Jump to content

Тракане при празен ход - маховик или не


Sparkx

Recommended Posts

Здравейте,

Изчетох всички подобни теми, но не намерих отговор и затова реших и аз да пусна една. 

Колата е Ауди А3 2007 2.0 TDI - от време на време се чува едно странно тракане при празен ход. Едни майстори казват, че е маховик, други - че не е и затова реших да питам и тук (с малко надежда) преди да се хвърля на скъпи ремонти. Когато взех колата го нямаше и от тогава единствено съм сменил ангренажен ремък. Проблемът е, че се чува на случаен принцип този шум (понякога при студен, понякога при загрял двигател) и не мога да преценя дали ги има или няма симптомите на заминаващ си маховик (от тази тема ).

Освен това логото на Ауди от двигателя ми е паднало и се чудя, дали може някъде да се е заклещило и от там да се чува чаткането? :)

Ще съм благодарен за съвети и ако ми кажете къде мога да отида да го видят добри майстори (в София).

Мерси! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика си заминава колега......след време ще започне да трака повече и при палене ще тресе мотора за 3-4 секунди докато запали....

 

Аз съм на тази тема.....смених маховика преди две седмици като сложих LUK за 800 кинта и познай.......пак се разтрака и сега правя рекламация в магазина и казаха че ще го сменят или върнат парите ама знам ли този дето ще го заменят дали ще е стока.....и сега съм в размисли.

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега временното ти решение е ако имаш DPF да го махнеш защото предполагам че не е в много добро състояние но трябва и софтоерна намеса. Това ще подобри работата на двигателя и тракането е възможно временно да спре. Правил съм го това и подеиства но трябва да знаеш че при всички случай моховика ти заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И DPF-a има каква връзка с потенциално заминалия маховик?  :gruebel:

Ако махне цялата генерация вероятно съвсем ще се изгуби шума от маховика, действително... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ти е запушен много този филтър колата на ниски обороти има леко прекъсване и това веднага се отразява в маховика и претраква. Независимо дали двигателя е загрял или студен. Както казах имах този проблем и с това го реших но при мен тракането беше много незначително и се чуваше съвсем леко само за части от секундата и спираше. Но както казват и другите колеги чували се много това със сигурност означава че маховика си заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако шумът е като този https://drive.google.com/file/d/0B_MIF6gV1ATAdmFQSGE3dTZrVWc/view?pli=1 значи е маховик на 100%.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
На 6.05.2015 г. at 17:37, Sparkx написа:

Здравейте,

Изчетох всички подобни теми, но не намерих отговор и затова реших и аз да пусна една. 

Колата е Ауди А3 2007 2.0 TDI - от време на време се чува едно странно тракане при празен ход. Едни майстори казват, че е маховик, други - че не е и затова реших да питам и тук (с малко надежда) преди да се хвърля на скъпи ремонти. Когато взех колата го нямаше и от тогава единствено съм сменил ангренажен ремък. Проблемът е, че се чува на случаен принцип този шум (понякога при студен, понякога при загрял двигател) и не мога да преценя дали ги има или няма симптомите на заминаващ си маховик (от тази тема ).

Освен това логото на Ауди от двигателя ми е паднало и се чудя, дали може някъде да се е заклещило и от там да се чува чаткането? :)

Ще съм благодарен за съвети и ако ми кажете къде мога да отида да го видят добри майстори (в София).

Мерси! 

При мен шума изчезва почти напълно при натискане на съединителят. Пак ли ше е маховик ??

 

Редактирано от SS_A3
грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно щом при натискане на съединителят изчезва шумът е 100%-ва индикация за маховик. Лошото е , че демпферен ( освена ако не е 1.6 , 102 коня ) и цифрата е големичка. По принцип щом е заминал е и сигурен признак , че колата е над 200 000км. пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Аз не съм толкова сигурен.
http://www.audi-sport.net/xf/threads/a3-1-6-fsi-petrol-2006-dual-or-solid-mass-flywheel.228533/

Преди да си купя колата проучих този въпрос и изглежда че 1.6 и 1.6 fsi имат един и същи съединител с твърд маховик.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...