Vik0 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Здравейте колеги, вчера ходих при Брезел , че колата ми от няколко дни забива след 2000 оборота направо е като спряла. Направиха й диагностика и установиха , че дебитомера е заминал и казаха, че има проблем в турбото или е зацапана променливата геометрия или актуатор е зацапан или счупен или цялото турбо било заминало , а турбото се чува ... свири си нормално. Странното е и , че като изключа дебитомера колата върви повече , но не както трябва ... повече от 120 км/ч не иска да вдигне едва едва ..... А иначе е с чип + разни други технически настройки и си върви на пушка..... Въпросът ми е , заминало ли ми е турбото? мога ли сам да си сваля турбото и да почистя променлива геометрия, защото гледам много колеги от форума го правят? Мога ли сам да се опитам да раздвижа и изчистя актуатора, защото гледам много колеги го правят? Не съм много бос технически доста работи си правя сам , примерно дюзи дори тествам сам и си сменям , но ТУРБО до сега никога на кола не съм пипал, а тази я карам от 4.5 години и никога до сега не е имала такъв проблем. А също може да ми предложите някакви хора , които могат да направят всичките тези интервенции на добри цени в София, защото във Варна докато живеех съм чувал за цени и са на половина по ниски от София или поне тези хора по София , които знам аз.... Благодаря, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 за чистене ще ти вземат около 200лв поне аз като проверявах преди няколко месеца така бяха цените.Свалих го и си оправих проблема сам с бензин промих всичко и колата отново върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vik0 Публикувано 28 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Някакви подробности около свалянето да ме ориентираш или проблеми , които може да имам по време на свалянето и някакви по специализирани инструменти необходими ли са ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Попринцип няма какво да объркаш.Само трябва да внимаваш да не обърнеш при сглабянето шайбата която държи лопатките и не търкай с шкурки а с някаква четчица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vik0 Публикувано 29 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Оки, добре. Благодаря ти, колега. Надявам се проблема да е зацапване в променливата геометрия и да трябва да се раздвижи актуатора , дано не е заминало турбото или актуатора...... До колкото чета при повечето колеги май проблема е само в почистването и всичко се оправяло .... моля се и при мен да е това!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Вади смело и почиствай! Никой не е бил научен, влез в youtube и разгледай как се почиства. Ако прецениш, че не можеш, тогава потърси специалист! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване