ChillToucH Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 S4 с ръчна кутия и хубав мап, пада на около 5 сек 0-100. Може ѝ по-малко, зависи от състоянието на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Ако е читава пада под 5 секунди. Аз с моя параход съм на 5 а С-ката е по-лекичка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 На 6/29/2017 at 12:36, TiL написа: Ако е читава пада под 5 секунди. Аз с моя параход съм на 5 а С-ката е по-лекичка... Малко са ти завишени очакванията за под 5... Рандъм клипче в нета с измервателна техника седан/ръчка 370+ кс е на 5.1сек - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 P0171: System too Lean (Bank 1) и P0174: System too Lean (Bank 2) , ламбди ли са това ? тия вторите дето могат да се изключат софтуерно или да търся проблема другаде , колата е с газ ако това има значение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 На 8.07.2017 г. at 7:38, DStealth написа: Малко са ти завишени очакванията за под 5... Рандъм клипче в нета с измервателна техника седан/ръчка 370+ кс е на 5.1сек - Това ако е с ръчка няма ли да е по бързо?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 То е ръчка... Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Говоря за S4 B5, а да не говорим, че онази А6-ца е супер зле. Уж с К04 и други доработки и се движи по-зле от чипната S4-ка... Можете да дерзаете още . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 (Редактирано) Интересни времена при спускане с някакъв китайски уред за измерване има в това клипче с 40на кс отгоре 100-200, където конете са доста по-важни разликата е 15.2-> 14.5... а 0-100 от 5.8 на 4.7 Edit: Важното е да има, кой да им вярва...иначе, ако сложат 1м ролаут може да доближат и 4-те Edit2: Ако някой не не е наясно, за какво говоря, нека да погледнте края на 1-ва предавка и как 1.9(вс2.4сток) сек стават 1.1 сек...не че е голяма разлика, ама все пак :)) Редактирано 9 Юли 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 Преди 1 час, Krisko_A6 написа: То е ръчка... Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Все си мислех че е автомат, доста невървящо ми се вижда за тези коне ако са толкова де!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Т'ва клипче няма как да е с К04 и дюзи и тн. Най-малко щото 370кс от К04 и 450Нм е смешно. Там цифрите са към 420-450 и 600нм Но пък 5.1 до 100 е ОК за тия коне и НМ. Както и факта, че е поне 1700 килца седан кватро. За пича дето има проблем - диагностика му е майката. Ще си каже ако са заминали ЕГТ-тата. Не се сменяват с нови от Порше, ами с нови платки от SID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Последно като гледах сайта на Сид продукта вече не се предлага. И при мен банк 1 се появява от време на време. Последно като гледах сайта на Сид продукта вече не се предлага. И при мен банк 1 се появява от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 16 hours ago, nichirenshu said: Най-до ре да ги махне, за кво да дава лиди пари за тия боклуци. То си завиис от диното, в Пловдив може и 500 коня да изкара например. Обикновенно само собствениците вярват на поодбни небивалици. То па в България са се счупили да правят 2.7Т. Информацията е налична от десет години по англоезичните форуми. К04ки от РС4 като се надуят на чукурнайсе хиляди бара, с 95 държат до към 420, със 100 до към 450кс и разни изкривени с по 500 с метанол и 110 октанов. Въпроса е че за К04 450Нм са смешни, щото се изкарват толкова от к03. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Здравейте, колеги!! Имам май някакъв проблем с обтегача на веригата, левия като застана пред колата. На студено започва едно потракване, като поработи, позагрее колата тракането спира. Проблем ли е ако я карам така, сложиха ми май някакво некачествено масло и от тогава взе да трака, или пък просто му е дошло време за смяна на обтегача нз. На216000км е колата AJK мотор. Ако реша да го сменям да ми дадете някакво инфо за цени и от къде мога да купя, тъй като не намирам специално за 2.7 бт. Труден ли е и самия ремонт. Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Оригинален от шкода 700лв за брой. Щом трака след смяна на масло пробвай първо с друго масло. Да не сложихте някакво 15в40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Сложиха ми някакво наливно масло Wolf 5w40. Карал сам я с него 4000км(Преди него пак беше Wolf 5w40 но не наливно ).Започна да трака. След това смених маслото с Castrol 5w40 вече към 2000 съм навъртял , тоя шум поотихна но не нацяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2017 Адаш, не че нещо, ама тея наливните защо си ги причиняваш... 6лв литъра и после тропа ми мотора... Мотор с две турбини, където трябва да се извади двигателя със скоростите, че да бъдат оправени и си правим гавра... Тея работи излизат скъпо накрая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
froz3n Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Здравай Те, от известно време имам проблем с ауди а6 ц5 2.7 битурбо 230 к.с. AJK скапа ми се компютъра, който е ''4B0 907 551 F" взех си компютър от АRE, който е с номер 4B0 907 551 D. За канесох го на ключар който махна имобилайзера и колата запали но прекусва. Купих си скоба за зацепване и проверих дали всичко е наред. Имаше око един зъб разминаване. Оправих го но колата продължава да работи като трактор и прекъсва. Може ли да го прави от компютъра ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 (Редактирано) A със старото ЕКУ да е прекъсвала? Попринцип може да прекъсва от куп неща. Кога точно прекъсва, под товар или на място? Грешки нещо и т.н. А за обтегачите когато се скапят тотално до колко съм чувал записва грешка за датчкик на разпр. вал или за самия обтегач, което означава избягала центровка и колата прекъсва. Някой да е сменял обтегач? Редактирано 25 Юли 2017 от uniqaudio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
froz3n Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Открих проблема, и той беше бобина, но не знам защо не даваше грешка във вагком. И на края по стария начин откачаш и пробваш, и открих, че 5 цилиндър не работи. Вчера си купих бобина и всичко е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 Не че нещо но ще имаш ядове. Префейс няма егр, с друг дебитомер е най-вероятно, може и да има разлика в бобините(ако аре-то е било с новите бобини) и още куп други софтуерни дреболии. За да ти заработи колата както трябва, то или трябва са налеете фирмуера от стария комп в новия или да се коригира новия(дебитомери и т.н). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Стария софтуер не е много хубаво да се налива на новия комп. Не мога да намеря информация за AJK box-а, но не бих експериментирал. Може да се "убие" новия компютър със софтуера от стария. Впрочем би трябвало да запише грешки, ако има проблем с бобини, при свещи не записват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Ходи се при човек който знае какво прави, и да го убие ще го съживи. Така сега може да не му бачкат тримове, може да не чете дебитомер.... твърде много разлики имат тея коли префейс-фейс и софтуера им е доста различен. Както казах няколко вида дебитомери, няколко вида бобини(комбинация от бобини и дебитомер), егр, сай... много са макар и на пръв поглед да не се виждат. Даже егт датчиците са различни ревизии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
froz3n Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 След като си взех нова бобина колата заспа. Върви доста повече от преди. Направих ме замерване на буста с един приятел и колта пиква 1.6 и държи 1.2 бара, не знам колко е била преди със стария комп. Няма грешки, единствено което ми направи впечатление е, че до сега не ми беше загравала над 90 градуса, а сега държи около 95, като я настъпвам и маслото на 110. Но за водата не съм сиг дали не е от термостата, защото го смених и не съм я карал след смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir.cenov Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Здравеите колеги,карам s4 b5 с чип от ололо 5 години, от скоро(няколко месеца)имам проблем с по богати смеси , fuel/trim варира от около 0 до -12 или -15 колата харчи доволно повече видно и от моментния разход на фис-а, и не върви както беше преди,все едно не е с турбо.Преди няколко месеца когато всичко неше наред f/t беше в порядъка на +5 +10 +15 и се смъкваше към 0 само при ускорение,при каране с много леко натиснат дросел си стоеше на + а в момента отива на -7 примерн,опроверил съм за изпускане на налягане след турбото,вакуми,вакум ресивър,дебитомер,свещи,дюзи,температутен датчик,... Какво друго да гледам и ровя или ако може някой които е наясно да я диагностицира(прочете някакви данни за датчици на валове зацепване центровка и т.н) от София съм ако е от значение. Предварително благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Виж ЕГТ датчиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване