Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От София съм, може да се видим и да преслушаме какво се случва с колата. Пиши ми на лично да се разберем :).

ПС: Не съм майстор, пари не взимам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, кажете къде най-близо до Варна може да се намери надежден мапер. Искам да махна катализаторите и малко да вдигнем мощността до към 300коня - не смея повече, че се боя за кутията (първи автомат ми е). Откакто Тони, лека му пръст, ни напусна, във Варна не остана кой да се справя качествено с ВАГ-а, освен Ифидик, който обаче е по дизелите. Казаха ми в Пловдив са другите най-близки, но малко повече инфо може ли към кого да се обърна там. Може и на ЛС. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.10.2017 г. at 11:21, Boracle написа:

Колеги, кажете къде най-близо до Варна може да се намери надежден мапер. Искам да махна катализаторите и малко да вдигнем мощността до към 300коня - не смея повече, че се боя за кутията (първи автомат ми е). Откакто Тони, лека му пръст, ни напусна, във Варна не остана кой да се справя качествено с ВАГ-а, освен Ифидик, който обаче е по дизелите. Казаха ми в Пловдив са другите най-близки, но малко повече инфо може ли към кого да се обърна там. Може и на ЛС. Благодаря.

И аз се оглеждам. Гледам под комина бачкат , но не знам кой мапва там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питате ходете при Наско от Първомай. Момчето няма дино, не е със супер яки ПР, но ги усеща нещата и ги настройва добре. Преди около седмица настрои колата  на @HEPBAKA която е автомат и е с к04 в момента. Настройва още няколко форумни 2.7-ци и до колкото знам са доволни хората. Моята беше настройвана  в Пловдив за350 кинта и ходих един-два пъти за донастройка - по 50кинта и пак пушеше черно и миришеше на драгаджийка... 

 

Другия още по-хубав вариант е  МТМ, рево... ама няма да ви се дават парички за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско се справя много добре с колите! 12.65сек. 402м е след негова настройка. Преди това 12.9 беше най-доброто постижение на колата. Не е моя, на мой приятел е :). С К04-ките ще ходя при него за настройка.

ПС: Колата на Оги е станала много добре според мен.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.10.2017 г. at 23:08, CheFolino написа:

И аз се оглеждам. Гледам под комина бачкат , но не знам кой мапва там

До колкото знам (или по-точно ми обясниха) това е човек на Тони, който му продължава работата. Още обаче е прекалено нов и не е правил, поне не съм чувал, от притенциозните бензини. Основно дизели и на един познат 1.8Т-то (а3). Страшно много ми се иска хем да си направя една почивна разходка до Първомай и да пообиколя, хем да  разкарам най-накрая катализаторите (харесал съм си една генерация на Magnaflow) обаче от пустата работа, не остава време. Мисля тези дни да се вдигна към комина и да говоря с него, но щом Ифидика ми каза, че не може да даде гаранция, че няма да почне да хвърля грешки, съмнява ме това момче друго да ми каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/28/2017 at 0:11 AM, yu4ka said:

Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин... 


Откачи си дебитомера и виж к'во става.
Като смени всичките бобини, с нови лули ли дойдоха ?

Какво налягане се опитва да направи колата и колко достига МАХ ?
Ако си от София пиши на ЛС, да ги помъдрим драмите на по бира ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От няколко дена забелязвам следното. Колата е А6 ц5 2.7бт 230кс.Сутрин като тръгна, взема ли да превключвам, колата се изфорсирва леко(при смяна към по-висока скорост качва оборотите за миг,в се едно не съм пуснал газта.колкото повече газ му дам, при натискане на съединителя, толкова по високи обороти качва.), това е само като е студена, като загрее мотора се оправя. На някой да му се е случвало и от какво може да е??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти веднага ли тръгваш? Изчаквай я по 1-2 мин преди да потеглиш. Моята се държи по подобен начин. Хубаво е да се изчака малко, не само заради самия мотор, а ѝ за турбините. Маслото е много студено още. Позачаквай я малко да си нормализира сама оборотите и да утихне. Може да не е нормално и да е признак за някой температурен датчик, но при мен уж всичко работи както трябва(тоест перките се пускат когато има нужда).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги! Имам си нова беля вкъщи наречена 2,7т автомат. Изчетох цялата тема и много добре се ориентирах какво съм си купил. За сега съм радостен защото трябва да боря по-малко неща отколкото очаквах. 

 

Може ли някой да каже на изправен стоков автомобил колко трябва да надуват турбините? При мен с гръмнали ЕГТ-та буста е 0,5 бара. Показват 35 градуса и двете EGRT сензора.  

Колко е допустимата корекция на празен ход на разпределителните валове? 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,5-0,6 правят стоково. Два варианта, или колата е мапната, или са ѝ натегнати гейтовете за да върви :). Като смениш ЕГТ-тата ще видиш какво налягане прави и ще знаеш със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ARE е мотора 2001-ва. Мисля да ги пробвам с презапояване пък каквото сабя покаже. Това съм го приел с покупката на колата. 

 

Кой, къде, и за колко ви мапва колите, и доволни ли сте? Някой ползвал ли е Брезел? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неееее :) Ако ще мапвам 2.7Т или ще ида при Наско от Първомай, защото цена/качество е перфе или ще купя софтуер от някоя голяма фирма. Тоя го ядах с тунинг мастери, тъпчеща бензин кола, изключени корекции и изчезнали егр-и...

 

Щом мотора ти е аре съм на 95% сигурен, че егт ти е от по-новите и се разкрива платката по-лесно. Като отвориш кутийките отмести гела само от спойките, не го изхвърляй, че това е термо гел и лично аз не можах да намеря заместител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/18/2017 at 6:59 PM, Vankata_84 said:

ARE е мотора 2001-ва. Мисля да ги пробвам с презапояване пък каквото сабя покаже. Това съм го приел с покупката на колата. 

 

Кой, къде, и за колко ви мапва колите, и доволни ли сте? Някой ползвал ли е Брезел? 

Брезелчо е копи пейстър и то недъгав. Мойто 1.8т с чип от него буустваше на 4100 до 4300, вместо от 2000 както след това с читав чип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То даже на сайта му пишеше така едно време, което според мен не е гаранция за лошо качество. 

 

Аз искам буст около 0,8, изключване на втори сонди, махане на стартовата система, и махане на физически и софт. на ЕГР-рите. Буста е толкова нисък, че пазя автоматика който ми допада много. Та кай да е човека? Глас за Наско от Първомай ОК, но има ли втори колега дето е доволен от него? 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саи или както там се казва.

 

Какви свещи трябва да сложа? На сметка мога да сложа платиниеви, иридиевите са по-скъпи. Ще сложа и ГИ някога, но сега имам други неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сай се изключва софтуерно. Сложи нгк иридиум. Като мапваш кажи че ще слагаш газ за да се има в предвид какви времена на дюзите ще се правят и турбото до колко ще пиква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   2 потребители

×
×
  • Create New...