Stoimencho Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Здравейте , не съм си търсил нова кола, но имам един приятел от един сервиз му докараха едно ауди с лек удар в бронята и калника които ще ми стуват да ги оправя 200лв , цената на колата е 5 300лв. Колата е 2003г. кожен салон , парктроници отпред отзад , климатроник , работеща навигация , телефон и т.н. Колата е внос от Германия за мое чудо отдоло няма изгнило. След диагностика всичко е нормално. Направи ми впечатление че някой се е грижел за колата има спортни дискове. Моя приятел каза че си струва. Чета проблем обаче със тези скоростни кутий. Искам няколко мнения за колата като модификация и цена!!! Благодаря Ви!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sten Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Доста взривоопасна комбинация. Не си заслужава според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 27 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Днес покарах колата нормално се сменят предавките няма никакви признаци на проблем... Незнам нещо ми влезе в акъла... Някой с такова возило да коментира ще е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Всичко е на късмет с тази комбинация.След евентуална покупка те очаква пълно обслужване-смяна филтри-въздушен,купе,горивен,масло двигател,масло скорости,всички ролки по ангренаж с ремъци и обтегачи,пистови ремъци с ролки и обтегачи+ремък климатик,евентуално антифриз,задължително водна помпа и термостат.Евентуално обслужване на стартер,динамо и нов акумолатор за безпроблемно палене.При такова обслужване е хубаво да се сменят и гарнитурите по двигател и маслени капаци на главите.При смяна на масло скорости,задължително гарнитура и маслен филтър.При такова обслужване първоначалната инвестиция е около 2000 с труда,с хубави части.Прехвърляне,задтраховки и регистрация около 500 лв.Иначе колата е приятна за каране,но подръжката е скъпичка.Разход гориво около 10.5-12 градско,7.5-8.5 извън града.Евентуални проблеми с валове и кобилички не са изключени,както ГНП и турбина.Абе всичко е на късмет.Колата ще ти стъпи до към 10к за отрицателно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 То предавки тая кутия няма в смисъла, какъвто се влага на стандартния тип скорости (било то ръчни или автоматични) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 27 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Така е всичко е късмет. Иначе колата е обслужена масла, филтри, ремаци, ролки, с нов радиатор е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Ами ако всичко е сменено наистина,и ако е с читави части,поставени качествено няма какво да те притеснява много.Ще спестиш едни 2к които ще дадеш за евентуални последващи ремонти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 27 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Незнам защо на вскъде пише за ремонти и нещо, но тази кола някак ми хвана окото. Ще помислим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 И аз бях така.Хареса ми и си я купих.Каквото имаше за правене го оправих и сега си я карам с кеф.Така,че ако те радва много я купувай а пък каквото стане впоследствие,но имай предвид,че като влезеш в сервиз много рядко се излиза с ремонт под 500 лева.За съжаление това е грозната истина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vFuyDs Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Аз имам същата кола но 2002 оборудването ми е същото. И аз като тебе преди да я взема се чудих доста време разпитвах по форуми и т.н. но ми харесваше и се риших да я взема . Взех я за около 5 200-300 влязох в сервиз смених масла и филтри ии колата ми излезе 6 300. До сега не съм имал проблеми и само съм сменявал масла и филтри като скоро ще сменям ролки и ремъци ии общо взето не съм имал никакви проблеми досега. Ако и твоята е читава няма да имаш проблеми но трябва да знаеш че тези коли са капризни и трябва да сменяваш масло филтри.... когато стигнеш до определените за използване километри защото така се чупят много лесно. Имам в предвид че българския манталитет е такъв - нищо няма да й стане ако покарам с това масло още 3-4 хиляди км. Но за мен това е причината да говорят за този модел че не струва - просто защото не е поддържана както трябва . Но все пак знаеш кола и жена са на късмет Тъй като знам че хората от моите обяснения много малко разбират (зле съм в тази област ) искам да кажа ако те кефи колата и смятяш че е читава я взимай . А и да ти кажа че навигацията и да ти работи то за бг няма карти (така ми казаха едни хора от моя град . Ако някой знае от къде може да се намери карта ще съм му благодарен да сподели с мен ) ако имаш накакви други въпроси питай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 27 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Радвам се че има хора с добри впечатления..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 (Редактирано) Малко щи обърна кантара на другата страна,ама само се замисли ,защо едно 1.9 голо на пушка без екстри е по скъпо от фул екстри 2.5?Не казвам,че не се чуои,ама има в пъти повече писано за 2.5 проблем от 1.9.Малко на спам ще кажете,че го ударих,ама ония ден един приятел с а4 б5 фейс,пали тръгва и чупи некви кобилици.........въже до сервиза 1300 за ремонт,и директно отиде в моргата. Редактирано 28 Април 2015 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vFuyDs Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Може би заради лошата репутация Но аз пак казвам имам колата и съм много доволен. Имам я от 2013 за 1 година изминавам 30-40 хил. километра и не ми е правила тези пржблеми от които всички ги е страх т.е. двигател и скоростна кутия. Пак казвам според мен тези проблеми идват от лоша поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 (Редактирано) Лошата репутация върви ръка за ръка с лоша или НИКАКВА поддръжка...Колите са с проблемно мазане...еми сменяйте маслата на 10 000 не на 30 000 Щото масово все повече хора ме питат дали могат да карат по 30к???Ами то може и без масло ама не е хубаво..Всички тия проблеми с валове и кобилици идат от коФти мазане.... естествено колата има и други сериозно драмикоито нямат общо с маслото но това се дължи на факта че те просто са масово милионери.... П.с Все пак имам доста клиенти с 2.5 които лично наблюдавам и не мога да кажа че всяка която е с тоя мотор е леш!За мен всичко е въпрос на поддръжка то и с хората е така... Редактирано 28 Април 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Хора подържайте колите си и ги обслужвайте навреме и няма да берете грижи.Болшинството от хората в България вкарват колите си в сервиз когато настъпи проблема,а много малко преди това.Тези сервизи не са само за извършване на ремонти,а и за една друга манипулация наречена ПРОФИЛАКТИКА Отделят се едни 1000-1500 лв. годишно,вкарва се колата,проверяват се възловите генерати,и колата от скапан "душегуб" се превръща в прекрасен автомобил А да не говорим,че много хора думите "добавка за дизелово гориво" ги използват само в речника си,а като отидат да зареждат колите си на бензиностанцията им се свидят едни 20-30 лева за да си я закупят.Не нападам никого,просто споделям мнение по въпроса и проявявам разбиране,защото все пак доходите ни в България са много ниски спрямо стандарта в който живеем,но нека и все пак те да бъдат съобразени и с автомобила който искаме да шофираме.Едно е да купиш автомобил за 5-6к,това вече почти всеки може да го направи,а друго е да се подържа.Точно там трябва са се направи ясната преценка,дали тази кола е за нас или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Абе имах трима приятели които реваха от тоя мотор. Единия беше като часовникар, не жалише пари. Другите двама бяха по-мърляви от към поддръжка и не им пречеше, че колите им имат някой лек косур. След няколко години стопанисване на колите резултата е че единия не иска да чуе за ауди, а другите двама са пак с аудита но малкия дизел, а другия с бензинка. Сега имам братовчед с такова ауди. Още не е заревал(от дркември 2014), харесва си му колата, но аз като се качих веднага открих работи които не ми харесват, дразнят ме и ако беше моя щях да ги отстраня. Та както казват нещата опират до поддръжка, тип на човека и голяма доза късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Е, проблема с мазането, който спомената колегата Misho 82, не е само от некачествено масло или ненавременната му смяна Просто конструктивен недостатък (малко излагация от страна на Ауди), който е в сила най-вече за първите мотори. Както и друг път съм казвал - това е кола за отявлени фенове и мазохисти (в това число съм и аз) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За мазането е ясно, а профилактиката няма как да е решението, как да разбера кога ще роди автомата? Повечето неща ако трябва да се проверят ще струва повече отколкото да си платиш като се счупи нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoimencho Публикувано 28 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Съгласен съм с поддържането и аз съм на принципа по - добре рано. И да няма явно изразен проблем няма случей да е вкараш и нещо да не е тръгнало все пак е стара кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Точно това е че всичко е тръгнало, да не сменяш сегменти понеже компресията не е като от завода? Или да не правиш автомат понеже не превключва акто нов? Повечето агрегати са експлатирани и изтормозени, но не са скучпени и реално не можеш нищо да направиш. Затова старите коли са на такива цени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 То така ама на единия от познатите ми колата мъркаше, нямаше тресене, виене, чукане... След два дена ми сервира, че не искала да запали. Закарал я в сервиз и след разкостването му сервирали цена за валовете и карантии покрай тях. Колата отиде за части. Другия па беше с куатро... пукна се да прави ремонти разни(умни дюзи и подобни глупости) само дето до основен не стигна. Продаде я за 2500лв и стана бмв фен Колеги разправят, че уж мотора дето е 180 коня бил подобрен до някаква степен, но аз лично не бих рискувал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За съжаление е така колеги,за доста неща са прави,но да не забравяме все пак,че това са стари автомобили на много километри.Риска с проблеми го има с всеки автомобил,а че двигатела и като цяло автомобила е много капризен спор няма.Аз съм с такъв автомобил и мога да потвърдя това на 100%.Голям кеф ми е да го карам и се опитвам да сервизирам нещата още преди да са стигнали до краен предел,но все пак да не забравяме,че е кола,машина и която и да е може да сдаде багажа по всяко едно време Имам познат на който му смениха двигатела гаранционно,колата е така известната и нечупеща се Тойота Авенсис,закупена чисто новичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Казвал съм го преди в темите за душегуба,но ще се повторя пак.Винаги има хора"Ентусиасти" на които почти всички колеги във форума казват че този мотор на Ауди не става и е с един куп проблеми и че ще се наливат само излишни пари за ремонти,но все се намират хора,бъдещи колеги които искат да се набутват.Не мога да си обясня разсъжденията и философията на българина,защо иска да си троши главата когато ако вземе съвет или послуша препатилите с тези мотори за какво иде реч,няма да се жалват после.Аз също имам двама приятели със тези мотори единият вече не издържа с постоянните проблеми и го бартероса с доплащане за бензиново БМВ,на другия авер досега му е стъпала в рамките на 3 години откакто я има близо 12000 лв.В заклячение на темата искам да кажа че аз никога не бих си купил душегуб,това е една бездънна яма за наливане на пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Че моето 1.8т е стъпило за 1 година на 10000. За 3 години и аз ще съм на толко сигурно. Вие искате по тия коли само масло и филтри ли, те са на по 15 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 А моето струва 300лв за 3години точно, като не казвам, че това е ултимативната кола, просто така се е улучило. Въпроса е че каквато и модификация да вземеш си поемаш риска и факта, че не можеш да превантираш големите изваждания в сервиза като ти свърши късмета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts