gramaton Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Здравейте,от известно време насам колата ми прекъсва много на газ,между 2500 и 3500 оборота е нечовешко,само в движение,когато е изключена от скорост няма прекъсване,вече единия тампон на двигателя свърши( дали от това ,дали му е дошло времето ,не знам).Колата е А6,1.8Т,180к.с.AJL,99г.След многократните ходения при човека монтирал ГИ,промяна естествено нямаше,сменях свещи N-пъти,чисти системата,разпробива инжектори,смених лулите,щото били нацепени и от там бил проблема-хахха,температурен датчик,последното което се оказа че трябва да подменям било дебитомер и ламбда сонда.Накрая газаджията каза че проблема ми бил за елконаджия ,щото видиш ли колата прекъсвала и на бензин.(да уточня само ,че има леко придърпване на за кратко,след като съм минал от газ на бензин в оборотите около 3к,след това придърпвания няма)абсолютно несъгласен отдидох при друго светило на ГИ,същото дърво,прави -струва,ръчка,чеса се по главата и каза ,че не си държи времената,трябвало да се сменят по-горе изброените неща и т.н.Тотално убеден ,че ако тия двамата са светилата на ГИ във Варна,то аз съм или пълен лаик или пък те са поредните,гледащи как да ти вземат парите.Отидох на елкон,закачахме и нищо,в движение също нищо,повторението било майка на знанието затова отидох на друг елкон ...и там нищо .Та моля Ви за съвет,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели,или пък да каже читав майстор във Варна на ГИБлагодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Какъв ти е газовия инжекцион?Рейката на колко ома е?Има ли промяна във софтуера на двигателя-чип? Редактирано 8 Април 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) За такива "тънки" проблеми по газовите във Варна няма хора, за монтаж да, но нищо повече. Съжалявам. Един съвет, оправи я първо на бензин перфектна и тогава я гледай на газ. Редактирано 8 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramaton Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Какъв ти е газовия инжекцион?Рейката на колко ома е?Има ли промяна във софтуера на двигателя-чип?Забравил съм да упомена какъв е ГИ-Power jet на Autogas,честно казано не помня колко ома е рейката,няма чип. За такива "тънки" проблеми по газовите във Варна няма хора, за монтаж да, но нищо повече. Съжалявам. Един съвет, оправи я първо на бензин перфектна и тогава я гледай на газ.На бензин си е идеална,просто има съвсем леко прекъсване в рамките на 30-ина секунди,след преминаване от газ на безин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Доколкото разбирам,проблема ти е от скоро,преди това не си ли имал някакви проблеми с газовата.Да не се е откачил някой кабел от ГИ,лоша връзка или вакуум маркуч покрай изпарителя да е разкачен.Провери имаш ли омазняване по турбопътищата или някъде под всмукателите покрай маркучите на маслените пари Редактирано 8 Април 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramaton Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) В началото след монтажа,правеше подобни номера с прекъсванията,направиха и някакви настройки и нещата се нормализираха.Нямам омазнявания по изброените.Относно кабелите на ГИ,не разбирам ,но видимо поне за мен всичко си е на мястото. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Тогава най добре направи запитване в тази тема,дано да те насочат към човек,който ще ти оправи колата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=28814&page=196 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gramaton Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 За мен е много голяма вероятността проблема да е чисто механичен от рейката, особенно ако е някой бюджетен RAIL и ако компонентите са избрани на ръба на мощността за мотора - редуктор с ниска мощност, бавни дюзи, тънка тръба от бутилката и т.н. Ако не е голяма тайна, ще се радвам колегата по-горе да ни светне в спецификата на настройката за този мотор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Ами в тази тема ще разбереш какво ще ти отговори http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=171558&hl=всъщност сега видях че и ти колега си се включил в темата Редактирано 8 Април 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Тази тема е ясна, там проблема е бил в чипа, интересно ми е тук стоят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 не в чипа а в дебитомера, тук ще четем само подмятания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 ''На бензин си е идеална,просто има съвсем леко прекъсване в рамките на 30-ина секунди,след преминаване от газ на бензин'' За мен не търси проблема в колата а в газовата. След като преминеш от едното на другото гориво ако е много голяма разликата му горивата трябва време на компютъра да се осъзнае.Проблема се получава м/у 2-3000 оборота на пълна или близко до пълната газ,ако плавно подаваш газ и я смачкаш на 3500-4 няма проблем. И когато колата е студена е поносимо и колкото повече е караш на газ проблема задълбава.Ако проблемът е така както ти го описвам има 2 варианта или има някое слабо звено по газовата рейка ,изпарител,или газаджийте при който си ходил са такива като тея дето заради тях аз се учих да си слагам газова сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване