PESHO OT MARS Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) Аз лично бих направил обслужването на мотора с подмяната на помпата както казаха хората по-горе, след което я изпъваш и виждаш какво се случва. Ако пак надува маркучите и прегрява е ясна работата. Главата си се сваля без да ти се налага да ровичкаш по долната част на мотора така че според мен нищо не губиш ако само обслужиш колата за начало. Редактирано 4 Април 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Аз искам да попитам,на този двигател гарнитурата не е ли метална? глaвaтa билa по корaвa не се кривялa лесно и не се е пукaлa "уш" зa рaзликa от другитемитове и легенди,на всички коли по някое време се пукат,а след прегряване спукването може да се появи след доста време(2-5 години). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 ...........на всички коли по някое време се пукат...........Имаш ли идея моята кога ще се пукне? Произведена е на 01.08.1995 г., колко ми остава още, да съм подготвен имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 утре преди обед кат нищо може да спука,услушвай се колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Каква точно виско перка те гони на напречен мотор? Още те чакам, щото на колегата вече отговори за пукането... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 (Редактирано) да верно не разбрах че държиш на отговора но аз не знаех просто че е напречен мотора и е с две ел.перки,по скоро заключих на база моя мотор който е 1.8 и затова,просто не бях запознат с конкретния мотор.Не всички са кат тебе секи ден глави да вадят. Редактирано 13 Април 2015 от Mitaka madafaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 25 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Целия проблем е бил в водната помпа както казахте, помпата беше буквално мармалад по късно ще кача снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 1 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2020 On 4/4/2015 at 12:09 PM, JoroM said: Щом не тече антифриз от маркучето и при изфорсиране, помпата не върти!!! Само да поясня, че на надлъжните 1.8т, А4, а6, Пасат, през това малко маркуче не минава антифриз докато термостата не отвори, демек на студена кола няма как. Малкото маркуче е свързано с горния отвор на радиатора, а по този кръг не циркулира антифриза докато не почне да се отваря термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 На напречните 1.8 Т А3 също през малкото маркуче не минава докато не отвори големия кръг. То се води преливник и мисля че при всички е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване