Goshkata Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Здравейте, имам ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотор, взех го преди година и нещо на вид доста запазено, обаче за пръв път като му засичах разхода, тогава разбрах защо са го продали. 16/100 газ, 12/100 бензин. Какво ли не опитвах обаче повече от 15/100 газта неможех да смъкна. В един сервиз казаха, че не е зацепен ангренажа. Зацепиха го и в началото разхода падна с 4/100 и газ и бензин. С 10 литра газ минавах около 85км градско. Обаче няма и 300км и пак вдигна разхода, върнах се в сервиза, оказа се, че пак е прескочил и то с 4 зъба. Бил много стар самия ремък и станал като пластмасов, затова прескачал. Смениха го, заедно с ролката и ме обнадеждиха, че повече няма да прескача, обаче пак същата работа. Първите 2 зареждания ок и сега пак вдигна разхода, на 95% съм сигурен, че и новия е прескочил. Какво да правя, защо така се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 (Редактирано) Нещо не е така както твърдят в сервиза. Когато прескочи ремъка обикновенно се появяват отчетливи разлики във вървенето на двигателя и паленето. Ако такова няма значи проблема нещо не е там. Хайде за стария ремък съм склонен да се съглася че може да е станал на тояга (макар че тогава се ронят зъби) но новия при правилно поставяне каквото и долнопробно менте да е ще изкара доста повече от две зареждания. Редактирано 16 Май 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 16 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Ами споменаха нещо, че имало някакъв скъсан болт на коляновия вал ли около него ли не знам, трябвало да са 4, но се държало на 3 нещо такова, но твърдяха, че не би трябвало да има ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Ако прескочи 4 зъба ще работи като ярномелка. И според мен проблема е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Здр ти видя ли спецовете като ти сменят ремъка обтяжната ролка нагоре или надолу я обтегнахаа доста случаи съм имал така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dart Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Здравей Гошка.Единственото, което ми идва на ум е да е превъртяла шпилката/ако е с гайка/ или болта в резбата му в блока, с които се стяга ролката в работно положение. И така каквито и ролка с ремък да монтираш поради постоянното натягане и отпускане на ремъка при различни натоварвания на ДВГ ролката не ще коректно държи ремъка натегнат и той ще прескача.Нямам претенции за 100% правилност на идеята, защото съм забравил как се натяга ремъка на този двигател - в смисъл дали през обтяжната ролка минава болт с ексцентрик/ шпилка на която единия край е в блока , а за другия се монтира ролката с вграден ексцентрик и се стяга с гайка/ или друг монтаж. Но ако е превъртяла шпилката или болта в блока ще имаш посочения от теб ефект. Аз съм го имал. Нищо страшно. Намираш добър майстор да ти нареже или по-дълга или по-широка вътрешна резба в блока и слага съответния размер болт/шпилка и си ОК.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SHTURCHO Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 колега виж колелата на коляновия и разпределителния вал дали имат клинове. по някога се късат и ти си мислиш че е прескочил ремъка , а то колелото превъртяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 То в твоя случай след правилното зацепване на ангренажния ремък трябва да проверите регулировката на запалването и настройката на карбуратор/газова уредба.Май няма да е лошо да смениш сервиза,там или нещо им убягва или не искат да ти обърнат достатъчно внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 И аз си мисля, че е по - добре да смениш сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) Здр ти видя ли спецовете като ти сменят ремъка обтяжната ролка нагоре или надолу я обтегнахаа доста случаи съм имал И какво като е обтегната на обратно,при мен на 1,9 тди похапваше ремъка доволно,то не бяха смяна на ролки..........и по съвет на майстор я натегнах на обратно и проблема се реши,а искаха и втулки на ГНП да ми сменят.Питам от любопитство,нямам за цел да се заяждам, а и не искам да измествам темата на колегата. Редактирано 17 Май 2015 от parconi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Сам няма да се справя, къде бихте ми препоръчали да отида? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 За кой град ти трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 От Пловдив съм, но ще съм известно време в София, по-добре някъде в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване