Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Имам два въпроса, единия към Боби спецялно:

1. Тези кулери от 300зх кой мислиш да ти ги заварява? Дали ще станат за монтаж отпред? За чипната, евентуално К04 кола, ще бъдат ли големи, ще лагва ли?
2. Дайте идея за маслен охладител с подходящ термостат (90* подходяща температурата ли е?), щото макар да нямам катализатори, 120 градуса е нормалната температура като закова 150 на магистралата, а за да падне на 80 трябва да карам със 100-110. Вярно не карам с 5в50, а 5в40, но ... вижда ми се височка. Като почна да я настъпвам на някое планинско подминава 140.
Температурата на охладителната течност качва до 94-97* при най-зверското ми каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз мойта я карам вече 3-ти ден с нов термостат и вчера качвах към Велинград с 30км/ч зад 2 камиона и 2 коли на пуснат климатик 100 градуса охладителна течност и 120 масло :( И аз съм се ориентирал към маслен кулер , че температурите са прекалени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, nichirenshu said:

Това стоково не може да е толкова малоумно направено, прекалено много загрява.

Ми не е. Аз повече от 120 на изкачване, лятото, при сериозно натискане не съм виждал. С къс автомат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, HEPBAKA said:

1. Тези кулери от 300зх кой мислиш да ти ги заварява? Дали ще станат за монтаж отпред? За чипната, евентуално К04 кола, ще бъдат ли големи, ще лагва ли?

Какви са тези кулери от 300зх?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кулерите дето си купил, ми изглеждат на ей тези от 300зх -> http://www.treadstoneperformance.com/product.phtml?p=68158&cat_key=65&prodname=C300+300zx+Intercooler+Core
Може и да греша разбира се.

Търся си нещо дето няма да ме убие с лаг, да има читаво ядро, не китайците и някой да го направи тук или преден ако се събира или в подкалниците. Та за това и въпроса ми 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-S4-B5-2000-2001-CUSTOM-HEL-PERFORMANCE-OIL-COOLER-KIT-/331764943132?var=&hash=item4d3ebb491c:m:m64fAMU9AJeZtzeNK68GOEA 

Ей това е доста добро за маслен кулер , ама и доста скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямат нищо общо ядрата, освен приблизително еднаквите размери. Може да пишеш на TR, те ще ти обяснят каква е разликата.

Ще го ползвам като странични, един  приятел ще ми завари казани.

За какъв лаг говорим, с какви турбини ще караш, две GT35-ци ли? Лаг при к03/к04 турбини е несъществуващо явление, ако колата е наред и е мапната правилно. Сега, ако на 2.7Т с к03-ки му сложиш фи10 даунпайпи и генерация, фи120 турбопътища, фи5 рестриктор преди дебитомера и кулери от всяка страна 600х300х100, тогава ще има лаг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, telsho написа:

миналата година правих основен ремонт на автомата на моята бангия.разликата се усеща при режим спорт,няма лагване,няма чудене,сваля си две предавки при кикдаун и сменя на 6500-7000(в лютеницата).цената бе 500лв за сваляне,1850 ремонт

 

За тия пари може да си направил основен на баба си шевната машина. Само торка ти е 1000+ лева за обикновен. От там имаш един куп дискове, клапанчета простотии... после 9 литра масло... Сещаш ли се къв основен са ти направили. Пък че разликата се усетила на режим спорт... Спортния режим си работи така, няма я адаптивността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом така смяташ-добре професоре!само да спомена че,пари за труд по ремонта на скоростната кутия не са ми взети,частите са взети с такива отстъпки,които и БАБА ТИ не може да си представи.аре поздрави и не прибързвай с приказките,особено когато не си запознат. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Style написа:

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-S4-B5-2000-2001-CUSTOM-HEL-PERFORMANCE-OIL-COOLER-KIT-/331764943132?var=&hash=item4d3ebb491c:m:m64fAMU9AJeZtzeNK68GOEA 

Ей това е доста добро за маслен кулер , ама и доста скъпо.

Харесай си оттук:

1. http://tuning-parts.bg/masleni-radiatori/

2. http://tuningshopbg.com/47.html

3. http://www.nolimit.bg/category.php?id_category=76

и само маркучите си поръчай да ти ги направят / имам снимки как да изглеждат и откъде да минават за да няма драми .

 

айде и аз в клуба на разпраните......

благодаря на ghostdog за алуминиевия адаптер дошъл тъкмо навреме :hilezh:

WP_20160809_15_41_57_Pro.jpg

 

Редактирано от Nesh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Nesh написа:

Цитиране на предходно мнение! 

от къде го поръча ? поздрави

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Nesh said:

благодаря на ghostdog за алуминиевия адаптер дошъл тъкмо навреме :hilezh:

Пак заповядай. Благодаря, че ме отърва от поредната ненужна част.

За маслените кулери, добре сте се насочили към Сетраб, много са добри. В Проспийд ги има налични и са на добра цена. Аз взех Motamec, качеството е префектно, цената е народна.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа дали трябва термостат.

Аз бих пробвал различни масла, преди да слагам кулер. 

2.7 загрява сравнително бързо - сигурно с подходящо масло от типа 5/30 или 0/40 ще може да се ползва кулер без термостат.

Според мен един челен кулер е с преимущество пред маслен кулер. Ползата е безспорна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо ще видя как е с някое 5в50 различн от Мотул, че много хора вече го хулят мотула.
За челните кулери, напълно съгласен съм, много бенефитва колата от тях, вероятно. Аз сега си търся добра опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С къси скорости. На 5-та с 3000оборота към 120-130км/ч. При мен на 5-та със същите обороти беше на 170км/ч. Това имаше в предвид Стоян под къс автомат. Не знам само на какъв принцип се монтират различните скорости, неговата беше американка, а моята швейцарка. Лошото при мен беле, че всички скорости бяха дълги, на 3-та 6000 оборота беше със 180км/ч. Зимата трябваше постоянно да я карам на ръчен режим и ниска предавка, защото иначе изключваше на свободна, няма го тоя филм на втора с 20км по надолнището.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, HEPBAKA said:

За челните кулери, напълно съгласен съм, много бенефитва колата от тях, вероятно. Аз сега си търся добра опция.

Говори са за многото "бенефити", които има от челни кулери, в масовия случай китайски лайна, защото ги сравняват с оригиналните странични. На никой не му се дават пари за качествени ядра за страничните. Лесно може да се види сравнение между евтин фронтален кулер, какъвто се ползва в 99% от случаите и скъпи странични, като говоря само за темпрератури, не за другите показатели на кулерите. Също така лесно може да се види и цената за фронтален кулер с качествено ядро, тогава страничните ще ви се сторят евтини. :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nichirenshu said:

Тия показатели могат да се променят с една смяна на гуми. АКо по това съдите, че са къси. :)

ВЪпросът е по скоро какви са им предавателни числа на "късите" автомати и на "дългите" автомати.


Ако осавим на страна пълния идиотизъм на това твърдение, то една и съща кола, за да има разлика от 40км/ч само от гумите трябва при заводски размер 225/40/18 (примерно) да и се сложат гуми 225/90/18 за да има подобно разминаване.

Моя кенеф излиза със 215/55/16, а аз съм със 225/40/18. Сегашните са с 6мм по-голям диаметър и при 100км/ч на ГПС съм със 6км/ч на километраж разлика. При 200км/ч съм със 7. Не е като 130 до 170 ... нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по ВИН излиза код FAQ.

Според бюлетина на Ауди за САЩ:

диф: 4.11

1-ва: 3.665

1.999

1.407

1

5-та: 0.742

 

гуми 235/45/17

 

 

Тегло 1780кг, при измерване на кантар - 1860 - точно колкото ГрандЧероки с 4.0.

Според други измервания 63% на предния мост.

След този автомобил аз приключих с 6 цилиндровите Аудита....жалко за хубавия двигател, на който освен теглото не мога да намеря забележка.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...