vilik Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 http://elfly.pl/inne/instrukcja_en.pdf Това ми се стори най-полезно засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Течен силикон от пистолет с нагряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Имам много кофти проблем. Когато налея резервуара до горе ми протича бензин от гърловината на нивомера(мястото зад водача) Като я взех ми направи този номер и по номера на рамата поръчах от аутоплюс ново уж оригинално уплънение. При слагането ми направи впечатление, че е доста хлабаво и не уплътнява нивомера. Наложи се да сложа уплътнението на отвора на резервуара и тогава да затворя кошницата на нивомера. Мисля, че няма прехапано, а пак изтича гориво. Казвайте какво да правя, че не ми се струва много здравословно да карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Течен силикон от пистолет с нагряване.По конкретно може ли, че не са ми ясни много тия силикони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Яснооо мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) Вярно ли е че за да сваля резервоара на комбито трябва да сваля задния мост? Edit:Вярно е! Редактирано 29 Май 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Останъл съм с впечатление, че гривната на помпата (на кошницата) трябва да се завие доста яко, т.е. към края става трудно. За нивомерите при Куатро незнам как е, но ако не сте много здрави с дълги длани по-добре си намерете има специални ключове за тези гривни. Някой го правят с чук и отверка, но всеки си решава. Добре е да се огледа дали нивомера си ляга правилно в гнездото (т.е. дали изобщо е за там . За тези EGT-та всъщност проблема не е ли свързан с кофти спойки по платката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Какви свещи да прасна на ARE? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Някой може ли да сподели как се премахват софтуерно първите две сонди, че аз катализаторите ги махнах, но не съм пипал сондите ....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Първите две сонди като ги премахнеш софтуерно, колата най-вероятно няма да върви или ще е постоянно в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 :steinigung: Защо се купуват коли, които не може да се поддържат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Нека да се поправя, имах предвид вторите сонди, не първите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) м Редактирано 1 Юни 2015 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Отиваш при някой тунер и срещу правилната сума ти ги маха. На стария пасат цената беше 160лв за софтуерната намеса. Не знам какво и как се бара в ECU и не мисля да се пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Сондите се елиминират лесно с пренаписнане на мапа, и без това мисля че не участват в смесообразуването. Но ако се пренаписва мапа по-добре е да се използва момента и за добавяне на повече мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Не участват в смесите, просто следят какво излиза след катализаторите(дали са читави). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) Един вид и да не ги премахна, не пречат при положение, че съм махнал катализаторите, така ли? Редактирано 1 Юни 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Ще ти светва чека. Прочети малко за "втора ламбда сонда" и ще ти се изясни всичко. Има варианти с втулки, съпротивления... най-сигурно е със софтуерната намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) В момента не ми свети нищо.... няма катализатори За да не цапам темата на колегата, ще попрочета. Благодаря за инфото Редактирано 1 Юни 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 чуждите форуми една Бадка SID , който прави платки и по този начин отремонтираш сензора за много по малко лев https://www.facebook.com/pages/Sidmotorsport/315234991857007?fref=ts Тествано вече и от мен, нито следа от грешките, а разликата е голяма. Силно го препоръчвам на всеки с този проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 (Редактирано) http://elfly.pl/inne/instrukcja_en.pdf Това ми се стори най-полезно засега.Потвърждавам и ремонтът е по инструкциите тук. Хубавото е, че могат да се отремонтират, без да се свалят самите датчици. Има достатъчно място да се изчегърта старата платка и да се запои и залепи новата. Ето снимка: http://prntscr.com/7fwmg5 Редактирано 11 Юни 2015 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 (Редактирано) С какво ги лепяхте после? Платката намазана ли е с "лак" който да предпазва от евентуален конденз, че когато работих във фобос мажехме всички компютри. Как се извършва плащането, по банков път или с наложен платеж при получаване на пратката? Едит:На документа с инструкцията гледам, че платката е третирана с лак преди да се затвори кутията. А иначе едностранна ли е платката или е двустранна? Не че нещо но ако си поръчам тази електроника ще гледам да копирам схемата и за да си я имам ако ми потрябва още някоя платка Редактирано 12 Юни 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 (Редактирано) Плащането е през Paypal, писмото идват за около седмица. Пръснати са с лак, след запояване и като се уверих, че грешката не излиза вече, напълних кутийките плътно със силикон и не мисля да пипам повече там. Дали ще можеш да изкопираш платката не съм сигурен, има процесор. По показания на борт компютърът, средният разход падна с 0.5, на практика какво се случва с разходa обаче още не мога да кажа с точност. След 2-3 седмици ще дам по-точен фийдбек за разхода. Редактирано 12 Юни 2015 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване