Jump to content

Мнение за Ауди 2.5 155к.с мултитроник


Recommended Posts

Здравейте , не съм си търсил нова кола, но имам един приятел от един сервиз му докараха едно ауди с лек удар  в бронята и калника които ще ми стуват да ги оправя 200лв , цената на колата е 5 300лв. Колата е 2003г. кожен салон , парктроници отпред отзад , климатроник , работеща навигация , телефон и т.н. Колата е внос от Германия за мое чудо отдоло няма изгнило. След диагностика всичко е нормално. Направи ми впечатление че някой се е грижел за колата има спортни дискове. Моя приятел каза че си струва. Чета проблем обаче със тези скоростни кутий. Искам няколко мнения за колата като модификация и цена!!! Благодаря Ви!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах колата нормално се сменят предавките няма никакви признаци на проблем... Незнам нещо ми влезе в акъла... Някой с такова возило да коментира ще е добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е на късмет с тази комбинация.След евентуална покупка те очаква пълно обслужване-смяна филтри-въздушен,купе,горивен,масло двигател,масло скорости,всички ролки по ангренаж с ремъци и обтегачи,пистови ремъци с ролки и обтегачи+ремък климатик,евентуално антифриз,задължително водна помпа и термостат.Евентуално обслужване на стартер,динамо и нов акумолатор за безпроблемно палене.При такова обслужване е хубаво да се сменят и гарнитурите по двигател и маслени капаци на главите.При смяна на масло скорости,задължително гарнитура и маслен филтър.При такова обслужване първоначалната инвестиция е около 2000 с труда,с хубави части.Прехвърляне,задтраховки и регистрация около 500 лв.Иначе колата е приятна за каране,но подръжката е скъпичка.Разход гориво около 10.5-12 градско,7.5-8.5 извън града.Евентуални проблеми с валове и кобилички не са изключени,както ГНП и турбина.Абе всичко е на късмет.Колата ще ти стъпи до към 10к за отрицателно време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То предавки тая кутия няма в смисъла, какъвто се влага на стандартния тип скорости (било то ръчни или автоматични) :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако всичко е сменено наистина,и ако е с читави части,поставени качествено няма какво да те притеснява много.Ще спестиш едни 2к които ще дадеш за евентуални последващи ремонти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях така.Хареса ми и си я купих.Каквото имаше за правене го оправих и сега си я карам с кеф.Така,че ако те радва много я купувай а пък каквото стане впоследствие,но имай предвид,че като влезеш в сервиз много рядко се излиза с ремонт под 500 лева.За съжаление това е грозната истина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същата кола но 2002 оборудването ми е същото. И аз като тебе преди да я взема се чудих доста време разпитвах по форуми и т.н. но ми харесваше и се риших да я взема . Взех я за около 5 200-300 влязох в сервиз смених масла и филтри ии колата ми излезе 6 300. До сега не съм имал проблеми и само съм сменявал масла и филтри като скоро ще сменям ролки и ремъци ии общо взето не съм имал никакви проблеми досега. Ако и твоята е читава няма да имаш проблеми но трябва да знаеш че тези коли са капризни и трябва да сменяваш масло филтри.... когато стигнеш до определените за използване километри защото така се чупят много лесно. Имам в предвид че българския манталитет е такъв - нищо няма да й стане ако покарам с това масло още 3-4 хиляди км.

Но за мен това е причината да говорят за този модел че не струва - просто защото не е поддържана както трябва .

Но все пак знаеш кола и жена са на късмет :D

Тъй като знам че хората от моите обяснения много малко разбират (зле съм в тази област :D ) искам да кажа ако те кефи колата и смятяш че е читава я взимай .

А и да ти кажа че навигацията и да ти работи то за бг няма карти (така ми казаха едни хора от моя град . Ако някой знае от къде може да се намери карта ще съм му благодарен да сподели с мен :D ) ако имаш накакви други въпроси питай :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Малко щи обърна кантара на другата страна,ама само се замисли ,защо едно 1.9 голо на пушка без екстри е по скъпо от фул екстри 2.5?Не казвам,че не се чуои,ама има в пъти повече писано за 2.5 проблем от 1.9.Малко на спам ще кажете,че го ударих,ама ония ден един приятел с а4 б5 фейс,пали тръгва и чупи некви кобилици.........въже до сервиза 1300 за ремонт,и директно отиде в моргата.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би заради лошата репутация :)

Но аз пак казвам имам колата и съм много доволен. Имам я от 2013 за 1 година изминавам 30-40 хил. километра и не ми е правила тези пржблеми от които всички ги е страх т.е. двигател и скоростна кутия. Пак казвам според мен тези проблеми идват от лоша поддръжка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошата репутация върви ръка за ръка с лоша или НИКАКВА поддръжка...

Колите са с проблемно мазане...еми сменяйте  маслата на 10 000 не на 30 000  :stupid:

Щото масово все повече хора ме питат дали могат да карат по 30к???

Ами то може и без масло ама не е хубаво..

Всички тия проблеми с валове и кобилици идат от коФти мазане.... естествено колата има и други сериозно драми

които нямат общо с маслото но това се дължи на факта че те просто са масово милионери....

 

П.с Все пак имам доста клиенти с 2.5 които лично наблюдавам и не мога да кажа че всяка която е с тоя мотор е леш!

За мен всичко е въпрос на поддръжка то и с хората е така...

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора подържайте колите си и ги обслужвайте навреме и няма да берете грижи.Болшинството от хората в България вкарват колите си в сервиз когато настъпи проблема,а много малко преди това.Тези сервизи не са само за извършване на ремонти,а и за една друга манипулация наречена ПРОФИЛАКТИКА :) Отделят се едни 1000-1500 лв. годишно,вкарва се колата,проверяват се възловите генерати,и колата от скапан "душегуб" се превръща в прекрасен автомобил :) А да не говорим,че много хора думите "добавка за дизелово гориво" ги използват само в речника си,а като отидат да зареждат колите си на бензиностанцията им се свидят едни 20-30 лева за да си я закупят.Не нападам никого,просто споделям мнение по въпроса и проявявам разбиране,защото все пак доходите ни в България са много ниски спрямо стандарта в който живеем,но нека и все пак те да бъдат съобразени и с автомобила който искаме да шофираме.Едно е да купиш автомобил за 5-6к,това вече почти всеки може да го направи,а друго е да се подържа.Точно там трябва са се направи ясната преценка,дали тази кола е за нас или не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имах трима приятели които реваха от тоя мотор. Единия беше като часовникар, не жалише пари. Другите двама бяха по-мърляви от към поддръжка и не им пречеше, че колите им имат някой лек косур. След няколко години стопанисване на колите резултата е че единия не иска да чуе за ауди, а другите двама са пак с аудита но малкия дизел, а другия с бензинка. Сега имам братовчед с такова ауди. Още не е заревал(от дркември 2014), харесва си му колата, но аз като се качих веднага открих работи които не ми харесват, дразнят ме и ако беше моя щях да ги отстраня. Та както казват нещата опират до поддръжка, тип на човека и голяма доза късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, проблема с мазането, който спомената колегата Misho 82, не е само от некачествено масло или ненавременната му смяна :) Просто конструктивен недостатък (малко излагация от страна на Ауди), който е в сила най-вече за първите мотори. Както и друг път съм казвал - това е кола за отявлени фенове и мазохисти :D (в това число съм и аз)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мазането е ясно, а профилактиката няма как да е решението, как да разбера кога ще роди автомата? Повечето неща ако трябва да се проверят ще струва повече отколкото да си платиш като се счупи нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с поддържането и аз съм на принципа по - добре рано. И да няма явно изразен проблем няма случей да е вкараш и нещо да не е тръгнало все пак е стара кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е че всичко е тръгнало, да не сменяш сегменти понеже компресията не е като от завода? Или да не правиш автомат понеже не превключва акто нов? Повечето агрегати са експлатирани и изтормозени, но не са скучпени и реално не можеш нищо да направиш. Затова старите коли са на такива цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така ама на единия от познатите ми колата мъркаше, нямаше тресене, виене, чукане... След два дена ми сервира, че не искала да запали. Закарал я в сервиз и след разкостването му сервирали цена за валовете и карантии покрай тях. Колата отиде за части. Другия па беше с куатро... пукна се да прави ремонти разни(умни дюзи и подобни глупости) само дето до основен не стигна. Продаде я за 2500лв и стана бмв фен :D Колеги разправят, че уж мотора дето е 180 коня бил подобрен до някаква степен, но аз лично не бих рискувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление е така колеги,за доста неща са прави,но да не забравяме все пак,че това са стари автомобили на много километри.Риска с проблеми го има с всеки автомобил,а че двигатела и като цяло автомобила е много капризен спор няма.Аз съм с такъв автомобил и мога да потвърдя това на 100%.Голям кеф ми е да го карам и се опитвам да сервизирам нещата още преди да са стигнали до краен предел,но все пак да не забравяме,че е кола,машина и която и да е може да сдаде багажа по всяко едно време :) Имам познат на който му смениха двигатела гаранционно,колата е така известната и нечупеща се Тойота Авенсис,закупена чисто новичка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм го преди в темите за душегуба,но ще се повторя пак.Винаги има хора"Ентусиасти" на които почти всички колеги във форума казват че този мотор на Ауди не става и е с един куп проблеми и че ще се наливат само излишни пари за ремонти,но все се намират хора,бъдещи колеги които искат да се набутват.Не мога да си обясня разсъжденията и философията на българина,защо иска да си троши главата когато ако вземе съвет или послуша препатилите с тези мотори за какво иде реч,няма да се жалват после.Аз също имам двама приятели със тези мотори единият вече не издържа с постоянните проблеми и го бартероса с доплащане за бензиново БМВ,на другия авер досега му е стъпала в рамките на 3 години откакто я има близо 12000 лв.В заклячение на темата искам да кажа че аз никога не бих си купил душегуб,това е една бездънна яма за наливане на пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че моето 1.8т е стъпило за 1 година на 10000. За 3 години и аз ще съм на толко сигурно. Вие искате по тия коли само масло и филтри ли, те са на по 15 години :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моето струва 300лв за 3години точно, като не казвам, че това е ултимативната кола, просто така се е улучило. Въпроса е че каквато и модификация да вземеш си поемаш риска и факта, че не можеш да превантираш големите изваждания в сервиза като ти свърши късмета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...