Marian_Georgiev Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Странно,при мен след лек неагресивен ремап мощността се вдигна, а разхода падна от 10,5 на 9,5л.\100. В средните леко ми е завишен аванса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Кое е странно?Всички се въртят около 10 извънградско и 15 градско. Вече от кутия, предаване, чип, модел ГИ, скорост....може да има около литър отклонение от тези стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 На Ауди С3 250кс с чип ми харчи 13/100 градско.Последния път с 22 лева минах 180км на 85 стотинки газта което са 26 литра за 180км.Извън София не е карана колата.ОТ тия 180км 50-60 има по околовръсното... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) Твоето S3 почти през цялото време е на предно,затова разхода ти е по нисък с 1-2 литра от тези с торсен. Редактирано 11 Януари 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Не е заради това. Просто е с по-дълга кутия и по-агресивен аванс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Абе едно е двигателя да върти две гуми,друго е четири. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Така е, но не може да даде голяма разлика.Реално пак се въртят 4 полуоски, два дифа и кардан.....добавеното тегло също го има.Да не говорим, че и без задействан халдекс има някакъв процент прехвърляне на въртящ момент, който би трябвало да се увеличава с падане на температурите.Скоро в темата за джипка МЛ обяснявах, че ползата от незадействан халдекс не е толкова голяма, защото "паразитния" мост си го има и си се върти...макар и от инерцията на колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Твоето S3 почти през цялото време е на предно,затова разхода ти е по нисък с 1-2 литра от тези с торсен.По-скоро обратното.Моето С3 почти през цялото време НЕ Е на предно.Това че е с халдекс не означава че през повечето време е на предно.Не казвам че е като торсена може и да са малки процентите на задната ос през повечето време но ги има.+ Както се спомена вече теглото също го има и е повече от А3 и А4 quattro.Късата кутия е това което спомага за по-ниския разход на иначе по-мощния мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) И аз да напиша няколко реда за разхода на моето 1.8Т (код AUQ 180hp - k03s и по-големи инжектори от на 150-тката) Градския разход е : 12л/100км (карам предимно в Пловдив) Извън града : около 8.5/9л/100км.Това с каране като дизел около 2000 оборота, демек много леко без резки настъпвания, даване на газ и превишаване на скоростта в града (не мисля, че в града трябва да се раздава газ до ламарината) !!!Ако някой дава по-малък разход от този в Пловдив или във СОФИЯ, поздравления! Джоба си няма как да излъжеш Редактирано 11 Януари 2016 от GeNa7a_Turb0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) Със каране до 2000 оборота гаранция ще дам по-нисък разход от твоя още повече в Пловдив където движението предполагам е много по Ненатоварено от тука в София Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) Може да видите мойта. Най-високите стойности са само градско около 12. София, час пик с малко околовръстно. Линк в подписа. По магистрала е около 10-11, 140-150 по километраж.Б5 1.8Т предно, ръчка. Уредба Ланди Ренцо Омегаз Ево. Монтирана и настроена от мен. Интересното е че съм пипнал много малко, автоматичната настройка беше почти перфектна. В повечето случаи нямам и грешка породена от газовата. Лятото като се кара на климатик някой път излиза грешка за АДД трим-а, въпреки че корекция над 5.5% с вагком не съм видял. Редактирано 15 Януари 2016 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване