Любо 2 Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Здравейте!Имам проблем с ABS-а на автомобила откакто го взех.При спиране с ниска скорост,педала започва да рита принудително без причина.След това при потегляне усещам че накладките задържат и след това отпускат.Така е при всяко тръгване и спиране.При по-висока скорост и натискане на спирачките, го няма този проблем.Само при самото привеждане на автомобила в покой.Закачихме диагностиката,но тя не отчита никаква грешка.И проблемът не може да бъде локализиран. Та въпроса ми е къде да се търси проблема? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Провери си за задържащи апарати. Да не питаш как..... като спреш вдигаш всяко колело на крик и гледаш. Ако е наред вече ще го умуваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Разместен датчик или пукнат ринг на задна полуоска.А това че усещаш задържане са вероятно водачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Провери си за задържащи апарати. Да не питаш как..... като спреш вдигаш всяко колело на крик и гледаш. Ако е наред вече ще го умуваме. На спирачните апарати им е направена профилактика и работят нормално.Спирачната система е промита,и са сменени маркучите и спирачната течност.В момента съм извадил буксата на ABS-а и нямам проблеми със задържането на колелата,само където 2 лапи ми вадят очите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Разместен датчик или пукнат ринг на задна полуоска.А това че усещаш задържане са вероятно водачи.За кои водачи става въпрос?За тази в ABS блока ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 За апаратите пишат, но в твоя случай явно е абс модула проблема за задържането. Имаше май аутпут тест да се провери как работи. Колегите с повече опит да пишат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Има ли вероятност да е повреден АБС блокът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) А може ли да се отремонтира или трябва да се замени със здрав? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 По принцип щом няма грешки се предполага, че проблема е механичен. Може да проверите са студени/спукани спойки в АБС-болежка на модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 30 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Блокът е проверен за студени спойки.Пиновете са презапоени.И най-вероятно,проблема ще се окаже че е механичен.Не знам вече какво да си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Намери ел.схема провери показателите на датчиците при буксата на компютъра, провери също масата на АБС помпата. АБС управление до сега не съм чул някой да се оплаква, но помпата си е проблема. Аз бих търсил друга за проба, защото вероятността проблема да е в нея е много голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 30 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Благодаря за насоките.Ще търся друга помпа за проба и тогава ще се разбере най-вероятно на къде отиват нещата.Между другото,датчиците за замерени от буксата на компютъра и дават еднакво съпротивление.Дано се намери друга помпа за проба. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Сработването на Абс-а е от непозициониран датчик,това е абсолютно сигурно,след като има проблем когато модула се включи,най вероятна причина са затлачени клапани от несменяна сп течност.има мн фини цетки или корозия в стоманените елементи.Там оправия няма.Има си начин да разбереш кой сензор не е коректен,гледат се скоростите на колелата през vcds в графичен вид ,тук не се търси съпротивление а време за реакция зависещо от разтоянието.А това с помпата е само сменяне на здраво с ново или друго.Първо оправи абс- а да не сработва всеки път,после гледай друго.Подготви се къртиш сензор ,обикновено са като заварени,номера е да имаш друг под ръка.Модулите от тези години не страдат от спойки,големи и здрави са,мозъка се намира под задната седалка и рядко дефектира,помпения елемент в абс- а дава проблем,но при теб сработва на всяко спиране ,както си писал и няма такава опасност. Апаратите може да са ревизирани ,но поне 10 пъти са идвали коли с вкаменени водачи,стоят на съпорта ,един да се вкамени е достатъчно. Редактирано 30 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 "Сработването на Абс-а е от непозициониран датчик,това е абсолютно сигурно,...Подготви се къртиш сензор ,обикновено са като заварени," Как така хем заварен, хем непозициониран ? Ако не е позициониран как е работел преди това? И ако не е позициониран няма ли да НЕ сработва АБС при приплъзване на даденото колело??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 (Редактирано) Здравейте!Имам проблем с ABS-а на автомобила откакто го взех.При спиране с ниска скорост,педала започва да рита принудително Благодаряцитата е отговора на въпроса ти,просто отдавна не е работил коректно ,иначе си работи но подава грешна информация.С ГОДИНИТЕ ТАКА КЛЕЯСВАТ и надуват от ръждата че се заваряват буквално,при изваждането се натрошават и затова ти трябва друг под ръка.Дано твоя ако го намериш кои е да се извади лесно или само да се намести. Редактирано 31 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Вижте как е гривната преди да къртите датчика, можде и да е в нея причината.Като съм гледал моите какви са от ръжда се чудя как работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) Благодаря на всички колеги,които взеха отношение по проблема.Тези дни ще я откарам при приятел да прегледа как са гривните и тогава ще мислим как да сваляме датчиците,по-възможност без поражения.Пръскал съм ги няколко пъти с WD40,но дали ще излязат един господ знае. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Някакво развитие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Всичко е прегледано,включително и гривните.Няма промяна.Сега търся нов АБС блок.Най-вероятно там ще се окаже проблема.Когато има развитие по дилемата,ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 http://image.slidesharecdn.com/vcds-11-11-manual-140311131601-phpapp01/95/vcds-1111manual-francais-72-638.jpg?cb=1394544132Гледахте ли графично сензорите? Снимката е пример Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko7 Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Здравейте колеги,реших да се намеся и аз с подобен проблем.При мен се получава забиване и придърпване при скорост около 130-140,както и при навлизането на по остри завой.Колата е А6 С4 2.8 174к.с. 97г. с ASR,ако има значение.Забелязах,че при тези обстоятелства лампата на ASR-ра премигва,реших да изключа ABS от буксата му,проблема изчезна,колата си върви без ядове.Но светят лампите вътре.Включих го лампите изгаснаха и пак почна.Пробвал съм да изключа по единично и предните датчици на АBS,на изключени няма проблеми,но на включени не става за каране.Въпроса ми е следният дали проблема може да е в модулът на ABS или в някой датчик.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 И моята кола го имаше този проблем с приритването на педала преди да спре ...над година време. Сменях неколкократно предните без ефект.Проблема се реши като сменях задни дискове,ми направи впечатление ,че на едното колело датчика е на около 4мм. от зъбчатото колело ,а от другата страна е на милиметър.Въпреки че бяха се запекли и не можеха да се извадят,с два леки удара с чук,набих въпросния датчик да се доближи до коронката и проблема се реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо 2 Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Здравейте!Отдавна не бях писал по проблема с ABS,но драмите продължават с пълна пара.Взех друг блок със същите номера като този на колата.На място пред моргата го пробвахме с момчето,като му закачихме буксата и лампите изгаснаха.Взех го съответно и газ при приятел да го сменяме.Обаче пак ударихме греда.След монтажа лампите останаха пак да светят.И най-интересното е че на диагностиката показва същата грешка като при старият блок -реле J 106 solenoid.А мистерията стана още по-пълна след,като извадихме буксата и отчита същата грешка като при сложена букса.Вече не знам какво да правя.В безизходица съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване