Jump to content

Пищене на зумера при подаване на контакт!


М.Митев

Recommended Posts

Колеги от няколко дена имам следния проблем с колата,като дам на контакт светва само и единствено лампата за маслото и след задържане на контакт да седи колата след 5 сек. започва да ми пищи зумера за забравени фарове,въпреки че те изобщо не са пуснати.След като тръгна да завъртам вече да паля за някакъв момент от секундата започват да светят и другите лампи за акумулатора,охладителната и спирачната течност и колата запалва веднага нямам проблеми иначе.
Мерих акумулатора с мултицета динамото си зарежда всичко е ок,прегледах масите видими без да разколачвам пластмаси и т.н. и всичко си беше пак наред.
На някои случвало ли му се е и на какво се дължи това,утре ако някои не ме разбира за какво става на въпрос ще направя клип!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя.

Следователно какво се случва за напред и как да отстраня това нещо,тъй като това след запалване всичко си работи напълно нормално и нямам проблеми,а пък този дразнещ пищящ звук ме вбесява и също така липсата на всякакви лампи ме притеснява.

Също така реших все пак да проверя дали всичко си работи и след като изпразних съда за антифриз датчика ми веднага светна...

Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Мерих го и със запален двигател и без да е запален,когато ми е запален показа 14,2 а на не работещ показа 12,6 което за мен си е напълно в стойностите и няма проблем! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...