KrisoB4 Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 От два три дена , виждам капки под колата от масло отворих капака махнах капака на ангренажния ремък . И пипнах главата под ролката на разпределителния вал . И е мазно с чисто масло целият мотор е мокар с масло , но под главата на доло е тъмно маслото , а на главата чисто все едно сега съм го налял ! От семеринг незнам може ли да е , щото ако е от семеринг трябва да е мокар и ремъка ремъка е чист . Та възможно ли е да е от гарнитурата на клапаните . не мога да го хвана от къде е точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 От гарнитурата е най-често. Смени я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Гумена около 20 лв. заедно със шпилките и забравяш за случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Гарнитурата на клапаните ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Същата!Огледай също и между колелото на разпределителния вал и черупката на петата, която притиска семеринга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Може и от датчика на маслото да капе, долу при диференциала се намира, с едно гумено маншонче е и излиза една жичка от него. Отмести маншончето и виж да не капе и от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Ремъка не е задължително да е омазан ако пуска семеринг на някой от валовете! Трябва яко да хвърля масло, че да се омаже ремъка. Огледай хубаво. Измий мизерията с обезмаслител, подсуши, покарай малко и то ще си покаже от къде пуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Дам смених гарнитурата на капака на клапаните , и продължава да го губи взех и външен семеринг за разпределителния вал . Тея дни ще го сменя и него заедно с ремъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Някой път и с гумена гарнитура не минава номера, ако е изкривен капака. Семеринга се предполага, че е качествен и с посока !? Огледай и вала за следа (косъм,задрало,канал) от старият семеринг. Ако има такава го почисти и ако не е само повърхностно наслояване мини на една идея по-тесен или по-широк уплътнител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 На капака на клапаните има отдушник, който влиза в гофрирания маркуч на дросела. При Б4 май имаше и един клапан "гъба". Та като свалиш капака, измий с бензин отдушника. Вътре има нещо като намачкана тел и събира всички мизерии. Особено ако караш на газ става чудно - пълни се с една гняс от кондензирали водни и маслени пари. Ако е запушен се получава налягане под капака и си търси от къде да избие навън. Нека колегите да кажат за клапана "гъба", защото може и той да прави магарии. Аз не знам каква му е точно функцията. При А6 липсва фабрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване