Jump to content

Recommended Posts

Оказа се че темата е сравнително елементарна но има много малко "материал" за нея в интернет. И ако не познавате някой ,който да ви даде инфо и акъл това би било пречка за решаване на проблема.

1 во. Що имало 10 тина номера на централното,като моя е такъв 8D0 862 257 E ,другите ще съвпаднат ли?
Ами логично да.
8L0 862 257 P
8L0 862 257 G
8L0 862 257 K
8D0 862 257 B
8D0 862 257 L
Това са едни и същи модули,просто са произведени по различно време с различна серия. Щом буксите влезнат (те са 3) значи всичко е ок.

2 ро. Моята си бучеше и даваше сигнали,моторчето въртеше ма ха де...не работи?
Ами,помпения гравичен елемент е заминал. В такъв случай целия модул си работи обаче няма налягане (елемента е изтъркан) Праха от графит се вижда много ясно по цялата платка. Отделно на основата на помпения елемент се вижда как се е променила траекторията от окръжност в някво елипсовидно нещо.

3 то. И ся кво цяла нова помпа ли трябва? 
Само графичния елемент. Смяната е сравнително лесна дори и за мен. Смятам че другите неща също могат да се поправят ако например моторчето ви е изгоряло. И си намерите счупена със здраво моторче или обратно.

Смятам че хвърлих малко "светлина" по темата. Смятам че до няква степен е сравнително полезна. Бих приел критики и поправки ако съм сгрешил някъде!

post-92573-0-86080800-1432637666_thumb.jpost-92573-0-39959800-1432637667_thumb.jpost-92573-0-92250800-1432637667_thumb.jpost-92573-0-49195500-1432637668_thumb.jpost-92573-0-23084000-1432637669_thumb.jpost-92573-0-77072800-1432637669_thumb.jpost-92573-0-29704600-1432637670_thumb.jpost-92573-0-76992300-1432637670_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти информация: http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4

Различават се по доста неща модулите, не е достатъчно само "да влезнат буксите". Проблема с колелцето е ясен на всички. Общо взето няма как да се открие топлата вода тепърва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Първо да подчертая, че моделите, които си изброил не е сигурно, че са съвместими. Лично аз в момента се боря с такъв проблем. Всеки, който прави ретрофит и преминава от помпа без дистанционно, към такава с почти няма спънки. Най-често хората, правещи такива ретрофити имат проблем с обхвата на централното, което се корегира с допълнителни кабели към една от буксите, играещи ролята на антена. При мен обаче не се получи и вината я виждам само в несъответствие и несъвместимост на помпата. 8L0 помпите имат почти пълна заменяемост и там проблемът не е на лице.
Лично моето мнение след тази драма е, че както много други неща, така и принципа с 1000-та вида помпи е гениален идиотизъм от страна на Audi. Можело е да оборудват автомобилите с далеч по-малко видове помпи, като се има в предвид, че надали има разлика между помпите за двуврати и четириврати автомобили. Единствената разлика е честотата на която "комуникират" с дистанционното и поддръжката на екстри.
8D0 862 257 L - те такава помпа няма. А тази която е на "L" и е 8L0 не поддържа нито аларма, нито дистанционно. Тоест далеч не е съвместима с останалите. Нито пък 8D0 862 257 B, която има само централно. Същото като "B" е и положението при "K". В желанието си да помогнеш, подвеждаш другите потребители. Темата далеч не е нито проста, нито лесна, камо ли елементарна. ;)
Иначе темата е интересна и би било хубаво някой най-накрая да подреди цялата каша с централните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да повдигна темата, някой намерил ли е само графичното помпено колело (или както и да се нарича там), защото до колкото поручих проблема е точно в него.

 

Поздрави

 

Capture.PNG

Редактирано от podigoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, също така в ибей пак цял модул е 60 евро, но уж това понеже е ремонтен комплект трябва да е някакъв рециклаж, т.е. да не е износено и се очаква да работи по-дълго от друг модул втора употреба.

Така или иначе го поръчах, ще е разбере хахахаа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сериозно ли са измислили 1000вида.

Та по темата,на мен ми се счупи въпросната лопатка.

След някоя друга тема,май стигнах до извода че във помпата е комфорт модула за прозорците.

аз към момента нямам комфорт,но ще снимам ппмпата тия дни.

Та въпроса е,ако съм прав,коя помпа да търся.

Колата е А4 Б5 96г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги, за да не отварям нова тема ще използвам тази.

Доколкото разбрах всички В5-ци, без значение фейлс или пре фейс са с въпросната вакуум помпа. При някои обаче помпата излиза на диагностиката чрез vag-com на контролер 35, докато при други - не.

Аз съм от тези неуспешните. Въпросът ми е има ли как да се замени помпата с такава, която да може да бъде програмирана с vag-com? Нямам идея дали моята е с аларма, тъй като аларма имам, но не съм сигурен дали не е допълнително слагане - имам нещо под капака.

Колата е преди фейса 2.6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея си нямам, все още там не съм разглобявал. Едва преди два дни научих, че помпите играят ролята и на контрол модул. Та се чудех дали при заменянето й с по-нов модел ще може да се програмира с ваг-ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз като много от вас имам проблем с вакуум помпата ( ауди а4, б5)8D0862257 B. Малко история и на моя случай- след отваряне на помпата установих, че е счупила графитните лопатки. Взех друга помпа и извадих само колелцето, но след няколко успешни опита за заключване, помпата счупи и това колелце. Установих, че работи по-дълго време от нормалното и част от вратите се заключват по-бавно от другите. Прочетох, че има два кръга -1-ви шофьорска врата и резервоар и 2-ри кръг- останалите три врати. При мен по-бавно се затварят трите врати- явно има проблем с вакуума на някоя от тях.  Въпроса ми е , дали може да се прехвърли само моторчето от голф или пасат при положение, че помпата е с два изхода за маркучи, а при изброените коли е с един? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.12.2019 г. at 1:02, Frozen1 написа:

Идея си нямам, все още там не съм разглобявал. ....

 

Няма никакво разглобяване.

Издърпваш декоративната кора зад десния стоп и поглеждаш отвътре, право надолу, покрай калника.

Там в една подобна на дунапрен опаковка се намира вакуум-помпата, ще се ориентираш по кабелите и маркуча(-те).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 28.12.2019 г. at 9:16, mahoki написа:

Здравейте, и аз като много от вас имам проблем с вакуум помпата ( ауди а4, б5)8D0862257 B. Малко история и на моя случай- след отваряне на помпата установих, че е счупила графитните лопатки. Взех друга помпа и извадих само колелцето, но след няколко успешни опита за заключване, помпата счупи и това колелце. Установих, че работи по-дълго време от нормалното и част от вратите се заключват по-бавно от другите. Прочетох, че има два кръга -1-ви шофьорска врата и резервоар и 2-ри кръг- останалите три врати. При мен по-бавно се затварят трите врати- явно има проблем с вакуума на някоя от тях.  Въпроса ми е , дали може да се прехвърли само моторчето от голф или пасат при положение, че помпата е с два изхода за маркучи, а при изброените коли е с един? Благодаря!

колега аз направих  следното, купих помпа от голф 3, разглобих  2 те кутиии и прехвърли помпата с моторчето от г3 на моята и понеже пластмасовата тръбичка не пасваше с около 5мм покъса сряазах е и наставих с парче маркуле, всичко   стана идеално . откключва заключва вече2 месеца без проблем. и моята турбинка беше се счупила. от голф 3 пасва идеално в леглото на аудито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.01.2020 г. at 16:05, zdravko_jett написа:

колега аз направих  следното, купих помпа от голф 3, разглобих  2 те кутиии и прехвърли помпата с моторчето от г3 на моята и понеже пластмасовата тръбичка не пасваше с около 5мм покъса сряазах е и наставих с парче маркуле, всичко   стана идеално . откключва заключва вече2 месеца без проблем. и моята турбинка беше се счупила. от голф 3 пасва идеално в леглото на аудито

Същият вариант е направен и при мен и работи от около година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Какви са стъпките ако искаме да сложим на кола преди фейса помпа от кола след? Понеже те излизат във вагком и можеш да ги кодираш, как става точно този номер и става ли изобщо, заслужава ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте.

Извинявам се за двойния пост. Помпата е 4АО 862 257 А. Интересно ми е освен помпа със същия номер. Коя друга би била подходяща?

Също така се води с допълнителна вентилация и има просто един вкаран маркуч там, който не води никъде. Играе ли някаква роля тая вентилация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...