Jump to content

Прескача Ангренажа


Goshkata

Recommended Posts

Здравейте, имам ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотор, взех го преди година и нещо на вид доста запазено, обаче за пръв път като му засичах разхода, тогава разбрах защо са го продали. 16/100 газ, 12/100 бензин. Какво ли не опитвах обаче повече от 15/100 газта неможех да смъкна. В един сервиз казаха, че не е зацепен ангренажа. Зацепиха го и в началото разхода падна с 4/100 и газ и бензин. С 10 литра газ минавах около 85км градско. Обаче няма и 300км и пак вдигна разхода, върнах се в сервиза, оказа се, че пак е прескочил и то с 4 зъба. Бил много стар самия ремък и станал като пластмасов, затова прескачал. Смениха го, заедно с ролката и ме обнадеждиха, че повече няма да прескача, обаче пак същата работа. Първите 2 зареждания ок и сега пак вдигна разхода, на 95% съм сигурен, че и новия е прескочил. Какво да правя, защо така се получава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е така както твърдят в сервиза. Когато прескочи ремъка обикновенно се появяват отчетливи разлики във вървенето на двигателя и паленето. Ако такова няма значи проблема нещо не е там. Хайде за стария ремък съм склонен да се съглася че може да е станал на тояга (макар че тогава се ронят зъби) но новия при правилно поставяне каквото и долнопробно менте да е ще изкара доста повече от две зареждания.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами споменаха нещо, че имало някакъв скъсан болт на коляновия вал ли около него ли не знам, трябвало да са 4, но се държало на 3 нещо такова, но твърдяха, че не би трябвало да има ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Гошка.

Единственото, което ми идва на ум е да е превъртяла шпилката/ако е с гайка/  или болта в резбата му в блока, с които се стяга ролката в работно положение. И така каквито и ролка с ремък да монтираш поради постоянното натягане и отпускане на ремъка при различни натоварвания на ДВГ ролката не ще коректно държи ремъка натегнат и той ще прескача.

Нямам претенции за 100% правилност на идеята, защото съм забравил как се натяга ремъка на този двигател - в смисъл дали през обтяжната ролка минава болт с ексцентрик/ шпилка на която единия край е в блока , а за другия се монтира ролката с вграден ексцентрик и се стяга с гайка/ или друг монтаж. Но ако е превъртяла шпилката или болта в блока ще имаш посочения от теб ефект. Аз съм го имал. Нищо страшно. Намираш добър майстор да ти нареже или по-дълга или по-широка вътрешна резба в блока и слага съответния размер болт/шпилка и си ОК.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виж колелата на коляновия и разпределителния вал дали имат клинове. по някога се късат и ти си мислиш че е прескочил ремъка , а то колелото превъртяло.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в твоя случай след правилното зацепване на ангренажния ремък трябва да проверите  регулировката на запалването и настройката на карбуратор/газова уредба.

Май няма да е лошо да смениш сервиза,там или нещо им убягва или не искат да ти обърнат достатъчно внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр ти видя ли спецовете като ти сменят ремъка обтяжната ролка нагоре или надолу я обтегнахаа доста случаи съм имал

 И какво като е обтегната на обратно,при мен на 1,9 тди похапваше ремъка доволно,то не бяха смяна на ролки..........и по съвет на майстор я натегнах на обратно и проблема се реши,а искаха и втулки на ГНП да ми сменят.Питам от любопитство,нямам за цел да се заяждам, а и не искам да измествам темата на колегата.

Редактирано от parconi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...