Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

колеги, изключихме ламбдите и EGT-тата в подготовка да махна катализаторите и опааа изненада - като я качихме на подемника, вече цялата процедура беше свършена и бяха поставени резонаторни гърнета. Почна обаче да прави много богада смес и да понамирисва на бензин (или газ съответно) докато е все още хладна или малко след като съм карал на дълго с много газ. От ламбдите ли да е? Не съм чипосвал или надувал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е зле да уточниш кои ламбди се изключили, надявам се вторите. ама това с егт-тата си е октровена тъпотия да ги изключите. аз когато махнах вторите ламбди и саи системата, ходих да ми ги изключат и софтуерно

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За ламбдите откровено си казвам, че не знам кои точно = доверих се на човека ,защото той остана единствения, който ги настройва тези двигатели. Въпроса е дали може от това, че не взема изобщо инфорация от тях, да прави богата смес или неправилно изгаряне. До преди тази интервенция по нищо не се познаваше на какво гориво работи.

EGТ ги изключихме, защото единия се беше прецакал и даваше грешки. Ще е така поне докато не взема нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Привет, колеги някой може ли да каже дали ще трябва да се сменят EGT сензорите ?

А грешката за оборотите от какво я набива :nixweiss:

 

 

280620191294.jpg

280620191293.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря- дано да мина с запояване.

А  идея за грешката с оборотите?  Нямам никакви проблеми(карам я от година), но вчера след продължително пътуване угасих колата. При запалване след около 5мин оборотите паднаха до 600, подадох газ и нещата се нормализираха. Не знам дали това е причината, колата е s4 2001год сток.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте колеги, скоро си купих и аз един Allroad 2.7t  2004 година, и разбира се влезнах във филма с проблемите на 2.7 двигателя, не знам откъде да започна...

Смених както трябва ремъци,обтегачи на веригите, ангренажен ремък ,свещи бобини , водни помпи и т.н.

-Колата имаше проблеми -"misfire on cylinder1;  misfire on cylinder2 ; multiple cylinder misfires detected"

-светеха EGT сензори, ламбда 1 bank 1, датчика на разпределителния вал единия казваше "incorrect corellation" , смених го с нов;

-след смяната на всичко останаха само 2 грешки - "0301 Cyl.1 Misfire Detected" и понякога излиза и "0302 Cyl.2 Misfire Detected" -това го има само на празен ход на място, когато тръгна да шофирам колата си върви и чека изгасва ? когато спре пак святка и почва да мига.

Проверих кабели, разменях свещи ,бобини, тествах инжектори,разменях ги- но грешката пак е "Cyl.1 misfire detected", направихме тест за компресия, всичко си е ок...

След това взех пак Лънча x431 (имам и ВагКом) и на живи данни гледам от списъка - 015-1.Misfire Counter- Cylinder 1 - 213-  и продължава да брои , на другите цилиндри си седи на 0, понякога и на втори цилиндър се появяват Misfire ,  пак на живи данни "026-1 Voltage Cylinder 1 - 0.82 " на другите си е "026-x Voltage Cylinder xx- 1.17 " , когато подам газ, волтажа се увеличава равномерно на всички цилиндри, но на 1 е най малко от всички.

Не знам откъде пак да започна, дали е ECM ,дали са датчик на колянов вал или нещо друго? Ако можете да дадете съвет или да ме насочи към някой с опит да ми направи правилната диагноза...

 

Предварително благодаря за вниманието!

Поздрави и весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ако си сигурен в центровката вземи размени комутаторите и виж дали ще премести прекъсванията на другата глава. Огледай и инсталацията. 

 

И тоя лънч да вземеш да го хвърлиш възможно най-далеч, имаш си вагком. Лънча освен, че не показва вярна информация(многократно съм го засичал да лъже за грешки) може и да ти прецака кодингите както се случва вече на два автомобила. Ваг си имат много читава и достъпна диагностика за да се наказваш с тоя шит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за вниманието колеги, проблема го открихме, няма компресия на първи цилиндър, не е замерено както трябва, сега 2 пъти работа, този път свалихме и двете глави, както се очакваше на първи цилиндър 2 изпускателни клапана на пръв поглед се виждаше че не ги бива, сега ги пратихме и двете глави да шлайфат, пасват и т.н., поне ще знам че всичко ми е наред, после ще ми трябва човек да ми направи хубав файл за ремапване на екуто и така, преди да сложим главите ще премахнем и катализаторите след турбините :).

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На ‎16‎.‎1‎.‎2020‎ г. at 21:51, ekremsky написа:

трябва човек да ми направи хубав файл за ремапване

Мога да ти кажа човек, който ще ти направи точно това, но не е като да не взема пари :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Здравейте отново. Взех 2.7Т и пак съм в играта, но се появи досаден проблем. Колата започна да прекъсва и да набива доста грешки. Ако я изчакам да загрее до 60+ градуса, загася и запаля то тогава колата заработва нормално. Прекъсването го няма ако е жега и я запаля като се е понапекла. Прави ми впечатление, че набива повече детонации на банк1, завъртях комутаторите, но няма промяна. Сменени свещи, ламбдасонди, филтри... Предстои ми да сменя шесте бобини с такива от тфси. Ще се радвам ако дадете някой съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Старата любов ръжда не хваща :hilezh:. Виж за прекъснат кабел към бобините. Имах подобен проблем, но след смяна на свещ и бобини се оправи.

Аз пък направих ремап и сега не иска да върви, набива ми тази грешка: 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Съмнявам се в N75, вакуми, софтуер, имате ли други предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я жива душа в темата 😁
Ти кой беше, че нв се сещам по ника. Проблема е от онея гадните, еб*ните... Смених шестте бобини с чисто нови берута за тфси, пак го има проблема. Продължавам с изнервящото и отнемащо много време търсене на проблема. Иначе е вярно, че старата любов ръжда не хваща, по трудния начин стигнах до извода, че това е правилната комбинация от мотор, вървеж, купе и разходи... тази просто трябва да се вкара в кондиция, че е занемарена, но и това ще стане.

 

Непосредствено след чипа ли започна да ти набива грешката? Защо не пробваш да налееш оригиналния софт за да изключиш варианта за проблем с новия софт? Къде я чипоса?

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша от около година тук, така че нормално да не се сещаш, Атанас се казвам. Иначе снощи след работа ми остана малко време и погледнах по колата. Открих спукан гумения тройник, преди дросел клапата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройника е сменен и вече колата не забива. Обаче пак не върви както трябва. При сканиране излиза това:

Другата седмица пак ще ходя, ще мерим и на дино (в Проспийд). Голяма заигравка за един Stage1 се получи.

 

IMG_20200918_1443342.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не. Напоследък и не ми е оставало свободно време. Забелязах обаче, че като дам два пъти на контакт(съответно помпата подкача два пъти) и после запаля няма тресене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...