HEPBAKA Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Здравейте колеги,Карам А4 Б5 1.8ТQ.Гумите са чисто нови Uniroyal Rainsport 3 карам ги от 3 дни, произведени 10та седмица на тази година.Дисковете от зад са ATE PowerDisk + ATE накладки.От пред дисковете и накладките са неизвестни, но накладки има.Колата изобщо не спира както според мен трябва.Преди седмица-две ми се беше скапал датчик на АБС-а та той беше спрял да работи.Колата спираше в пъти по-добре със стари зимни гуми. Прави впечатление, че задните колела блокират много преди предните да достигнат максимума на сцепление и да блокират също - демек отзад спира много повече.Предполагам, че поради този факт, като тръгна да спирам рязко АБС-а почва да рита, а колата не спира.Сравнявам с няколко други коли, които са подобни килограми, но спират значително по-добре.Едното е А4 Б6 - гуми на 4 сезона - спира много по-добре.Другото е А8 Д3 - гуми на 3 сезона - спира много по-добре, а тежи 500кг повечеТретото БМВ 320д - гуми 2007ма година - спира доста по-добре.Четвъртото - дъртото ми пежо 106GTI, в него се чувствам като в болид от към спирачки.Имате ли някакви съвети от къде може да идва тази драматична разлика в спирачното усилие отпред спрямо отзад?Единственото което на мен ми идва на акъла е разликата между предни и задни накладки и дискове да е толкова голяма?! Или пък АБС-а модулът нещо да не се справя?Окачването ми е пружини от 1БА, амортесьори от 1БЕ. Доста хлътва предницата при спиране, ама чак пък толкова задницата да олеква, че да губи толкова много сцепление и да бие АБС-а ... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Като идеш на ГТП на валците ще ти се изясни къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Изпечени или много гадни накладки отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Хм, аз имам обратния проблем - много спира отпред, малко отзад - затова сменям задните дискове и накладки.Предните ти накладки или са изпечени, или просто са калпави...ако дисковете ти са читави, може да минеш само с хубави накладки - аз бих сложил АТЕ след като задните ти са такива и спират много добре. Други яко спиращи накладки са Akebono, Ferodo Premier. Ако обаче и дисковете ти са за смяна, според мен за да имаш балансирани спирачки трябва да сложиш и дискове и накладки АТЕ - като задните ти, за да не се получава дисбаланс в спирачките на предна и задна ос. Редактирано 11 Април 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Май май така ще стане. Ще взема вторник едни дискове с накладки и ще видим как е. Дано се оправи че така съм като влакова композиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 С тия стари дискове и накладки отпред предполагам от тях идва проблема. Като ще сменяш отпред се замисли и за една пълня смяна на спирачната течност ако не си го правил скоро. Това е доста пренебрегвана процедура а е много важна. Огледай си и спирачните маркучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Значи не се научи... купуваш си кооперация.. после протиер за тази кооперация и тогава ще спираш как ти искаш... П.с. казах ти купи си помпа от С4 и ще ти е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Чисто новите гуми също са фактор, някъде по ръководствата май имаше предупреждение първите 400-500км да се внимава. Това обаче едва ли води до разликата между предни и задни, т.е. горните неща си важат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Направете профилактика на всички апарати, сменете спир. течност и след това ще изчезнат темите за лоши спирачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Не се карайте де, ще взема тази-идната седмица АТЕ power disk и за от пред, заедно със съответните накладки и ще видим как е.Спирачната течност е сменена, маркучите също са нови. Като сложа дисковете и ги напасна с накладките, ще видя има ли нужда от по-голяма помпа или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Направи профилактика на самите апарати преди смяната на дисковете и пиши отновоПредполагам , че ще се откажеш от нови дискове за моментаСлед това ще се завърши и с нови дисковеПреди време имах идея за EBC, но от пускането на темата до момента се появиха отзиви- отрицателни и се отказахATE не е лош вариант, а в комбинация с хубави накладки ще е перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Можеш ли да опишеш какво имаш предвид под профилактика на апаратите.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Ами едно разглобяване, почистване, нови уплътнители и маншончета, нова течност, и си профилактиран! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Малко ъпдейт. Сложих ате отпред, както и отзад. Дисковете са power disk, както и уж накладките са power серия. Колата пак не спираше, дори след 500км градско разработване. Ходих при buzzi, след чиято намеса имаше подобрение, ама леко. Кара колата на валяци от гтп пункт и все не ми/ни допадаше резултата.Прибрах се овесил нос че тая кола няма да спира и тва си е.След 6 часа се качих по работа и О, ЧУДО тоя кенеф започна да спира както трябва. Сетих се, че след всичките тея тестове по пътя и на валяци явно сме загрели бая спирачките и като изстинаха нещата си дойдоха на мястото.Благодаря на Пепи(buzzi) за това, че накара тая кола пак да ме кефи, че ме беше изнервила БАЯ с тва поведение на влакова композиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Можеш ли да споделиш повече подробности, какво точно е направил колегата buzzi? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 6 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Според мен обезвъздуши системата коректно с една джаджа в която имаше спирачна течност под налягане, но дали съм разбрал правилно той да каже. Аз съм технически полу-грамотен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Не точно,системата не е отваряна за да обезвъздушавам,по скоро поизлъгах помпата да дава желаното услие за спиране,после позагряхме дисковете до около 200 гр предни и 120 задни и нещата си дойдоха на мястото след като изтинаха.С годините помпата и апаратите започват да стискат различно поради много фяктори. Целта е едни също нялягане от помпата до всеки апарат на преден и заден мост.Не случайно в общия случай накладките се износват неравномерно или на едното колело повече а на другото по малко,от там и различното затопляне при спиране.В случая постигнахме 3% разлика в колелата заден мост и 11% на преден.Сега разликата е още по малка.На зяден мост 3000 нютона ,преден 4500 нютона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване