Jump to content

Автоклиматици, регенериране, профилактика, зареждане, ремонт.


Recommended Posts

Здравейте

 

Предлагаме пълно регенериране и профилактика на автоклиматични системи. Ползваме професионално оборудване Tehnotest и висококачествени Италиански консумативи.

Процедурата включва източване, дехидриране, проверка за течове/вакуумиране, зареждане с фреон, масло+оцветител и антибактериално почистване на цялата вентилационна система, оглед с UV.

Процедурата отнема минимум 1 час и гарантираме, че всеки автомобил се обслужва и пълни на 100% според фабричните норми. 

 

Цените за форума са ;

 

  99 лв за автомобили до 650 грама

129 лв за автомобили над 650 грама

 

Забележка! 

 

Не извършваме допълване без да се мине през цялата процедура!

 

За повече информация;

 

https://www.facebook.com/D.Bros.Automotive

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм да уточня, че посочените цени са валидни, когато в системата липсва повече от 300 грама от фреона, ако липсват до 300 грама цената и в двете категории е 70 лв за всички горепосочени процедури + допълване .

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Вече предлагаме безконтактно пране на кондензери (т.нар. климатични радиатори) с активни антикорозионни италиански препарати, които не ибразуват киселинни съединения и не повреждат кондензерите.   Предлагаме противо гъбично и анти киселинно почистване на изпарители и въздухопроводи, както и почистване на интериора от тежки миризми. 

 

Примерно видео

 

036856875.jpg?r=0

036856876.jpg?r=0

036856877.jpg?r=0

036856879.jpg?r=0

036856896.jpg?r=0

036856897.jpg?r=0

036856899.jpg?r=0

036856900.jpg?r=0

036856904.jpg?r=0

036856908.jpg?r=0

036856912.jpg?r=0

036856927.jpg?r=0

036856930.jpg?r=0

036856931.jpg?r=0

036856929.jpg?r=0

036856914.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравей Цветане.

По неволя трябваше да си сменя сам радиаторчето на парното на Б4-ката (АДА двигател). Климатика си работеше, но за процедурата трябваше да се разкачи и климатичният радиатор в купето. При опит за зареждане на климатика обаче, се чува как системата изпуска от снадката между климатичният радиатор и металните маркучи, която се намира на преградата между купето и двигателния отсек (предполагам защото не смених о-пръстените с нови).

Въпросът ми е, за подмяната на тези о-пръстени трябва ли да се сваля пак таблото и корпуса на отоплителя, извършвате ли тази процедура и колко би ми струвал този ремонт заедно със зареждането на климатика?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

 

Има достъп до въпросната снадка и ще можем да сменим уплътнителите без проблем. Притеснителното в случая е дали сте оставяли системата отворена и за колко дълго, защото ако е стояла разхерметизирана повече от 1-2 минути ще трябва да се смени и дехидратора. 

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...