не ти бях прочел предната тема (тази от преди 1 година) до край. Там в крайна сметка, пак G62 ли смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Благодаря за схемите.По темата ДА G62 смених ,тогава беше така температурата играеше много сега не играе но при дианостиката на таблото ако е 90 на програмата показва 70 аз за това се насо4их към G62.С стария дат4ик играеше температурата но нямаше да прекъсва мотора ,а сега прекъва и едва тръгва колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 3 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-00 - Voltage too Low16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0102 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0118 - 35-10 - Signal too High - IntermittentReadiness: 1110 0101Колеги това са грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Като за начало, или акумулатора е банго, или алтелнатора е за ревизия (поправка), или и двете на куп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Колега не е от акумлатора и алтернатора,на акумулатора излиза грешка защото му откачам минуса а алтернатора зарежда 14волта на фарове не пада по малко от 13,8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Това не е от откачен акумулатор, а от слаб:18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-00 - Voltage too Low P.S.На фарове трябва да е 14,2~14,4 Волта.При max натоварване НЕ трябва да пада под 13,8.При мен при макс натоварване (къси, дълги, нагревател заден джам, халогени, климатроник на мах студено, вентилатора в купет на макс и т.н..... тоест всичко което мога да пусна), пада до 14,10 Волта!Не твърдя, че поблемите са ти породени от акумулатора, но виждам проблем и там. Редактирано 31 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Благодаря колега за инфото ще прегледам и алтернатора,Направих един тест покарах колата но преди това смених G62 с стария ,после направих тест с ваг не ми излезе тази грешка за акумулатора,нямаше никакви грешки колата не прекъсва,дано да се е оправила.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Сама няма да се оправи и най вече със стария датчик. Не е казано че като скоро си сменил G62 не може пак да даде фира. Ако сега се държи добре колата със стария отиди най добре си купи пак и тоя път заложи на по качествен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Иване здравеи,Днес отворих МАФ сензора вътре има две малки съпртивления http://storage1.album.bg/321/imga0202_1720e_2438084.jpg имаше малко налепил се прах ,взех малко спирт и ги по4истих много внимателно защото са много малки.зглобих вси4ко и запалих не прекъсваше направих две крък4ета няма прекъсване и дърпа нормално,дано да се е оправила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borce MKD Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Тест MAF сензор Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Иване здравеи,Днес отворих МАФ сензора вътре има две малки съпртивления http://storage1.album.bg/321/imga0202_1720e_2438084.jpg имаше малко налепил се прах ,взех малко спирт и ги по4истих много внимателно защото са много малки.зглобих вси4ко и запалих не прекъсваше направих две крък4ета няма прекъсване и дърпа нормално,дано да се е оправила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ако се задържи дълго време ефекта от чистенето ще си добре. Наистина има нагар и мръсотия по него. Ако не се задържи ефекта нов. Надявам се след като си го почистил си почистил и грешките в компа. Ако не си го направи и след 3-4 дни пак провери дали ти е набило тази грешка за дебитомера. Ако я няма свиркай си докато пак не стане мазало. Погледни и за G62 дали ти я набива отново. Ако я набива и нея отново смяна. Недей да го подценяваш тоя датчик щото и аз така в началото ама като почнах да я карам все едно е москвич с механичен смукач и го смених накрая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Иване радоста не беше за дълго,вчера я запалих студена заработи като часовник на 1100 оборота след една минута работа започна да прекъва оборотите играеха между 900 и 1200 загря и сама намали на 800 но пак с прекъване и я загасих.След 3 часа опитах да я запаля нищо не съм пипал и не ще все едно няма бензин и ток въртях я три пъти и не ще,свалих буксата на бубината да видя дали идва ток замерих ток си имаше сложих я обратно и опитах пак да запаля запали от втория път с претрисане на мотора,после се норманизира но пак с прекъсване.Направих диагостика нямаше грешки на МАФ сензора и температуния датчик.Направи ми впечатление че когато не изкаше да запали нямаше грешки а би трябвало да покаже нещо защо не изка да запали.Ще кача и грешките но тези грешки не би трябвало да влияат работата на мотора. hassis Type: 8L - Audi A3/S3 (1997 > 2003)Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76 Mileage: 135840km/84407miles-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 06A 906 018 C Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V03 Coding: 04000 Shop #: WSC 06313 VCID: 224B0C03AE3A2A0EA27-49D8 No fault code found.Readiness: 0000 0000 -------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl Part No: 1J0 907 379 A Component: ABS/EDS ITTAE 20 GI V00 Coding: 03604 Shop #: WSC 06435 VCID: 2F6DF537EDE897663D9-4978 1 Fault Found:01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 16-00 - Signal Outside Specifications -------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.lbl Part No: 8L0 820 043 B Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72 Coding: 03140 Shop #: WSC 06313 VCID: 275D1D17C518CF26F59-2598 1 Fault Found:00792 - A/C Pressure Switch (F129) 29-00 - Short to Ground -------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl Part No: 1J0 909 601 A Component: AIRBAG VW3 V01 Coding: 00065 Shop #: WSC 04369 VCID: 2541171FBF14DD36C75-4A3A No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: 8L0-919-xxx-17.lbl Part No: 8L0 919 860 A Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D06 Coding: 00142 Shop #: WSC 00000 VCID: 3663C05312B2A6AE7EF-5072 Subsystem 1 - Part No: IMMO Component: IDENTNR: AUZ7Z0T0017602 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0T0017602 No fault code found. -------------------------------------------------------------------------------Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl Part No: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 VCID: 56A360D3B2F286AE9EF-4DD6 1 Fault Found:01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal End --------------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Интересно наистина, че не е записала грешки. Пробвай утре като почне така да тресе и да не пали да извадиш буксата на дебитомера и да видиш дали ще запали от раз без мъки. Аз бях с подобни проблеми заради закупен МАФ дето май в крайна сметка не се разбра с моя компютър. Иначе го даваха за моята кола. Пробвай и да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Иване днес го пробвах по този начин където си описал.Значи преди да запаля откачих буксата на МАФ сензора запалих двигателя заработи на 1100 оборота без да пекъсва,поработи малко оборотите паднаха на 900 след това я загасих и исчаках да истине закачих пак МАФ сензора и запалих запали лесно но след 15-20 секунди почна да прекъсва много даже изкаше да загасне,значи МАФА ми прави тези мизерии.Ако я карам без МАФА дали ще се отрази на разхода. И нещо друго направих две кръкчета с откачен МАФ направи ми впечатление че много тихо работи мотора но няма ряз като натисна газта по резко и мотора започва да глъхне не поема като потеглям плавно не глъхне и след това се форсира и върви добре.Имам чуството че МАФ сензора обогатява сместа при рязко тръгване.И това прекъване което се получва при закачен МАФ е че преобогатява сместа.Не знам това е моето мнение.Поздрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Когато ти е откачен МАФ-а при рязко натискане на педала колата не се усеща какво да прави. Получава се едно заисляня. Да ще ти се отрази на разхода и ще ти напълни гърнетата със сажди. Тва от личен опит го казвам. Също така ще ти зацапа свещите. Ти от кой град си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Напротив аз мисля 4е с отка4ен сензор сместа става бедна защото рязко натискане на газта мотора заглъхва и друго при зака4ен МАФ запо4ва да мерише много на бензин тоест обогатява се сместа много и мотора се дави и затова прекъсва.Аз съм от София но не виждам какво зна4ение има това.Утре мисля да я подкарам малко извън града да видя как ще се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Ами понеже си от София.... там има доста колеги които биха могли да ти погледнат колата или да ти заемат дебитомер за проба.ПС: Почти сигурен съм че при откачен МАФ сондата ти спира да работи.ПС2: И все си мисля че ако дебитомера е дал фира трябва да ти записва грешка някаква. Редактирано 3 Април 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване