lubomir.cenov Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Нямам грешки за тях,преди 3 години са сменени с платки от сид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 От София съм, може да се видим и да преслушаме какво се случва с колата. Пиши ми на лично да се разберем . ПС: Не съм майстор, пари не взимам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Поздравления за Олроуда,ако случайно е на колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Тоо не го знам деа Обаче има няколко убавеца от форума които ще се борят за повече коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Колеги, кажете къде най-близо до Варна може да се намери надежден мапер. Искам да махна катализаторите и малко да вдигнем мощността до към 300коня - не смея повече, че се боя за кутията (първи автомат ми е). Откакто Тони, лека му пръст, ни напусна, във Варна не остана кой да се справя качествено с ВАГ-а, освен Ифидик, който обаче е по дизелите. Казаха ми в Пловдив са другите най-близки, но малко повече инфо може ли към кого да се обърна там. Може и на ЛС. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Олроуда с какъв сетъп е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 На 16.10.2017 г. at 11:21, Boracle написа: Колеги, кажете къде най-близо до Варна може да се намери надежден мапер. Искам да махна катализаторите и малко да вдигнем мощността до към 300коня - не смея повече, че се боя за кутията (първи автомат ми е). Откакто Тони, лека му пръст, ни напусна, във Варна не остана кой да се справя качествено с ВАГ-а, освен Ифидик, който обаче е по дизелите. Казаха ми в Пловдив са другите най-близки, но малко повече инфо може ли към кого да се обърна там. Може и на ЛС. Благодаря. И аз се оглеждам. Гледам под комина бачкат , но не знам кой мапва там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Мен ако питате ходете при Наско от Първомай. Момчето няма дино, не е със супер яки ПР, но ги усеща нещата и ги настройва добре. Преди около седмица настрои колата на @HEPBAKA която е автомат и е с к04 в момента. Настройва още няколко форумни 2.7-ци и до колкото знам са доволни хората. Моята беше настройвана в Пловдив за350 кинта и ходих един-два пъти за донастройка - по 50кинта и пак пушеше черно и миришеше на драгаджийка... Другия още по-хубав вариант е МТМ, рево... ама няма да ви се дават парички за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 (Редактирано) Наско се справя много добре с колите! 12.65сек. 402м е след негова настройка. Преди това 12.9 беше най-доброто постижение на колата. Не е моя, на мой приятел е . С К04-ките ще ходя при него за настройка. ПС: Колата на Оги е станала много добре според мен. Редактирано 25 Октомври 2017 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 На 21.10.2017 г. at 23:08, CheFolino написа: И аз се оглеждам. Гледам под комина бачкат , но не знам кой мапва там До колкото знам (или по-точно ми обясниха) това е човек на Тони, който му продължава работата. Още обаче е прекалено нов и не е правил, поне не съм чувал, от притенциозните бензини. Основно дизели и на един познат 1.8Т-то (а3). Страшно много ми се иска хем да си направя една почивна разходка до Първомай и да пообиколя, хем да разкарам най-накрая катализаторите (харесал съм си една генерация на Magnaflow) обаче от пустата работа, не остава време. Мисля тези дни да се вдигна към комина и да говоря с него, но щом Ифидика ми каза, че не може да даде гаранция, че няма да почне да хвърля грешки, съмнява ме това момче друго да ми каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 On 10/28/2017 at 0:11 AM, yu4ka said: Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин... Откачи си дебитомера и виж к'во става. Като смени всичките бобини, с нови лули ли дойдоха ? Какво налягане се опитва да направи колата и колко достига МАХ ? Ако си от София пиши на ЛС, да ги помъдрим драмите на по бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Здравейте. От няколко дена забелязвам следното. Колата е А6 ц5 2.7бт 230кс.Сутрин като тръгна, взема ли да превключвам, колата се изфорсирва леко(при смяна към по-висока скорост качва оборотите за миг,в се едно не съм пуснал газта.колкото повече газ му дам, при натискане на съединителя, толкова по високи обороти качва.), това е само като е студена, като загрее мотора се оправя. На някой да му се е случвало и от какво може да е?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Ти веднага ли тръгваш? Изчаквай я по 1-2 мин преди да потеглиш. Моята се държи по подобен начин. Хубаво е да се изчака малко, не само заради самия мотор, а ѝ за турбините. Маслото е много студено още. Позачаквай я малко да си нормализира сама оборотите и да утихне. Може да не е нормално и да е признак за някой температурен датчик, но при мен уж всичко работи както трябва(тоест перките се пускат когато има нужда). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Бутона на съединителя работи ли ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги! Имам си нова беля вкъщи наречена 2,7т автомат. Изчетох цялата тема и много добре се ориентирах какво съм си купил. За сега съм радостен защото трябва да боря по-малко неща отколкото очаквах. Може ли някой да каже на изправен стоков автомобил колко трябва да надуват турбините? При мен с гръмнали ЕГТ-та буста е 0,5 бара. Показват 35 градуса и двете EGRT сензора. Колко е допустимата корекция на празен ход на разпределителните валове? Редактирано 17 Ноември 2017 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 0,5-0,6 правят стоково. Два варианта, или колата е мапната, или са ѝ натегнати гейтовете за да върви . Като смениш ЕГТ-тата ще видиш какво налягане прави и ще знаеш със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 Ако колата е фейслифт платките се презапояват/сменят по-лесно. Без егт компа сече бууста на 0.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 ARE е мотора 2001-ва. Мисля да ги пробвам с презапояване пък каквото сабя покаже. Това съм го приел с покупката на колата. Кой, къде, и за колко ви мапва колите, и доволни ли сте? Някой ползвал ли е Брезел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 Неееее Ако ще мапвам 2.7Т или ще ида при Наско от Първомай, защото цена/качество е перфе или ще купя софтуер от някоя голяма фирма. Тоя го ядах с тунинг мастери, тъпчеща бензин кола, изключени корекции и изчезнали егр-и... Щом мотора ти е аре съм на 95% сигурен, че егт ти е от по-новите и се разкрива платката по-лесно. Като отвориш кутийките отмести гела само от спойките, не го изхвърляй, че това е термо гел и лично аз не можах да намеря заместител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 On 11/18/2017 at 6:59 PM, Vankata_84 said: ARE е мотора 2001-ва. Мисля да ги пробвам с презапояване пък каквото сабя покаже. Това съм го приел с покупката на колата. Кой, къде, и за колко ви мапва колите, и доволни ли сте? Някой ползвал ли е Брезел? Брезелчо е копи пейстър и то недъгав. Мойто 1.8т с чип от него буустваше на 4100 до 4300, вместо от 2000 както след това с читав чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 (Редактирано) То даже на сайта му пишеше така едно време, което според мен не е гаранция за лошо качество. Аз искам буст около 0,8, изключване на втори сонди, махане на стартовата система, и махане на физически и софт. на ЕГР-рите. Буста е толкова нисък, че пазя автоматика който ми допада много. Та кай да е човека? Глас за Наско от Първомай ОК, но има ли втори колега дето е доволен от него? Редактирано 26 Ноември 2017 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Каква стартова система искаш да махаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Саи или както там се казва. Какви свещи трябва да сложа? На сметка мога да сложа платиниеви, иридиевите са по-скъпи. Ще сложа и ГИ някога, но сега имам други неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Сай се изключва софтуерно. Сложи нгк иридиум. Като мапваш кажи че ще слагаш газ за да се има в предвид какви времена на дюзите ще се правят и турбото до колко ще пиква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване