Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Евала колега! Супер работа си свъриш по проучване и намиране на решение. Аз вече съм затворил моите платки и съм ги термо изолирал и от вън със микропореста гума и алуминиева лента. Вътер върнах същия оригинален гел. Внимателно го бях махнал от местата за пре-запояване.
Ще е глупаво да ги отварям наново за да сложа още гел, но занапред ако имам проблем и ги отварям ще те имам впредвид. А за парите мисля, че всеки нормален колега би дал, за да ползва малко от гела.

Евала и че споделяш тези неща. В този форум/група вече рядко се споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги,

 

Предстои ми обслужване на мотора и скоростната кутия Ауди 2.7 Т Ц5 AZA 2001 префейс с Типтроник кутия ....

За първи път ще я обслужвам и нямам много идея какво да правя.

Четох доста какво трябва да се обслужва, но реших и да се допитам и до вас.

Ето и списъка който съм надървил, моля ако нещо съм пропуснал или няма смисъл от някой от нещата да бъда поправен:

Масло Мотул 5x40 - 7 литра
Ангренажен ремък с обтегачите
Пистов ремък
Всички видове Филтри
Водна помпа
Термостат
Антифриз ( ще го сменям)
Свещи Денско Denso JK20TT
Тапи ОЕМ - чудя се
гарнитури Ел Ринг- чудя се
Капаци - чудя се
За последните три се чудя дали трябва да се сменят тъй като не тече( капе) никъде масло. Не знам по спецификация при обслужване дали и те се сменят. Моля за съвет???
 
Скоростна кутия:
Филтър - нямам идея какъв
Някакъв семеринг
Масло - нямам идея какво
Четох различни мнения че маслото може да сме смени частично или цялото. Съответно случайно разбрах от проучване че в оторизиран сервиз на Ауди или Фолксваген никога не сменят маслото изцяло, там се сменяло частично.... Видях за Джемини че там го сменяли с машина но не знам до колко са надеждни.
Ако имате предложение за София сервиз който наистина си разбират от работата момчетата за обслужване на двигателя и скоростите с мои части да препоръчате...
Аз лично вече се напатих от два сервиза и сега съм много предпазлив....
 
Моля вашите мнения.
Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапите да са оем, гарнитурите... Става и елринг, свещи... По-добре се държеше с нгк при мен. 

Водната помпа да е хепу, термостата берг или от ауди каквото ти връчат.

 

Също... аз лично предпочитам истински кастрол пред мотула.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @TiL , тоест според тебе има нужда на колата да и бъдат обслужени тапите и гарнитурите въпреки че не тече ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал си Тапи - оем чудя се. Ти тва как го разбираш? Аз разбирам, че ще ги сменяш, но се чудиш какви да са. Ако не тече не барай гарнитури и тапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, vesko1001 написа:

За последните три се чудя дали трябва да се сменят тъй като не тече( капе) никъде масло. Не знам по спецификация при обслужване дали и те се сменят. Моля за съвет???

Колега @TiL благодаря за съвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.. много странно нещо се появи тази вечер. Оставих я пред офиса да се стопля и работеше 15-20 мин. Влизам вътре, всичко е 6 плюс и докато чакам колегата да слезе изведнъж започна да мирише на бензин. Излязох навън, навън не се усеща. Вътре като пусна рециркулацията на въздуха в купето и спира да мирише. Пусна ли обаче да влиза въздух отвън и се усеща. Идеи? Може ли от снега и студа някъде някое маркуче да се пукнало? Вчера и днес навъртях общо 200км градско и гък не каза, обаче сега защо така реши да прави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай връзките в двигателния отсег да не църка от някъде бензин. Не отлагай проверката, че да не стане някоя беля. Също ще е добре да се огледа бензиновата магистрала, която минава под купето. Ако нямаш кори може да си я закачил някъде... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите магистрали са така скрити и от толкова здрав матерял, че няма шанс да е това почти никакъв. Аз едвам ги рязах с резачки клещи като разглобявах оня кош. те са сигурно по 5-7мм дебели и твърди гумени връзки в канал дето ако ги закачиш, тая кола трябва да е на баница като за боклука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта успях най-накрая да отворя капака - никъде не се вижда да тече и не мирише. Бях спрял върху пухкав сняг, да се вижда ако капе, огледах някъде дали е капало, не се вижда. Оставих я да работи 30 мин на място, после карах близо час градско и даже с повече настъпване и изобщо няма помен от това което се усещаше снощи. За всеки случай днес ще я закарам да я вдигнат да огледаме отдолу как е положението, че в бая преспи съм се навирал тезидни. но друга тъпотия установих. Докато е скована от студ, пасажерската врата не иска да се затовори. Като натисна езичето с отверка и угасва всичките лампи, отчита я като затворена, но като го пусна,и все едно постянно държа дръжката повдигната за отваряне. Не става с по-солидно затваряне. Просто след 15 мин някъде сама си решава и почва да се затваря все едно нищо няма. има ли вътре някакви пружинки, които  да могат да замръзват и те да правят номера докато им е студено ?

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А6 ц5,тия дни същата работа с пасажерската врата.Взимам едно шише с топла вода и поливам около механизма за затваряне,веднага се оправя,но явно иска смазка.

Засега ще поливам,даже съм решил да сипя спирт или ще напръскам с всички 40 за опита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че са дебели бензиновите магистрали, но няма невъзможни неща.

 

Бравите ви замръзват и залепват. За да не се получава напръскайте обилно с вд или течна грес в спрей, може малко и на дръжките. Мазането на уплатненията с парафин е препоръчително(не са ми замръзвали ама...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, реших да ремапна S четворката 2.7t. Отидох при момчето и то ми каза, че софта не е оригинален. Оказа се че е правено нещо и е замаскиран проблем(изтрити са грешки ). Не искаше да прави повече от 0.4 бара. Извадихме маркуча дето излиза от n75 и отива към гейтовете, но пак не правеше повече от 0.4. Пича реши да качи неговият софт. Колата започна да върви и се оправи беше 226 коня преди ремапа, след 312 на мотора. Тръгнах си доволен, но като задържах педала на едно положение и примерно държеше 0.7 бара изведнъж падаше на 0.4 и пак си отиваше на 0.7. Усещането беше силно придърпване. Софта беше проверен да не е объркано нещо, но не беше. Проверихме blow off клапаните и бяха напед. N75 също е ок. След 1 седмица започна да качва бавно налягането и стига макс около 0.8 - 09 и влиза в авариен режим. Записва грешка 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Пак проверка на n75 пак откачане на маркучите към гейта и нищо. Колата прави макс 0.9 бара и забива. Оглеждах и да скъсан маркуч по турбо пътищата, но няма. Моля дайте съвет. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре как можа да я ремапнеш като очеизвадно колата има някакъв проблем. Не го разбирам това, честно.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай си тримовете на 1 място. Ако обогатява начи от някъде влиза въздух нерегламентирано.
Принципно това с качването на налягане бавно на А4ката ми беше ... турбо. След новото турбо, пак се случи и е настройката на гейта.

Като цяло тая кола като я вземеш, за да и се радваш, имаш да правиш 2хN75, 710n, 2xK03, 6xБобини с лулите и свещи, всички вакууми, тапи, гарнитури на капаците, евентуално вериги.

Трябва ти добър диагностик :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тримонете са около 0. Първо беше качен ориг софт и нямаше проблем(тва пропуснах да го напиша). След това ремапнатият.и проблем на диното нямаше. Обаче в движение по някога присецваше, но проблем със забиване и вървеж нямаше. Може ли някой гейт да не затваря хубаво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен от свещи не ми изкарваше misfire, дори в реално време... Нямах никакви грешки тогава, та провери си маркучите за лийкове и смени свещите, ако нямаш грешка за misfire. Ако имаш грешка, провери бобините, ако са записани 3 поредни цилиндъра, които пропускат палене, размени комутаторите и провери дали ще се пренесе(1,2,3 след размяната ще ти ги прехвърли на 4,5,6). Ето и линк към Ross tech за текущата грешка: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/27/2015 at 10:18 PM, TiL said:

За катализаторите няма какво да се колебаеш. Махаш ги и софтуерно се изключват вторите сонди за да няма ядове.

Здравей колега,

карам с 2.7 мотор и обмислям и аз да си махна катализатора.Би ли ми препоръчал,къде могат да ми изключат вторите сонди и горе долу ,какво струва?

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, аз ги смених вчера и двата и сега пак ми ги забива...

Човека ги поръчва от Полша предполагам е този СИД ,монтира ги и днес баммммм и мат...стоят пак

И на всичкото отгоре едва запали днес имобилайзера ми се появи.

Може ли да е в друго проблема и да показва ЕГТта?

А за имобилайзера с нова батерия да пробвам?

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...