Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
На 6/29/2017 at 12:36, TiL написа:

Ако е читава пада под 5 секунди. Аз с моя параход съм на 5 а С-ката е по-лекичка...

Малко са ти завишени очакванията за под 5...

Рандъм клипче в нета с измервателна техника седан/ръчка 370+ кс е на 5.1сек - 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 P0171: System too Lean (Bank 1) и P0174: System too Lean (Bank 2) , ламбди ли са това ? тия вторите дето могат да се изключат софтуерно или да търся проблема другаде , колата е с газ ако това има значение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.07.2017 г. at 7:38, DStealth написа:

Малко са ти завишени очакванията за под 5...

Рандъм клипче в нета с измервателна техника седан/ръчка 370+ кс е на 5.1сек - 

 

 

Това ако е с ръчка няма ли да е по бързо??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за S4 B5, а да не говорим, че онази А6-ца е супер зле. Уж с К04 и други доработки и се движи по-зле от чипната S4-ка... Можете да дерзаете още :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни времена при спускане с някакъв китайски уред за измерване има в това клипче с 40на кс отгоре 100-200, където конете са доста по-важни разликата е 15.2-> 14.5...

а 0-100 от 5.8 на 4.7 :hilezh:

Edit: Важното е да има, кой да им вярва...иначе, ако сложат 1м ролаут може да доближат и 4-те ;)

Edit2: Ако някой не не е наясно, за какво говоря, нека да погледнте края на 1-ва предавка и как 1.9(вс2.4сток) сек стават 1.1 сек...не че е голяма разлика, ама все пак :))

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Krisko_A6 написа:

То е ръчка...

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Все си мислех че е автомат,  доста невървящо ми се вижда за тези коне ако са толкова де!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва клипче няма как да е с К04 и дюзи и тн. Най-малко щото 370кс от К04 и 450Нм е смешно. Там цифрите са към 420-450 и 600нм
Но пък 5.1 до 100 е ОК за тия коне и НМ. Както и факта, че е поне 1700 килца седан кватро.


За пича дето има проблем - диагностика му е майката. Ще си каже ако са заминали ЕГТ-тата. Не се сменяват с нови от Порше, ами с нови платки от SID

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно като гледах сайта на Сид продукта вече не се предлага. И при мен банк 1 се появява от време на време.

Последно като гледах сайта на Сид продукта вече не се предлага. И при мен банк 1 се появява от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, nichirenshu said:

Най-до ре да ги махне, за кво да дава лиди пари за тия боклуци.

То  си завиис от диното, в Пловдив може и 500 коня да изкара например. Обикновенно само собствениците вярват на поодбни небивалици.

То па в България са се счупили да правят 2.7Т. Информацията е налична от десет години по англоезичните форуми. К04ки от РС4 като се надуят на чукурнайсе хиляди бара, с 95 държат до към 420, със 100 до към 450кс и разни изкривени с по 500 с метанол и 110 октанов.
Въпроса е че за К04 450Нм са смешни, щото се изкарват толкова от к03.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!! Имам май някакъв проблем с обтегача на веригата, левия като застана пред колата. На студено започва едно потракване, като поработи, позагрее колата тракането спира. Проблем ли е ако я карам така, сложиха ми май някакво некачествено масло и от тогава взе да трака, или пък просто му е дошло време за смяна на обтегача нз. На216000км е колата AJK мотор. Ако реша да го сменям да ми дадете някакво инфо за цени и от къде мога да купя, тъй като не намирам специално за 2.7 бт. Труден ли е и самия ремонт. Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален от шкода 700лв за брой. Щом трака след смяна на масло пробвай първо с друго масло. Да не сложихте някакво 15в40?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложиха ми някакво наливно масло Wolf 5w40. Карал сам я с него 4000км(Преди него пак беше Wolf 5w40 но не наливно ).Започна да трака. След това смених маслото с Castrol 5w40 вече към 2000 съм навъртял , тоя шум поотихна но не нацяло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, не че нещо, ама тея наливните защо си ги причиняваш... 6лв литъра и после тропа ми мотора... Мотор с две турбини, където трябва да се извади двигателя със скоростите, че да бъдат оправени и си правим гавра... Тея работи излизат скъпо накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравай Те, от известно време имам проблем с ауди а6 ц5 2.7 битурбо 230 к.с. AJK скапа ми се компютъра, който е ''4B0 907 551 F" взех си компютър от АRE, който е с номер 4B0 907 551 D. За канесох го на ключар който махна имобилайзера и колата запали но прекусва. Купих си скоба за зацепване и проверих дали всичко е наред. Имаше око един зъб разминаване. Оправих го но колата продължава да работи като трактор и прекъсва. Може ли да го прави от компютъра ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A със старото ЕКУ да е прекъсвала? Попринцип може да прекъсва от куп неща. Кога точно прекъсва, под товар или на място? Грешки нещо и т.н.

А за обтегачите когато се скапят тотално до колко съм чувал записва грешка за датчкик на разпр. вал или за самия обтегач, което означава избягала центровка и колата прекъсва. Някой да е сменял обтегач?

Редактирано от uniqaudio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема, и той беше бобина, но не знам защо не даваше грешка във вагком.  И на края по стария начин откачаш и пробваш, и открих, че 5 цилиндър не работи. Вчера си купих бобина и всичко е точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо но ще имаш ядове. Префейс няма егр, с друг дебитомер е най-вероятно, може и да има разлика в бобините(ако аре-то е било с новите бобини) и още куп други софтуерни дреболии. За да ти заработи колата както трябва, то или трябва са налеете фирмуера от стария комп в новия или да се коригира новия(дебитомери и т.н). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария софтуер не е много хубаво да се налива на новия комп. Не мога да намеря информация за AJK box-а, но не бих експериментирал. Може да се "убие" новия компютър със софтуера от стария. Впрочем би трябвало да запише грешки, ако има проблем с бобини, при свещи не записват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи се при човек който знае какво прави, и да го убие ще го съживи. Така сега може да не му бачкат тримове, може да не чете дебитомер.... твърде много разлики имат тея коли префейс-фейс и софтуера им е доста различен. Както казах няколко вида дебитомери, няколко вида бобини(комбинация от бобини и дебитомер), егр, сай... много са макар и на пръв поглед да не се виждат. Даже егт датчиците са различни ревизии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си взех нова бобина колата заспа. Върви доста повече от преди. Направих ме замерване на буста с един приятел и колта пиква 1.6 и държи 1.2 бара, не знам колко е била преди със стария комп. Няма грешки, единствено което ми направи впечатление е, че до сега не ми беше загравала над 90  градуса, а сега държи около 95, като я настъпвам и маслото на 110. Но за водата не съм сиг дали не е от термостата, защото го смених и не съм я карал след смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравеите колеги,карам s4 b5 с чип от ололо 5 години, от скоро(няколко месеца)имам проблем с по богати смеси , fuel/trim варира от около 0 до -12 или -15 колата харчи доволно повече видно и от моментния разход на фис-а, и не върви както беше преди,все едно не е с турбо.Преди няколко месеца когато всичко неше наред f/t беше в порядъка на +5 +10 +15 и се смъкваше към 0 само при ускорение,при каране с много леко натиснат дросел си стоеше на + а в момента отива на -7 примерн,опроверил съм за изпускане на налягане след турбото,вакуми,вакум ресивър,дебитомер,свещи,дюзи,температутен датчик,... Какво друго да гледам и ровя или ако може някой които е наясно да я диагностицира(прочете някакви данни за датчици на валове зацепване центровка и т.н) от София съм ако е от значение. Предварително благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...