bagera979 Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Имах впредвид че бутона няма да работи,а авс-а да,иначе могс да погледна схемите как бяха кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 колега ползвам ти темата, и аз същото планувам, значи би ли обяснил подробно кое как си направил за отпред говорим значи да кажем че гирлинг 60 ще намерим и дискове на 276 ще намерим най-вероятно от б4 с 2.6 или 2.8, но супорт какъв да сложа, щото си мисля че оригиналния няма да стане/ сега съм с лукас може би 54 да е/ и по помпата дали нещо да правим дали да я сменяме. говорим за 2.0 абт 90 кс или абк 115 кс нека да изкоментираме отпред какво си направил и довоелн ли си и тогава ще ти кажа какво ми казаха за отзад да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 19 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Колега Калашников - взимат се апаратите заедно със съпортите. Моите ги взех от Кабрио. Отвиваш старите съпорти и слагаш новите съпорти и апарати. Можеш да си ползваш старите маркучи ако са читави - нямат разлика в дължината. Може да не сменаш помпата, но ако е оригиналната ще се предаде след година време Аз миналата година смених и спирачната помпа с такава от 2.8 - има някакъв положителен ефект. Тази помпа на 2.8 е втората по размер. Моята беше от най-малките, най-голямата е на S2. Някой ако е по-наясно може да даде жокер за някоя помпа от А4 Б5 която да стане и да е с по-голям размер от нашите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Не разбирам каква е идеята за гарлинг 60, при положение че може да се сложи 280/288/312мм диск с АТЕ 57 на 1/3 от цената на гарлинга. Гарлинга е по- скъп и от 4бутални апарати. Аз съм със спирачна помпа от транспортер, същата като на С2 и С6 Ц4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Помпа от б5 не става на 80, захвата е различен. И при а4 има 22.8 и 25.4мм помпи. Ная големия ефект е от тандем серво и 25.4мм помпа. http://prokopoff.snimka.bg/other/audi.457607.36074607 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 19 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Какъв е ефекта незнам Изпаднаха ми на оферта и без това тогава бях за дискове и накладки и даже се получи "ъпгрейд" Крисалекс - тази помпа директно ли се монтира на сервото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 19 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2019 Да, напълно пасва всичко- 25,4мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ga3e Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Ето ги и мойте Гирлинг 60 Колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todorov-2.3E Публикувано 29 Март 2020 Доклад Share Публикувано 29 Март 2020 Здравейте колеги.Искам да Ви попитам за въпросните Гирлинг 60 след монтажа им има ли проблеми с 14" и 15" джанти,някъде да опират ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 29 Март 2020 Доклад Share Публикувано 29 Март 2020 14" не влизат, само 15" и по-големи стават след монтажа на Гирлинг 60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2020 На 15-ките забравяш за лепящ баланс - няма почти никакво разстояние между джантата и апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 На две коли не е имало проблем с баланс. При 80-ките еднакви на външен вид джанти имат различно изнасяне (ЕТ) и е възможно да съм попаднал на джанти с по-голямо ЕТ и съответно с повече място за апаратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiGh7 Публикувано 2 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2020 На 19.11.2019 г. at 19:57, krisaleks написа: Не разбирам каква е идеята за гарлинг 60, при положение че може да се сложи 280/288/312мм диск с АТЕ 57 на 1/3 от цената на гарлинга. Гарлинга е по- скъп и от 4бутални апарати. Аз съм със спирачна помпа от транспортер, същата като на С2 и С6 Ц4 ATE 57 от какво може да се търсят? Също, с такива апарати, дискове на 4х108? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Нямам идея за дискове, карам на 5х112, Форд има 4х108. А4 б5, пасат Б5, А6 ц5, голф 4, а3 8л, са с АТЕ 57, но от тези модели мисля има и ате 54. Също така ими Сеат и шкода с от тези години с такива апарати. ПП- Имам АТЕ57 със супорти за 312мм за продажба, ставащи за Б3/4, даже мисля пазя шайбите за диск от 4ф на 314мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Какви пари им търсиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 180 с всичко. Маркучи, водачи, пружини нови АТЕ на около 2к км и текстар накладки на около 500км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване