Jump to content

Мнение за конкретна обява А6 2003


Recommended Posts

Здравейте на всички!

Както всеки новозапален по Ауди и аз изчетох доста във форума и горе долу се запознах със болките на колата, спрял съм се на Ауди А6 C5 Avant 3.0 бензин.
Идната седмица ще ходя да я гледам и евентуално да я купя тъй като не мога да харесам нищо друго за този бюджет което да отговаря на това което предлага точно тази. Ако може да ми дадете някаква информация която би ми била от помощ при огледа на автомобила, най-вече от към мотор, скоростна кутия и разход на гориво дали на газ дали на бензин, защото възнамерявам да поставя газов инжекцион след време. За цени до колкото разбрах от форума 270лв е еко таксата към 220 лв е застраховката около 30 лв са транзитните номера + талоните, за обслужването ходих в един магазин за авточасти където ми правят доста добри отсъпки и цените също не ме стреснаха освен за маслото на скоростната кутия което ми казаха че е 22лв литъра а кутията събирала 9 литра, данъка малко ме стряска също като цена от 360лв за областта в която ще регистрирам колата. Това отваря друга тема тъй като мой познат регистрира Cayenne-a си като товарен с цел да плаща по нисък данък но не знам как. Ако имате идея казвайте че иначе си е цифра :)

 

Ако има някой колега от Плевен който може да я погледне ще съм му много благодарен да каже някакво мнение да не бия път от Бургас за нищо.

 

Благодаря предварително !!!

 

 

Това е колата: http://www.cars.bg/c1076345

Редактирано от Kamaz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро си притеснявай ако роди автомата колко ще ти стъпи защото там се почва от суми с 4 цифри и често първата е > 1 ;) отделно, че маслото на автомата го смени с оригинално все пак това си е деликатен агрегат и тънкажи с обслужването мисля са излишни. Относно мотора ако мислиш за вдигане на мощността напред във времето забравяш или поне не и срещу разумна сума. Ако един данък те стряска то помисли колко са ти гумите първоначалното обслужване и т.н. Другото което е, че се носят разни легенди за това, че този мотор не бил подходящ за газ заради никасиловото му покритие, но пък от друга страна има колега във форума който мисля беше минал над 50 хил км без никакви драми на газ. Относно екотаксите погледни тук, това ми излезе след едно бързо търсене в google ;)

 

Също така за смяната на ремъците е необходимо зацепване на валовете което изисква отваряне на капаците на главите, т.е. от тук идват още един бонус нови гарнитури :) Като цяло си е скъп за обслужване тоя мотор, но това е положението. Иначе колата си има прилична динамика съдейки по думите на колега каращ същата комбинация, но в купето на А4 и разбира се подобаващ разход далеч над 12/100 градско. За справка каталожните данни ги в редица сайтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От хора, дето пишат завоЙ, грацко, удобрение, SCHVEIC вместо SWISS или Switzerland, дирекно, ТИП ТРОНИКЪТ, уплатнения, не бих си купил и четка за зъби. Това за мен за тъпи, необразовани хора, за които дребните хитрини и измами са ежедневие и начин на живот. На такъв може само буквар да МУ купя, но не и нещо от него да взема. Извинявам се, че съм толкова краен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак започнаха да се пишат големите глупости......

Митове и легенди

Има тонове изписано по темите,безсмислени спорове и т.н относно газификацията на тоя мотор.

Престанете с тоя никасил,аусил и т.н

Слагай му газ и не се плаши.

Маслото на автомата не е задължително да бъде сменяно,ако автомата работи добре.

Обслужване на кутията с хубави масла и части р около 700лв с труда.Говоря за масло и части закупени с отстъпка от Порше БГ.

Смятам ,че колегата capitango ще може да я погледне.

Ако можеш да я провериш по Вин и има история ще е най - добре.

Колата е добре оборудвана,има дори подгрев на задните седалки.

Една диагностика+преглед в сервиз също ще дадат доста отговори.

Не виждам данъка какво те притеснява при положение,че ще изсипеш една торба пари за ГИ

Говорим за 12г кола,която е нормално да има забележки,да се различава от снимките,но най -важното е автомата и мотора да са наред.

Окачване и т.н се прави

Ламарини също

Предполагам си наясно,че като се изсипят след един месец всички туристи и летни шофьори в града и с оглед ремонтите дето вървят,спокойно може да очакваш разход 20/100 газ градско

Еко такса/временни номера/докарване до Бургас и регистрация са ти 600лв някъде

Предвиди и това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това написах легенди защото ако се зачете из форума ще попадне на тези теми за никасила аусил и т.н. и ще му стане хептен каша.

Идеята ми беше чисто и просто да не мисли, че ще има ядове покрай тоя никасил.

Относно останалото което съм написал мислиш ли, че има някакви глупости питам защото не искам някой да се подвежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много колеги най-вече специални благодарности на колегата P_PETKOV за отделеното време на ЛС имам ясна представа за автомобила вече, след доста четене из форума разбрах много и общо взето само добри мнения чувам като мотор така че най-вероятно след оглед ако няма проблеми при един преглед в сервиз ще я взема. Само това с разхода на газ ме съмнява тъй като колеги в форума в теми на Ауди А6 Ц5 казват 13-14 други казват 17-18 при спокойно каране градско, малко странна работа но ще стане ясно :)

Поздрави на всички и да се надяваме скоро и аз да съм в клуба на АУДИ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от благодарности аз просто споделих лични виждания не съм някакъв експерт. Късмет в избора на кола ти пожелавам.

Относно разхода гледаш каталожните данни например тук  слагаш 1-2 литра отгоре за газ и стават тъкмо 17-18/100 при хубаво зъдръсване където се смята в моточасове отиваш и на 20/100 спокойно както колегата Цецо написа.

Което обърнато в нафта пак е под 10 литра ако го съпоставиш с аналогична кола и дизелов мотор все пак и финасовата страна на нещата е важна.

Тия легенди с 13-14 градско могат да се случат ама зависи в кой град е ;) изобщо всичко под катажолните данни е в сферата на фантастиката разбира се при нормални условия.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с почти същия мотор 3.0, просто по-нова генерация (моя е BBJ, а този който гледаш пресдопалагам е ASN) и разхода на газ в София ми е 16.5-17.5/100. Колата ми е quattro и автомат като тази в обявата, но е 4Ф, предполагам, че няма да има голяма разлика в разхода. Извънградското ми е малко над 12/100 по магистрала и на темпомат нагласен на 140км/ч. Доволен съм как ускорява и работи. Така, че ако хубава колата я взимай и не се чуди :gut:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола(преди два месеца) първоначалоно беше с едни sline петолъчки от А4 и с 400лв нагоре. После явно решиха, че не върви и трябва да свалят от цената...и направиха това.

Малко ми бяга капака откъм шофьора, но може да е поради кофти реглаж. Като цяло си заслужава да се види. Изглежда добре макар и с този салон, които е доста претенциозен.

Двигятеля е чук, но не се надявай за минимален разход. Колкото и да я галиш градското е точно колкото ти е написал VBI.

Задължително я виж на сервиз - как пали, течове, пушеци. Автомата(точно този) за мен е един голям минус с много въпросителни, неадекватно държане, спъващ колата и много разходи с неочакван край. Ако можеш я загрей добре и я покарай, защото там няма гаранция. Общо взето за тази кола трябва да имаш още едни 3к за обслужване и резерва + едни 1700 за газова по-натам(и то сбирщаин-нещо различно от BRC/Landi)

Успех и дано имаш късмет ;)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш првдвид под точно този автомат по какво е по различен и по какво да познавам на другите мотори какви автомати са сложили, кой е мултитроник кой е типтроник. Аз до колкото знам точно това е масовия типтроник който е на това ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ауди с двойно задвижване автоматичната кутия е типтроник/А4,А6/.

Mултитроник кутията е само при предно задвижване/6,7 или 8 степеннa,т.нар.CVT/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Това е масовият типтроник, просто не ми харесва как работи. Може би в следващите години са с една идея по-добре. За съжаление е почти невъзможно да се намери фейс, ръчка 2,7 или 3.0 2001-2003.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата наистина е отвратителен от към бързина, но пък се свиква. Просто подавам газ 1-2 секунди преди да се изнеса, автомата сваля предавка и ракетата излита :hilezh:  Иначе е приятно дълъг и на 3000 оборота е със 170 при мен, което е напълно достатъчно за пътищата ни. Аз съм решил да го търпя докато не се появи проблем за над 1000лв... тогава сигурно ще се мисли за ръчни скорости и от там за други охлюви :grindev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...