Jump to content

Покупка Audi A4 б7


Recommended Posts

Здравейте.Искам да си сменя голфа с нещо по-добро та се спрях на А4 2005-2007 б7 мисля,че е :blush:.Никой от моите познати не може да ми даде адекватен съвет,а само ме разубеждават да не си вземам ауди било много скъпо за подръжка,чупи се и т.н.Та се обръщам към вас за съвет.Човека,който ми ремонтира голфа каза,в никой случай да не е 2 тди,най-добре да е с като моя двигател 1,9 дизел.Четох из форума и мисля,че е бил прав,само дето искам колата да върви малко повече като ускорение инъче  над 150 не съм вдигала.Карам градско,но не много сравнително близко работя ама винаги в задръстване 2-3км за 30-40 мин., а извънградско само почивните  дни.15-17хил. км максимум.Затова от изчетеното тук и това което искам мисля,че бензин с турбо или 3 тди е моята кола.3 тди толкова ли е скъпа за подръжка ? важно е все пак е кола на 10 години,но за сега толкова мога да си позволя сама си я купувам 13000лв ми е тавана.Като конкретна обява какво мислите за това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417447857564773&slink=9ho8xcили това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419102501723008&slink=9ho8xc :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8T e доказания мотор, 2Т някой от колегите да каже, 2 без турбо е маслояд, 3ТДИ новия душегуб. Като цяло ауди ще ти стъпи двойно по- скъпо като цена подръжка ако не е проблем давай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3ТДИ новия душегуб. Като цяло ауди ще ти стъпи двойно по- скъпо като цена подръжка

 

За 2Т колегата Райно сподели не веднъж,че е добре да си купуваш повечко масло.

3 ТДИ едва ли е новият душегуб - всяка една кола с голям пробег и лоша поддръжка е ДУШЕГУБ,дори и най-доказаната модификация.

А защо ще е двойна поддръжката - 1,9тди в Ауди събира повече масло от 1,9тди във VW или щото при едните мотора е надлъжно,а при другите напречно.Кажи за поддръжката,много ти се моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 13 000лв най-добре търси някое запазено 1.9TDI ....проблема е обаче,че са си рядкост при B7, няма да е лошо и А3 от същите години да гледаш. 

 

 

А конкретните обяви стоят от поне половин година и само им пада цената и пак си стоят....бегло се сещам за седана 2.0Т, че бил некадърно пребоядисан и все пак, ако имаш някой който разбира е хубаво да се погледне. (с два комплекта гуми е + резервна предна броня) ;)

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все пак не бих изключил тотално 2.0 TDI от уравнението, стига да е добре гледана, разбира се, лично мнение, не ангажирам с него ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Искам да си сменя голфа с нещо по-добро ..........само дето искам колата да върви малко повече като ускорение инъче  над 150 не съм вдигала.Карам градско,но не много сравнително близко работя ама винаги в задръстване 2-3км за 30-40 мин., а извънградско само почивните  дни.15-17хил. км максимум.Затова от изчетеното тук и това което искам мисля,че бензин с турбо или 3 тди е моята кола.3 тди толкова ли е скъпа за подръжка ? .................... толкова мога да си позволя сама си я купувам 13000лв ми е тавана......................

Да А4В7 е по-добро от голфа ,само че като гледам заданието ,ми се струва ,че трябва да си изясниш конкретните нужди и от там да определиш приоритетите при избор на автомобил , а не просто да се водиш от  подхода .......имам едни 13 хил. за харчене какъв е максимума кола , който може да се купи с тях .Примерно  тея 2-3 км. градско в задръстване е възможно най-неоптималния режим на каране , при който ти е излишно всякакво по-добро ускорение ,а е достатъчно просто движение и дори и 500 коня кола да караш в този режим е все тая ,само дето набутката е по-голяма .Включително като годишен пробег  ако си ги сметнеш точно , едва ли я докарваш и до 15 хил.км. ,тъй  като простата сметка  показва ,че на месец за работа ти са до 150 км. , а в почивните дни едва ли редовно правиш 1000 + км .Карането извън града   , в почивните дни ,което ме съмнява да е по 1000 км + и при положение ,че не си любител на високите скорости ,не знам доколко оправдава годишните разходи за данъци ,застраховки ,консумативи ,гориво ,евентуални ремонти по А4 с 2.0Т или 3.0 ТДИ  . Според мен далеч по-добра работа в ежедневието ще ти върши по-малък сравнително нов автомобил , нещо от сорта на  ФВ Поло , Тойота Ярис , Хонда Джаз  ,Фиеста и т.н. с двигател около 74 Кв защо не и  Приус или Инсайт   .

Да не останеш с впечатление ,че правя чужда сметка , това всичко е единствено разсъждения от практична гледна точка ,с които не искам да ти се натрапвам , а само да съм полезен . Другата гледна точка е кеф цена няма , един път се живее и т.н. радости от живота , и тогава разума отстъпва и няма значение , въпреки ,че често се стига до ситуацията на гол тумбак чифте пищови характерна за  булгар юнака :hilezh:   .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата горе правилно ти е казал,че кефа цена няма.Аудито е перфектен автомобил и няма да сгрешиш.Наистина заради горенето на масло аз ,говоря от моя гледна точка не бих вземал 2т.Коли много,важното е да не бързаш и да имаш човек грамотен майстор и той да я види колкото може по-обстойно.Дори ако имаш познат с такъв автомобил и знаеш как го подържа и го продава го вземи от него.Говорим за подръжка- масла качествени и на време ,филтри и всичко както си трябва.Не говоря за такива дето е налепил фолио карбон по цялата кола или е сложил ебаси яката музика.Пък свят широк отиваш на вън харесваш и купуваш.Макар,че и там взеха да правят простотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...точно пък горенето на масло е нищо работа с която се свиква и толкова (30лв отгоре) , а да не говорим за предимствата на този мотор, но хайде няма да говорим....всеки ценител или запознат знае,че по-удачен избор за B7 от 2.0Т няма.... но тук филма е друг....търси се Audi за ЖЕНА до 13 000лв за къси разстояния в трафик и за спокойно извънградско.

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 13 000лв най-добре търси някое запазено 1.9TDI ....проблема е обаче,че са си рядкост при B7, няма да е лошо и А3 от същите години да гледаш. 

 

 

А конкретните обяви стоят от поне половин година и само им пада цената и пак си стоят....бегло се сещам за седана 2.0Т, че бил некадърно пребоядисан и все пак, ако имаш някой който разбира е хубаво да се погледне. (с два комплекта гуми е + резервна предна броня) ;)

Kолега, некадърно пребоядисана може да е, ама твоята B7-ца ...това е старата тема  - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=170848 

би ли посочил моля те къде е писано, че е некадърно пребоядисана? Точно заради такива като тебе смятам при следващия ъпдейт да махна уточнението, че е цялостно пребоядисана. Ако някой се интересува мога да предоставя инфо за сервиза, където съм я пребоядисал...боята и лака са на популярна марка, но подробна информация само на лично съобщение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се пънеш да обясняваш? Форумните експерти /по снимка/ са казАли че е некадърно. А и кой си боядисва колата освен след челен удар с над 100. :wall:

Аз съм във форума от 2005. Никога до сега нивото на лаладжиите, не е достигало такова критично ниво, както е в последните 1-2-3 години.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...3ТДИ новия душегуб...

Таква глупост сам човек не може да измисли. Сигурно сте отряд умници, най-силни и храбри.  :wall:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, некадърно пребоядисана може да е, ама твоята B7-ца ...това е старата тема  - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=170848 

би ли посочил моля те къде е писано, че е некадърно пребоядисана? Точно заради такива като тебе смятам при следващия ъпдейт да махна уточнението, че е цялостно пребоядисана. Ако някой се интересува мога да предоставя инфо за сервиза, където съм я пребоядисал...боята и лака са на популярна марка, но подробна информация само на лично съобщение. 

Извинявам се колега, изказах се неподготвен....просто нещо ми изкочи,че е коментирано и по инерция, иначе ми харесва и мисля че си струва парите. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таква глупост сам човек не може да измисли. Сигурно сте отряд умници, най-силни и храбри.  :wall:

супер мотор е! нищо не се чупи! взимайте смело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че тук във форума се продава б7 с 1.9  - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=169123 Само не разбрах седан ли държиш да е, защото тази е комби.

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам наблюдение върху 3 бр. Б7 2 т. Голям мит е с тва горене на масло ша знаете..

+1

Аз също покрай познати с 2.0T и 3.0TDI мотори-не са ги спрели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове кво се чудите. Всичко зависи от конкретната кола. Читава кола 2д,2т 3д и тн, няма да има проблеми. Ако е милионик и 1.9афн да е, ще ражда

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината Райно веднъж спомена, че двигателя на моята кола не е този, който харчи масло...оттам останах с впечатлението, че вероятно маслояда е 2.0Т при B8. Не знам дали е точно така, надявам се някой по-запознат да хвърли светлина и да се изясни въпроса.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При първото поколение 2.0 Т на В7 ЕА113 200/220 к.с разхода на масло реално не е проблем и се движи в рамките на 1-2 л. или по-малко и се случва не на всички  и то след 150-200 хил.км. без да  е съпроводен с пушеци и черни тръби .Проблема е с  второто поколение на 2.0 Т , за А4 от В8 наименувано ЕА888  в годините до 2010 монтирано и  на други модели и не се наблюдава при всички коли в най-тежка степен ,като най-големите дертове са разход на масло до  1л.  на 1000 км.,като  за част от това  съм го чел в постове на  колегата ВЕСКО , който се занимаваше в някаква сервизна дейност на ваг,а отделно съм чел отзиви в чуждестранни англо и немскоезични форуми ,където покарват и нови коли хората .Проблема е ,че ВАГ се правят на луди понеже влиза в нормата на посоченото в книжката и не искат да го правят по гаранция . Оправя се при някои коли със смяна на бутала и сегменти ,при други с нов блок  ,за клиента кой как го прекарат според политиката на дилъра .На никой не е приятно естествено на нова кола за около 100 хил.лв. да налива масло като изоглавен или да плаща луди пари за ремонти на мотор . Аз мога да кажа от да кажем първа ръка впечатления на служебни коли купувани от чисто нови ,че 170 к.с. версията ,която се монтира главно в  А6 текат на лейки от чисто нови ,докато 200 к.с. варианта на А4 няма такива дертове .Като цяло вероятно става въпрос за някакви дефектни партиди ,както да речем се случва проблема с главите при част от моторите 2.0ТДИ ,само че тук от ВАГ се правят на луди и не щат да сменят нищо щото им излиза дебело и не си го признават като проблем .

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б8 разхода на масло е по-интересен, както спомена по горе около 7-800 гр на 1000 :)

 

А колегата по горе е написал "и се движи в рамките на 1-2 л. или по-малко", което не означава автоматично че колата ще ти изхарчи 2 литра за 10к примерно.

 

Ако се търси най-сигурен избор, може би 1.8Т. Всъщност 1.9ТДИ на Б7 също не е лош избор, хич даже. Като минус там е по-базовото оборудване и 5 скоростната кутия. Даже май имаше една която се продаваше във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спекулирате малко с тоя разход на масло ,оправя се с нови сигменти (цената им за цилиндър е 145 лева) от Ауди и една гарнитура на главата на стойност със работа 1000-1500 лева.По евтино от цената на дросел и единия колектор което при 3.0 тди си е консуматив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...