Jump to content

Монтаж на Гирлинг 60 на Б4 - въпроси


Sklepi

Recommended Posts

  • 4 years later...

колега ползвам ти темата, и аз същото планувам, значи би ли обяснил  подробно кое как си направил за отпред говорим 
значи да кажем че гирлинг 60 ще намерим и дискове на 276  ще намерим най-вероятно  от б4 с 2.6 или 2.8, но   супорт какъв да сложа, щото си мисля че оригиналния няма да стане/ сега съм с лукас  може би 54 да е/ и по помпата дали нещо да правим дали да я сменяме. говорим за 2.0 абт 90 кс или абк 115 кс   нека да изкоментираме отпред какво си направил  и довоелн ли си  и тогава ще ти кажа какво ми казаха за отзад да направя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Калашников - взимат се апаратите заедно със съпортите. Моите ги взех от Кабрио. Отвиваш старите съпорти и слагаш новите съпорти и апарати. Можеш да си ползваш старите маркучи ако са читави - нямат разлика в дължината. Може да не сменаш помпата, но ако е оригиналната ще се предаде след година време :) Аз миналата година смених и спирачната помпа с такава от 2.8 - има някакъв положителен ефект. Тази помпа на 2.8 е втората по размер. Моята беше от най-малките, най-голямата е на S2. Някой ако е по-наясно може да даде жокер за някоя помпа от А4 Б5 която да стане и да е с по-голям размер от нашите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам каква е идеята за гарлинг 60, при положение че може да се сложи 280/288/312мм диск с АТЕ 57 на 1/3 от цената на гарлинга. Гарлинга е по- скъп и от 4бутални апарати. Аз съм със спирачна помпа от транспортер, същата като на С2 и С6 Ц4 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа от б5 не става на 80, захвата е различен. И при а4 има 22.8 и 25.4мм помпи. Ная големия ефект е от тандем серво и 25.4мм помпа.

http://prokopoff.snimka.bg/other/audi.457607.36074607

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е ефекта незнам :) Изпаднаха ми на оферта и без това тогава бях за дискове и накладки и даже се получи "ъпгрейд" :D 

Крисалекс - тази помпа директно ли се монтира на сервото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Здравейте колеги.Искам да Ви попитам за въпросните Гирлинг 60 след монтажа им има ли проблеми с 14" и 15" джанти,някъде да опират ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две коли не е имало проблем с баланс.

При 80-ките еднакви на външен вид джанти имат различно изнасяне (ЕТ) и е възможно да съм попаднал на джанти с по-голямо ЕТ и съответно с повече място за апаратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
На 19.11.2019 г. at 19:57, krisaleks написа:

Не разбирам каква е идеята за гарлинг 60, при положение че може да се сложи 280/288/312мм диск с АТЕ 57 на 1/3 от цената на гарлинга. Гарлинга е по- скъп и от 4бутални апарати. Аз съм със спирачна помпа от транспортер, същата като на С2 и С6 Ц4 

ATE 57 от какво може да се търсят? Също, с такива апарати, дискове на 4х108?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея за дискове, карам на 5х112, Форд има 4х108. А4 б5, пасат Б5, А6 ц5, голф 4, а3 8л, са с АТЕ 57, но от тези модели мисля има и ате 54. Също така ими Сеат и шкода с от тези години с такива апарати. 

ПП- Имам АТЕ57 със супорти за 312мм за продажба, ставащи за Б3/4, даже мисля пазя шайбите за диск от 4ф на 314мм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...