Jump to content

1.8Т прегрява


freddy-a4

Recommended Posts

Аз лично бих направил обслужването на мотора с подмяната на помпата както казаха хората по-горе, след което я изпъваш и виждаш какво се случва. Ако пак надува маркучите и прегрява е ясна работата. Главата си се сваля без да ти се налага да ровичкаш по долната част на мотора така че според мен нищо не губиш ако само обслужиш колата за начало.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам,на този двигател гарнитурата не е ли метална?

 

глaвaтa билa по корaвa не се кривялa лесно и не се е пукaлa "уш" зa рaзликa от другите

митове и легенди,на всички коли по някое време се пукат,а след прегряване спукването може да се появи след доста време(2-5 години).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...........на всички коли по някое време се пукат...........

Имаш ли идея моята кога ще се пукне? Произведена е на 01.08.1995 г., колко ми остава още, да съм подготвен имам предвид. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква точно виско перка те гони на напречен мотор?

 

Още те чакам, щото на колегата вече отговори за пукането...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да верно не разбрах че държиш на отговора но аз не знаех просто че е напречен мотора и е с две ел.перки,по скоро заключих на база моя мотор който е 1.8 и затова,просто не бях запознат с конкретния мотор.Не всички са кат тебе секи ден глави да вадят.

Редактирано от Mitaka madafaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
On 4/4/2015 at 12:09 PM, JoroM said:

Щом не тече антифриз от маркучето и при изфорсиране, помпата не върти!!!

 

Само да поясня, че на надлъжните 1.8т, А4, а6, Пасат, през това малко маркуче не минава антифриз докато термостата не отвори, демек на студена кола няма как. 

Малкото маркуче е свързано с горния отвор на радиатора, а по този кръг не циркулира антифриза докато не почне да се отваря термостата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

На напречните 1.8 Т А3 също през малкото маркуче  не минава докато не отвори големия кръг. То се води преливник и мисля че при всички е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...