Jump to content

Масло има а свети жълта лампа за липса


AlphaMale

Recommended Posts

Преди няколко дни ми светна в жълто "Лейката" с надпис "МIN" , което означава , че нивото на маслото е на минимума.Изключих двигателя слязох да меря.. масло си имаше доволно. Качвам се в колата върта ключа и " Лейка с MIN" НЯМА. Така 2-3 дни до днес , когато светна сутринта ..и до вечерта колкото и пъти да палех колата все си светваше .

Измерих с пръчката - масото отново си беше на макс. Какво може да е това? Благодаря предварително.

 

Снимка: 

11053238_10206794528092182_6334108722790

Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва нормално ли е. Какви части продават не знам. Същия този датчик го смених преди 3 години. Сложиха ми някво FEBI BISLEIN ли е кво е , защото оригиналния на HELLA струваше 1 торба пари. Супер тъпотия е тва.. а уж made in germany това смешно FEBI. Някой да каже някаква по-сносна марка или каквото и да сложа освен HELLA , пак ще кара към 3 години ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже някаква по-сносна марка или каквото и да сложа освен HELLA , пак ще кара към 3 години ?

Досега съм срещал единствено мнения, че нищо, освен оригиналния Хела, не върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ставам върта ключа и.. "Лейката с MIN" я няма. Цял ден не се е появявала. Очаквам тези дни отново да се появи. Не знам какво да прая просто. Наистина , други ден ще я закача на VAG COM -a да видя кво ще покаже. Писна ми от теа китайски боклуци дето ги пишат made in germany. 

Изобщо не ми се слага пак fEBI , MAYLE и подобни залухави марки , за които като питаш някой майстор ти казва " fEBI e немско. Добро е" и т.н

Тва с акомулатора мислех да пробвам днеска , ама кат видях , че не свети вече.. то май няма смисъл. Супер тъпотия! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А нещо много интересно. Не трябва ли , след като е повреден датчика за нивото на маслото в картера, да свети в ЖЪЛТО SENSOR ( Engine oil sensor faulty) ? Нали датчика е развален ? 

Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без диагностика с VAG COM само можем да гадаем (доколкото толкова ясно нещо е гадаене). За мен, самата поява на лейката, при условие че всичко с маслото ти е изрядно, е повод да смятам че датчика си заминава. При мен свети в жълто SENSOR, защото ми е монтиран картер без датчик, а букса има. Абе този датчик и грешките, свързани с него са си шанаджийска история и по мое мнение, един от тъмните моменти в историята на Audi.  :hilezh: Не е умрял напълно датчика, все още подава правилно информация, но бих го броил за пътник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си един втора ръка HELLA от автоморга. Все си мисля , че ще изкара повече от двугодишните bilstein и тем подобни простотий. Дадох 30 лева

а Билстейн ми е 60 да си го купа чисто нов и да ми изкара 2-3 години. Хела чисто нов е 106 в autoplus , който не знам до колко е HELLA. Дали е добре да се взима 2ра ръка датчик на HELLA от автоморга.. според мене ДА. При боклуците на пазара , които чисто нови хем са по-скъпи хем ще ти изкарат горе долу колкото този оригиналния от автоморгата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук насетне ще следя с интерес какво се случва. На мен за същата ХЕЛА ми искаха 222лв. в Порше. Намерих и за 93 лв същият датчик. Ако трябва сме коректни - Порше, както и всеки друг частник в България, си слагат надценка няколкостотин процента и съм сигурен, че този датчик далеч не струва подобни космически суми. Сигурен съм и обаче, че същият датчик за 93 лв. е толкова ХЕЛА, колкото термостат за 15 лв би бил като оригинален за 80+. Аз също се насочвам към втора ръка, само ми трябва повечко смелост, че се притеснявам на това безпаричие, което ме гони известно време, да хвърля още пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано няма проблем датчика. Утре ще го закарам да го монтират. AUTO+ НЕ дава гаранция за този датчик на HELLA, който е 106 лева. Тоест след 2-3 години като изпърди отново не им дреме. До колкото знам ПОРШЕ дават гаранция и за това и цената е в пъти по-голяма. Почти съм и сигурен, че този датчик на HELLA от АУТО+ не е истинска HELLA. Иначе проблем на VAG COM-a не отчете. Никакви грешки нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика , който показваше през ден - два ""Лейката с надпис MIN"". Сложих друг, 2ра употреба на HELLA,  със абсолютно същия номер катото стария и... този път светна "Лейката и SENSOR". И така винаги , като дам контакт. Вече не знам кво да правя. Или съм попаднал 2ра употреба на развален датчик или не виждам къде другаде да е проблем. Някакви мнения и препоръки, колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая проблема е в датчика, щом излиза Sensor. Просто това е логично. До колкото знам, датчика отчита ниво и температура, но не и налягане. Навсякъде го дават различно. Темп и ниво, налягане и ниво... Не знам вече какво да мисля. От сега ми се е стъжнило какво ще правя като дойде време да монтирам такъв на моята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Замери налягането на маслото. И отговора ще се появи! :)

 

Не съм мерил налягането на маслото. Закачих я на ВАГ КОМ ама никакви грешки не показа. Утре кат ида пак при майстора ще му кажа да го измери. Напрао яко ме дразне тоа смешен датчик

Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В моемта е разкачен. После преди да изляза ще го закача. Ако лампата огасне то значе ли тва , че проблема е решен ? Или датчика си е повреден а просто по този начин с разкачане и закачане на акумулатора залъгвам системата? Искам работещ датчик , който да ми дава коректна информация все пак :)

 

 

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от Moonland
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери налягането на маслото. И отговора ще се появи! :)

Датчика на картера няма нищо общо с налягането на маслото, така че никакъв отговор няма да се появява! За налягането си има отделен датчик, който се намира на друго място и да не говорим, че индикацията, която се дава на таблото и борд компютъра за ниско налягане е коренно различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е искал да намекне, че ако налягането на маслото е в норми, няма за какво да се притеснява колегата! А това дали датчика, работи правилно или не, няма как да се разбере, без да се смени! А нищо чудно и датчика на таблото да се е бъгнал, все пак колите дето караме са измореняци най-голями!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...