М.Митев Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Колеги от няколко дена имам следния проблем с колата,като дам на контакт светва само и единствено лампата за маслото и след задържане на контакт да седи колата след 5 сек. започва да ми пищи зумера за забравени фарове,въпреки че те изобщо не са пуснати.След като тръгна да завъртам вече да паля за някакъв момент от секундата започват да светят и другите лампи за акумулатора,охладителната и спирачната течност и колата запалва веднага нямам проблеми иначе.Мерих акумулатора с мултицета динамото си зарежда всичко е ок,прегледах масите видими без да разколачвам пластмаси и т.н. и всичко си беше пак наред.На някои случвало ли му се е и на какво се дължи това,утре ако някои не ме разбира за какво става на въпрос ще направя клип! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Зумерът,който чуваш, не е този за забравени фарове,а е този,който сигнализира системата за ранно предупреждение за проблем в налягането на маслото.По принцип,щом дадеш на контакт тази система сработва и трябва в определеното време да се получи сигнал от датчиците за налягане на маслото,да загасне лампата и да не се пусне зумера.Ако задържиш по-дълго на контакт,без да запалиш колата,се получава точно този ефект,който е при теб/това не е повреда/.При колите,които имат пълен Ауточек, заедно с този зумер светва и иконка за прегряване на двигателя.Следователно какво се случва за напред и как да отстраня това нещо,тъй като това след запалване всичко си работи напълно нормално и нямам проблеми,а пък този дразнещ пищящ звук ме вбесява и също така липсата на всякакви лампи ме притеснява.Също така реших все пак да проверя дали всичко си работи и след като изпразних съда за антифриз датчика ми веднага светна...Премери си акумулатора с мултицет преди да запалиш. Моя беше тръгнал колата си палеше (даже още се ползва на друга кола) но пищеше, след смяната му в нов не пищи.Sent from my iPhone using TapatalkМерих го и със запален двигател и без да е запален,когато ми е запален показа 14,2 а на не работещ показа 12,6 което за мен си е напълно в стойностите и няма проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване